Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier hetzelfde!
    Ik heb vrijdag liggingsecho, maar vooralsnog moet ik ook gaan liggen

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Geneeke: Oeff, daar kun je goed ziek van worden ja! Gelukkig voel je je nu weer goed. En wat betreft je bezoek aan de gyn. Ik snap dat je duidelijkheid wilt. Mag nu inderdaad wel eens.

Annabel en Kimmiej: Dan liggen ze nog behoorlijk hoog ja. Hopelijk dalen ze nog wel in, zodat jullie je daar geen zorgen meer om hoeven te maken.

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou ja de andere twee zijn ook niet ingedaald voor de bevalling. Dus ik wacht het af

4. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Nou net terug van de gyn.. bloeddruk weer skyhigh : 143/93.. 2x gemeten en bleef zo hoog helaas. Morgen urine en bloed lagen testen want ze denken nu aan zwangerschapsvergiftiging, hou ook weer veel vocht vast in mijn voeten.

Op de echo bleek dat zijn buikje nog steeds achterblijft want zit nog steeds op 32 weken. Ook is hij in een week maar 100gram gegroeid hij zit nu op een kleine 2300 gram. Woensdag weer terug naar de gyn en kijken wat de uitslagen zijn.. hij is wel al duidelijk geweest dat ik bij hem blijf en dus in het ziekenhuis zal moeten bevallen helaas. Ze gaan me nu sowieso om de paar dagen zien om te kijken hoe hij groeit, hij hoopt het tot 38 weken te kunnen rekken zodat de kleine niet in de couveuse hoeft.

Heb zelf het idee dat ze me gaan inleiden tussen 38-39 weken mocht ik geen zwangerschapsvergiftiging hebben.. wat ik zelf niet denk..

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Geneeke wat balen zeg, niet fijn en veel te spannend zo. Hopelijk kan de kleine man blijven zitten tot 38 weken inderdaad.

Dan mag ik 'blij' zijn met een vette griep bovenop de nierstuwing. Maar ik voel me verdomd slecht. Waar het gistermiddag begon met wat hoesten, heeft het griepvirus ook in mijn lijf hard huisgehouden. Manman wat voel ik me slecht, mijn strottenhoofd voelt als een grote schaafwond, hoofdpijn en mijn spieren en gewrichten ... Poeh alsof er een vrachtwagen over me heengereden is ofzo.

Dramanacht ook met de meisjes. Vooral de jongste zijn we heel erg vaak geweest.Vanaf 3 uur was het iets rustiger, de jongste voelde toen qua temp ook beter. De oudste was echt aan de kook , die heb ik ontdaan van pyjama en zomerslaapzak en gewoon in romper in bed gelegd want die had rond middernacht een temp van 41 terwijl ze om 19 uur nog pcm had gehad bij een temp van 40. Die heeft ondanks alles nog wel aardig wat uurtjes slaap te pakken. Net bij de jongste weer geweest, die huilde, schone luier en pcm erin en weer in bed. Hopelijk haalt ze een beetje slaap in nog. Normaal zijn het vroege vogeltjes en tussen 6 (eerder 6) en 7 wakker. Mijn schoonmoeder had hulp aangeboden, ben echt een type dat liever alles zelf regelt maar heb haar net een app gestuurd of ze toch ajb wil komen helpen want ik kan maar net op mijn benen staan. Mijn vriend is vorige week woensdag met een nieuwe baan begonnen. Dus ik wil niet dat hij thuisblijft.

Hier trouwens 21/2 de liggingsecho. Al is wel al duidelijk dat hij goed ingedaald ligt een extra keertje kijken laat ik me niet ontnemen natuurlijk. Gister nog wat kleertjes besteld bij Hema, die hebben wel leuke newborn dingen voor boys. En ik durfde nu na de onverwachte groeiecho van vorige week nog wel wat maat 50 bij te bestellen.

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier was de kleine man vannacht ook ineens wakker met koorts. Gelukkig nu alleen wat verhoging nog.

Gisteren van de dokter pilletjes gehad voor mijn maagzuur en die lijken wel te werken gelukkig. Moest regelmatig overgeven van het zuur.

Hier vrijdag liggingsecho. Ben benieuwd maar weet eigenlijk wel zeker dat ze nog niet is ingedaald.

Een vriendin van me haar kindje lag ingedaald niet vast zeiden ze maar toch gedraaid en dwars nu dus zegt ook niet alles.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nee zegt zeker niets! Maar goed op zich voor het maagzuur wel fijn als ze wel indalen haha

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja idd!! Gelukkig helpen me pilletjes van de dokter

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Klopt, indalen zegt niets. Ik voel ook duidelijk dat mijn kleine flink heeft lopen draaien. Die ligt niet meer op dezelfde plek, maar volgens mij nog wel met zn koppie naar beneden.

Beterschap Elmyra! Niks aan. En deze griep is ook nog eens zeer heftig en vasthoudend. Ik kwakkel al 2 weken met keelpijn en niet fit, en zoonlief is het weekend ook begonnen met kwakkelen. Benieuwd of het door gaat zetten.

Kimmiej: Ook beterschap voor jou zoontje. Niks aan als ze zo min zijn. Maar wel fijn dat de pilletjes helpen. Ik ben ook dolblij met mijn Omeprasol hoor haha, je kan er zo beroerd van worden.

Geneeke: Oh spannende tijden zeg! Hoge bloeddruk hoeft inderdaad geen zwangerschapsvergiftiging te zijn, maar wel fijn dat ze het even goed controleren. Duurt voor jou in ieder geval niet lang meer, 1,5 tot 2 weken denk ik dan zo. Toch?

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb een ander merk pilletjes dan omeprasol

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja dat kan haha.. Ik zei het meer in de zin van dat ik blij ben met mijn eigen pillen, omdat die ook goed helpen :p

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja wel echt een uitkomst he

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Absoluut! Soms echt een verademing als dat brandende rot gevoel wegtrekt.. :p

14. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nou met de jongste naar het ziekenhuis geweest want die bleef maar spugen. Mochten kiezen tussen zofran of opname. Ze heeft zofran meegekregen, hopelijk stopt ze met spugen en blijft er nu wat vocht in. Ik lig hier nu opgenomen, voelde me echt steeds slechter worden en verga van de rugpijn. Dus had vk gebeld en die heeft me doorgestuurd ... Mijn vriend met mijn dochter naar huis en ik krijg zo een infuus met Augmentin. Is me nog niet geheel duidelijk waar ik van verdacht word. Misschien toch opstijgende urineweginfectie. Rugpijn lijkt geen weeen te zijn. Beeb heeft hoge hartslag en ik ook. En ik heb koorts 39.8. Aan de ene kant opgelucht dat ik moet blijven want ik voel me echt half dood en aan de andere kant vind ik het vreselijk. Mijn kindjes die nog steeds ziek zijn. En dan lig ik hier ... En mn vriend net begonnen met een nieuwe baan.

15. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    bah elmyra, maar hopelijk kan je wel je rust vinden en wat opknappen in het ziekenhuis. beterschap aan jou en je kids

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Sterkte en beterschap !

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Elmyra sterkte meid!
    Je man en kindjes redden zich vast wel :)
    Maar kan me voorstellen dat je je er rot onder voelt.

Geneeke wat een gedoe zeg.
    Ik heb vorige keer een hoge bloeddruk gehad wat begon rond de 33 weken.
    Uiteindelijk wel ingeleid maar had geen zw-vergiftiging.
    Hopelijk bij jou ook niet!

C hoest de longen uit der lijf net als ik. Kind ligt constant te huilen en blaft als een zeehond. Zo sneu!

Mijn eetlust is trouwens echt compleet verdwenen. Krijg amper 1 boterham gegeten in me lunchpauze. :$

18. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Bedankt dames!

Nee niet alleen door de bloeddruk, maar wel onder andere. Feit is dat de kleine niet de voedingsstoffen krijgt die hij nodig heeft en daarom dus achterloopt op groei terwijl de navelstrengflow nog goed is dus er moet een andere reden zijn.. Ook hou ik echt enorm veel vocht vast rond mijn enkels/voeten.. volgens hem past de zwangerschapsvergiftiging in het plaatje maar laten we het niet hopen!

Morhen hoor ik het en dan ook meteen wat het plan nu wordt.. gok zelf met de hele situatie dat ze me tussen 38-39 weken inleiden

19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Kimmoej89 Ah nee shit, beterschap en sterkte!

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Auw hier pijn in me rib door de kont van de uk.. elke keer gaat t eel en lijkt ze lager te liggen maar vaak in de ochtend doet t weer zeer. Vanmorgen voelde ik het hoofdje zelfs boven me lies 😓 Ipv voor de uitgang.. en dan lekker die kont tegen me rib.. Pff

Zoontje om 6 uur wakker en heeft al zijn luiers door de kamer gegooid.. luistert voor geen meter en is driftig. En dit alles voor 7 uur😩

Deel Deze Pagina