Hier ook bi ... mijn fysio voor dit jaar is op. Begin in januari weer, pcm helpt wel redelijk tegen de ergste pijn. Ben een beetje gesloopt na 5 dagen terrorbuikgriep hier bij kindjes en vriendlief. Maar als door een wonder ben ik nog steeds gevrijwaard ☺️. Alleen snotverkouden en keelpijn, maar liever dat dan buikgriep. Vandaag 28 weken. Maart lijkt nog ver, maar toch ook weer niet. We hebben nog veel te doen op zolder 😱. Van mijn jongste met 38 weken spontaan bevallen. Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik geniet nog maar even van 'slechts' 2 kindjes en de nachten slaap 😅.
Ja, ik hoop dat ook al lekker te kunnen knuffelen met ons babytje! Stiekem hoop ik dat hij ook echt op 2 maart komt Vanmiddag een echo gehad en alles ziet er goed uit, t lijkt ook alsof zijn benen een klein groeispurtje hebben gehad want die komen nu meer overeen met hoever we zijn net als de rest! Kan niet wachten!
Mooie buik Elmyra! Hahaha ik hoop juist overtijd te gaan Maar zie al helemaal voor me dat het net zo gaat als vorige keer. En dan zal ook deze baby iets eerder komen dan de uitgerekende datum. Allemaal fijne feestdagen! 🎄
Haha Choco liever overtijd 😅? Hoezo? Ik hoop ergens tussen 38-40 weken te bevallen. Mijn oudste kwam met 39+4, mijn jongste met 38 dus zoiets hoop ik nu ook. Vind het wel fijn als we wat meer naar 18 maart gaan omdat het dan ook eerder voorjaar is, maar overtijd ... nee ik hoop het niet. Straks past ie niet meer in de kleertjes 🙈. Hier een brunch gehad met mijn familie vandaag. Was gezellig. Morgen heerlijk niks 😇. Iedereen fijne dagen 🎅🏻🎅🏻🎅🏻!
Ik wil niet op 1 april bevallen En had voordat ik zwanger raakte al tegen mijn vriend gezegd dat ik het leuk zou vinden om een kindje te krijgen in april, we hebben dan maar 1 andere verjaardag dus ook lekker makkelijk en het is (of naja tegenwoordig niet meer) vaak een mooie maand qua weer. Dus ik hoop dat het sowieso april word de 2e ofzo Ik hoop voor jullie dat jullie kindjes eerder komen hoor maar de mijne mag iets langer blijven zitten
Haha die chocochippie, we helpen het je hopen hoor. Maar jij liever dan ik. Ik hoop dat ons kleintje een week of twee eerder komt. Ben veel te nieuwsgierig
Ik vond overtijd echt verschrikkelijk.. zeker omdat mijn zoontje zo bleek later heel erg in het vruchtwater had gepoept waardoor ik geen water meer had. En mijn placenta werkte mogelijk niet goed meer. Zoontje was erg licht. Dus hier ook liever wat eerder
Hier ook liever wat eerder, de tweede is gehaald omdat ik echt oververmoeid was. Dus eerder mag zeker!
Maar hoe raar het ook klinkt, ik moet er nu toch nog niet aandenken, omdat we natuurlijk pas eind januari echt helemaal over zijn en dan nog op een aantal meubels moeten wachten door de feestdagen en de lange levertijd, dus ik hoop dat hij van ons ieder geval niet té vroeg komt maar veel later hoeft ook niet, we hopen ieder geval over 3/4 weken echt helemaal klaar te zijn dus hoop dat er geen tegen slagen komen en dat ik daarna nog 5 weken zwanger ben zonder "stress"
@Kimmiej, fijn dat ze nu met dr hoofdje omlaag ligt! Lage bloeddruk, moet je dat in de gaten houden? Spannend maandag!
Nou ja in de gaten houden niet echt, maar ik heb ook een lage bloeddruk en ik ben daardoor sneller moe en soms ook echt het gevoel dat ik flauw ga vallen. Dus altijd zoute dropjes en een zakje cup a soup bij.
Kimmiej fijn dat ze nu met haar hoofdje beneden ligt. Hopelijk blijft dat ook zo. Lage bloeddruk is niet erg, veel liever dan hoge bloeddruk zelfs. Het is soms alleen lastig als je te snel gaat staan of lang staat. Ik heb standaard een bloeddruk tussen de 90/40 en 100/60. Veel hoger is die nooit. Is nu tijdens de zwangerschap niet anders.
Nou ik heb ook weer controles gehad, de echo was goed en de gewone controle ook. Moet over 2,5 week weer terug krijg dan weer een echo en een gewone controle op 14 januari. Moet volgende week ook nog een keer bloed prikken voor suiker en dat moet ik daarna ergens nog een keer. Niet voor het één of ander maar vind de controles op vrouwen met overgewicht nu wel absurd worden hoor... 😑
Zo te horen moet je idd veel op controle zeg.. bizar Ik heb ook altijd lage bloeddruk gehad. Op zijn laagst ooit in de 20 maar toen vocht ik letterlijk voor mijn leven. Laag is eerder vervelend maar kan gelukkig geen lwaad