Ik heb lang niet meegeschreven (denk ik?) Ik ben wel regelmatig kijkje komen nemen. Hier lichamelijk echt moe! Heb met oud en nieuw flinke voorweeen gehad met regelmaat, maar de pijn werd niet erger. Daarna weekje rustig en sinds gister weer super veel last. Vannacht geen.oog dicht gedaan. Kreeg ineens rond 21:00 flinke steken in me rug en zijen dat ik het moest uitschreeuwen (heeeel zachtjes au kreunen) De baby schopt veel aan de rechterkant van me.buik, bijna in me zij??? Ik ga zo de vk bellen want heb zoveeel pijn in me zij, en dat van gisteravond ook melden.. ik voel nu weer een zeurende buikpijn opkomen ik ga maar weer op me linkerzij... Hoop dat het met de rest goed gaat ook met de tweelingen. Liefs
Vervelend Anoniem. Goed om even te bellen hoor. Het kan nierstuwing zijn. Dat begint eigenlijk altijd rechts, het is dan ook goed om op links te gaan liggen. Ik heb het ook. Als ik veel last heb neem ik paracetamol en buscopan (voorgeschreven door gyn) ... maar laatste tijd gaat het best goed en heb ik de buscopan maar 1x 2 dagen nodig gehad bij een koliekaanval.
Aaah das aardig 😃 ... Ik heb vanochtend ook een shower genomen maar daar blijft het bij 🙈.
Heeft iemand van jullie ook opnieuw last van misselijkheid? Ik heb het in de ochtend vaak nadat ik mijn zoontje naar school heb gebracht. Ik voel me dan ook opeens doodmoe.
Alleen als ik veel gedaan hebt of teveel gegeten. Anoniem goed dat je even gaat bellen. Lijkt me echt heel vervelend! Kimmiej Gaaf zeg! Lekker verwend zo te zien Ik kan het hoofdje van de baby niet meer voelen bovenin en vanacht leek het wel alsof er een complete verbouwing plaats vond in mij buik dus heb stille hoop dat hij/zij gedraaid is. Al kan die natuurlijk ook weer terug gaan draaien
♥ Uitgerekende datum ♥ 01 Maart Lana1980 ♥, 2e kindje, ♥, Meisje! 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! Nadine2 ♥ 1e en 2e kindje, ♥♥, Jongen & Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 30 Maart Mir2402 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 8x Jongen 11x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 10 januari: Kimmiej89 - Controle vk 13 januari: Lanara - controle gynaecoloog 19 januari: Lis91 - Controle vk 25 januari: Chocochippie - Controle vk
Hier ook nog wel misselijk Mir, komt ook door mijn maagklachten. Omeprazol helpt redelijk, maar er zijn dagen bij dat ik me echt kotsmisselijk voel. Nu de baarmoeder steeds groter word, word dat wel weer meer omdat de maag minder ruimte heeft natuurlijk. Merk ook echt dat ik niet veel meer in 1x kan eten. Choco hopelijk is je beebje mooi gedraaid vannacht. Dan is die verbouwing niet voor niks geweest .
A.s. woensdag echo met precies 32 weken. Super zenuwachtig.. bij de 20 weken echo was haar buikomvang kleiner dan gemiddeld. Hoop dat ze nu goed op groei is.. heb zo een angstig gevoel, pff! Eind volgende week krijg ik wat meubeltjes voor de baby, heel erg benieuwd natuurlijk! Hier huisje nog niet helemaal klaar. Hoop nog te regelen, zucht. Tegen a.s. woensdag mag ik bij een lieve mevrouw leuke tapijtjes gratis ophalen. Heb een tegelvloer en muren waren al beschilderd. Super veel hoefde niet gedaan te worden eigenlijk. Merk alleen dat het huis snel stoffig/vies word. Misschien omdat we op de begane grond wonen ofso?! Toen we de sleuteltjes kregen en onze spullen hier brachten, hebben me vriend en ik een hoop spinnen moeten opvegen! We liepen de eerste paar dagen door het huis met ons gezicht naar het plafond of er geen spin was. (Van die spiderman beestjes/spinnen or whatever) Had ik eigenlijk wel al verteld dat we een huisje hebben gekregen? Zwangerschapsdementie, heeeeeel veel last van!
Ojah en verstoorde ritme. Ik slaap gemiddeld max 4/5 uurtjes en ben opgeladen voor de komend 24 uur. Ik heb trek in baklava. Lekker zoet.. hmm.. ja ookal is het 2 uur middernacht
Mijn afspraak voor de verloskundige en echo was verzet naar gisteren. Eerst controle bij de verloskundige, alles was goed, mooie bloeddruk en ben drie kilo aangekomen tot nu toe. Mooi want heb al genoeg gewicht. De verloskundige dacht te voelen dat ze nog dwars lag. Daarna echo en wat bleek, mevrouw lag mooi met haar hoofdje naar beneden. Nu hopen dat ze zo blijft liggen. Over twee weken moet ik weer naar de verloskundige en over vier weken gaan we de bevalling al bespreken! Jeetje meiden nu komt het wel echt dichtbij! Ik slaap vrij slecht, de vakantie is weer voorbij dus weer terug in het ritme. Pfff die ochtend drukte heb ik echt niet gemist haha. Nog. Vijf weken dan begint mijn verlof dan ga ik in ieder geval kijken of de meisjes zo af en toe bij opa en oma kunnen slapen zodat ik een beetje bij kan tanken.
Ik let er wel echt op hoor! Mijn startgewicht was al hoog, ik heb echt overgewicht! Moet ook wel zeggen dat ik bij geen enkele zwangerschap veel aangekomen ben.
Ik heb hetzelfde Annabel, denk dat ik nu ook rond de 2-3 kilo aangekomen ben. In het begin heel veel gewicjt verloren maar ook mijn startgewicht was hoog. Dat is t enige wat ik moeilijk vind aan de zwangerschap.. mijn gewicht, opnde galstenen na en het vele overgeven in het begin heb ik eigenlijk niks te klagen.. Komt inderdaad allemaal dichtbij! Spannend.. Hopelijk is dit weekend de babykamer af! Laatste meubels komen vrijdag dan nog aankleden met accessoires! En over 2 weken zijn we als het goed is helemaal over!