WoW, mooie foto hoor Kimmie. Gaat een van jullie dames toevallig ook nog een fotoshoot doen speciaal voor de zwangerschap? En ik weet niet wat het is op dit moment, maar ik ben mega emotioneel. Ik kan echt overal om gaan zitten brullen...
Wij laten foto's maken door een vriendin met mijn zoontje erbij. Toen ik zwanger was van hem wel echt een shoot gedaan met van die wapper jurken enzo
Mooi Kimmiej! Wij doen geen zwangerschapsshoot. Wel een newborn shoot maar moet de fotografe nog even een mailtje sturen. Ze komt gewoon thuis langs! Echt ideaal Hier alweer de 24 weken gepasseerd.
Inderdaad, gigantisch duur maar ik ben zo blij met het resultaat. Bij degene waar wij het laten doen hebben we ook de cakesmash van C gedaan. Ze is echt geweldig met kinderen.
Mooie buikjes Kim en Choco! Doe geen zwangerschapsshoot, hoofdloze buikfoto's prima 😅. Newbornshoot doen we ook niet. Mijn vriend en ik fotograferen beide, hij zal iig rondom de bevalling foto's maken als de situatie dat toelaat. Zelf hoop ik redelijk vlot op de been te zijn en mijn vriendje Nikon erbij te pakken om plaatjes te schieten.
Spannend! Succes morgen! Hopelijk is alles goed en is het gewoon weer lekker kijken naar je kindje zonder zorgen
Zo ik ben even weg geweest. Welkom aan de nieuwe mama's, hier gaat het allemaal oké, merk wel dat ik echt last begin te krijgen van mijn buik en ook mijn bellen. Maar goed we zijn al 27 weken onderweg dus zo lang is het niet meer.
Fijn dat alles goed gaat Annabel, rot van de rest, hou 't in de gaten.. Ik maak me steeds meer zorgen of alles wel goed gaat, ik voelde kleine steeds minder bewegen, ook minder hard, vanmiddag controle + groeiecho dus dan kan ik het (weer) aankaarten vorige keer zei ze dat mijn placenta voor ligt en ik mijn vetlaagje heb waardoor ik hem minder voel bewegen maar hij weldegelijk beweegd, bij de 3D echo zei de man dat we gewoon een rustige baby hebben maar alles en bijna perfect uitziet kwa groei etc, volgens dr hadlock meting zaten we op 50,7% en 50% is perfect. Mijn buik groeit ook en ik las dat ze rond week 28 veel slapen, gister avond was hij weer eventjes druk maar de kickjes waren zoals in week 22, dus nog even paar uurtjes wachten tot we de controle hebben.. Misschien ben ik er wel teveel mee bezig..
Ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt! Bespreek het inderdaad bij je controle. Ik heb zelf een drukke baby, heb ook een vetlaag en mijn placenta voor. Ik zou me ook ongerust maken. Gewoon bespreken en als je iets niet vertrouwd bellen! Daar zijn ze voor.
Net Groeiecho gehad Helaas weer hoofd boven niet in stuit maar beetje dwars Verder een klein kind, onder gemiddelde maar wel binnen de marges. Toch wel spannend nu...
Mijn kindjes zijn vaak ook wat aan de kleine kant. Dat is niet erg, wat betreft ligging kan alles nog natuurlijk
Maak me wel een beetje zorgen omdat mijn zoontje is geboren met 41+2 53 cm en maar 2890 gram. Hierdoor denken ze dat mijn placenta niet meer goed werkte hij had ook heel erg gepoept in t vruchtwater. Dus dat deze nu al aan de kleine kant is baart me wel wat Zorgen
Ja dan kan ik me voorstellen dat het je zorgen baart. Mijn meiden waren 50 en 51 cm en wogen 3540 en 3640. Geloof ik even uit mijn hoofd
Je krijgt nog een x een groeiecho toch? Ik snap dat je je zorgen maakt, zeker nadat ze vorige keer dachten aan de werking van de placenta. Loop je standaard bij de gynaecoloog? Wat zei hij/zij ervan dat de baby iets kleiner is op dit moment? Ik zou volgende keer sowieso even je zorgen bespreken, misschien dat ze je gerust kunnen stellen door bijv een plan van aanpak? Annabel Jij begint ook last te krijgen? Vervelend zeg dat jullie bijna allemaal last hebben van je bekken of buik. Lis ik voelde bij C rond de 27-28 weken ineens minder beweging. Vond het doodeng. Mijn vk zei toen ook dat rond die tijd de meeste babys een groeispurt krijgen en dus wat rustiger zijn. Vanmiddag gewoon even aangeven dat je je zorgen maakte En succes bij de echo Ik heb echt nergens last van. Gisteren zei me vriend ineens dat me buik een groeispurt gemaakt heeft ten opzichte van de dag ervoor. En dat klopt ook we me shirts zitten ineens een stuk strakker en me broeken ook. De baby slaapt volgens mij ook amper, de hele dag word er geschopt en gedraaid.
Leuk he zo'n groeispurt, hier ook een hele drukke baby en soms zit ze ook echt in de weg kan ik niet lekker zitten haha. Moet ik even een klein duwtje geven en dan kan ik weer zitten.