heb ik ook tigermom.. ze zeiden dat ik minder ver was als gedacht en zit nu met 2april.. Dit kan nog wel veranderen, iig wordt het kindje toch eerder gehaald vanwege diabetes, dus blijf hier lekker kletsen! Wel fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, ik kan niet wachten tot ik het weer mag aanschouwen ( hopelijk )
Ik ben al zo vaak vooruit en achteruit gezet haha dus het kan de volgende keer zomaar weer anders zijn 😊
Tigermom wat fijn! In elk geval klopt het hartje. Ik zou er wel wat van zeggen, desnoods via een mail ofzo. Toen ik door de gyn werd onderzocht nam die juist wel de tijd voor me. Vandaag 7 weken 😁 Ik zit net aan in de groep, als mijn uitgerekende datum vooruit word geschoven val ik er buiten. Kimmiej89 dat van dat onderzoek spreekt mij wel aan, ben alleen zo bang dat we dan tijdens de zwangerschap alsnog het geslacht te weten komen. En dat zouden we echt heel jammer vinden. Is het een idee dat ik de lijst straks wat overzichtelijker maak? Dus een datum volgorde? Iedereen staat namelijk door elkaar
Je laatste echo krijg je met 11 weken dus echt het geslacht zien ze nog niet dan. En lijst op datum is mss wel een goed idee Trouwens, leuk dat ik er zo in rol. Zit er pas sinds net in hier maar voel me gelijk welkom.
@Kimmiej: Ik lees dat je al onder behandeling/controle moet zijn in het Erasmus voor je deel mag nemen. Klopt dit? Niet dat ik het wil gaan doen, maar maakt de selectie wel kleiner denk ik. En natuurlijk ben je welkom. Je rolt er hier zo in! Super leuk @Chocochippie: Leef je uit! Als je mijn informatie ook wil wijzigen? (A) haha.. Voor nu sta ik op 4 April 2017. Ik denk dat ik, ondanks mijn latere uitgerekende datum, toch liever hier blijf. Want ik zou sowieso niet naar een andere groep gaan. Dus of deze groep of geen groep. Hier is het nog redelijk rustig en erg gezellig.
haha was al bezig gegaan Tigermom ik ga het gelijk aanpassen! Kimmiej89 Ooh dan is het nog niet te zien
haloootjes meiden, wij zijn terug van een heerlijke week vakantie. super lekker gehad daar.. aan alle nieuwe meiden welkom!! gezellig beetje drukte haha al moest ik wel even een paar paginas teruglezen.. hier nog steeds nergens last van...0 kwalen..heerlijk maar ook onzeker.. 24 augustus is trouwens mijn echo..ben dan bijna 12 weken...
Oh fijn dat je vakantie zo super was! En dat je geen kwaaltjes hebt. Lijkt me heerlijk! Ik voel me echt wel heel naar hoor de laatste 2 weken, bah bah haha.. Bijna de risico grens voorbij. Wel fijn! Ik ken veel meer dames die geen kwalen hadden en toch een gezond kindje hebben. Geniet er maar van dat je nergens last van hebt.
♥ Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje 13 Maart Naverona1986 ♥ 4e kindje 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 augustus Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ Skippy87: 12 augustus 2e echo Tigermom: 12 augustus 1e echo Jallou: 16 Augustus 1e echo Chochochippie: 17 augustus 1e echo Ukkie29: 23 augustus 2e echo Navarona1986: 24 augustus echo Zelf graag bijwerken waar nodig! Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar. Weet je niet hoe dit moet, geef je verandering dan dikgedrukt door in je bericht en dan veranderd Chocochippie dit voor je.
Dat hoeft niet perse. Ben ik ook niet. Ze vragen je mee te doen aan het slimmer zwanger onderzoek gaat over voeding. Zijn een aantal vragenlijsten gedurende je zwangerschap. Als je daaraan mee doet, kun je gewoon mee doen aan die andere studie. Wij kregen super gave echo's echt leuk
Leuk hoor! Lijkt mij ook super gaaf, zulke echo's. Helaas is voor mij de reis wel erg lang, anders had ik het graag gedaan.
Ik sta er ook nog niet tussen. 22 maart tweede kindje.hartje gehoord! 😊 ik ben overdag zo moe.. van elke middag in slaap
Hoe gaat het met de groei van jullie buiken? Mijne groeit echt serieus al snel.. Is dan wel de tweede maar toch.
Mijn buik groeit ook al. Mijn blouse van het werk gaat al strakker zitten en mijn moeder zei van de week dat ik wel iets minder straks mag aantrekken want het is een echt zwangerschapsbuikje. Me broeken gaan ook al rotter zitten
Gaat snel dan ineens he.. Ik heb gisteren mijn zwangerschapskleding maat vast weer tevoorschijn gehaald en gewassen want dat gaat echt niet meer lang duren ben ik bang.
Gaat echt heel snel! Merk Dat mijn lichaam nu weet wat het moet doen. Qua broeken ga ik denk ook al snel weer naar zwangerschapsbroeken. Shirts heb ik soms al aan, ze zitten zo lekker Heb wel die van Noppies dus je ziet niet eens dat het een zwangerschapsshirt is.
Dit heb ik nog niet, logisch want ik ben blijkbaar nog geen 7 weken zwanger. Wel merk ik dat ik bandenpijn heb. Niet heel erg, maar trekkend gevoel en steken als ik hoest enzo.
Ik sta niet in de lijst 26e uitgerekend echo's 16e en 24e dan ook intake En dames die misschien net in april vallen; gezellig hier blijven!