Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Elmyra: Sterkte en beterschap! Hou je ons op de hoogte? Als je daar energie voor hebt?

Chocochippie: Arm kind, zo sneu als ze zich zo ellendig voelen. En jij ook. Beterschap beide!

Kimmiej: Oeff, ik snap dat je daar genoeg van krijgt. Jou beeb heeft in ieder geval niet in de kop om lekker in te dalen haha..

Geneeke: Succes vandaag! Erg spannend allemaal.

Hier sinds gister ook min. Hele erge keelpijn, kop vol snot en hoofdpijn. Zoonlief heeft ook al een paar dagen keelpijn en erg verkouden, die is nu ook hees. Klinkt zo zielig bij zo'n klein ventje. Maar hij houdt zich super goed en gaat gewoon naar school, want dat wil hij graag en hij oogt verder niet ziek.

Hier vandaag een rustdag. Ik ga wel met de was bezig, maar verder laat ik de boel de boel. Gister alles al gedaan. Lekker netflixen en ondertussen de was vouwen. Bakje thee erbij. En dan hopen dat ik snel opknap, want ik heb echt geen tijd om ziek te worden!

2. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Hier een griepje te pakken! Zijn we eindelijk helemaal verhuisd ben ik ziek.. hoop dat t snel over is want ben wel klaar met het ziek en zwanger zijn op dit moment😩

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Beterschap Lis!

Hier vandaag een dagje weg met mijn moeder, vanavond naar de ladiesnight. Even ontspannen!

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Beterschap Lis.

Veel plezier Annabel!

5. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

Oh jeejtje..wat een hoop zieken weer. Beterschap dames! Dit kunnen jullie geen van allen gebruiken. Ik heb de afgelopen dagen flink keelpijn gehad, maar nu gelukkig al minder. Mijn zoontje gaat momenteel van super lief (mama jij bent de liefste) naar super opstandig. Zullen de zenuwen wel zijn haha...

Nog steeds geen duidelijkheid verder over waren hoe te bevallen. We hebben nog 17 feb een echo voor de placentaligging. En de 22e Maarten bevallingsgesprek met de vlsk EN de gyn gepland. Ben benieuwd wie en wat en waar het gaat worden.

Maar eerst gelukkig net als Annabel leuke dingen doen. Met collegaatjes uit eten en naar de musical met mijn vriend.

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb een vreemde pijn in me rug.. hoger dan toen ik rugweeen had maar wel vervelende pijn. Is een beetje een aanhoudende pijn die soms wel iets erger wordt en soms minder

7. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

Misschien last van het indalen? Geloof dat je dat daar kunt voelen.

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik had dit bij het indalen, maar bij mij was het wel een lage rugpijn. Inderdaad ook met op en afgaande pijn.

Mocht het regelmatig zijn en langer aanhouden dan zou ik natuurlijk wel even bellen.

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Veel plezier :D

10. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Het was echt slecht vandaag. De koorts weer gestegen maar ergste is de helse pijn in mijn rug. Ik trok het gewoon echt niet meer ... Elke beweging van de beeb doet me door de grond gaan. Uiteindelijk vnvnd een echo gehad en daarop was dus idd een flinke nierstuwing te zien vooral aan de rechterzijde. Ik ga nu buscopan per infuus krijgen en codeine bij de pcm. En dan maar zien ... geen idee hoe lang ik hier nog lig. Mis mn kindjes wel en mn vriend natuurlijk.

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Heftig meis! Heel veel sterkte!

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hopelijk is dit het indalen dan 😊

13. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Wat een veel zieken !!
    Het heerst enorm, ik ben echt 4 dagen super beroerd geweest, hoge koorts, duizelig en benauwd.
    Morgen weer een groeiecho, hopelijk ligt ze nog steeds met haar hoofdje naar beneden.
    16 maart staat mijn inleiden gepland, maar ergens denk ik dat ze eerder komt.

Sorry dat ik niet zoveel reageer, ik lees wel alles mee! :)

14. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

Ooooohhh dat is echt heel rot! Snap ook dat je veel liever thuis zou zijn nu...beterschap!

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Heel veel beterschap en sterkte elmyra

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

elmyra shit zeg! Sterkte en beterschap, hopelijk knap je snel op.

Ukkie spannend, jij kan echt naar de datum gaan toeleven.
    Hoezo denk je dat ze eerder komt?

Nou C hoest der longen uit der lijf. Tot kotsen aan toe.
    Arme kind wilt alleen maar mama :( (stiekem geniet ik daar wel een beetje van)

17. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Het buscopaninfuus icm de pcm en codeïne werken ... oh wat een opluchting. Ik voel nog wel pijn hoor, maar dit is zoooooveel beter al. Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan dan want ik blijf niet hier tot de bevalling aan het infuus liggen uiteraard. De vpk zei dat ik tzt met pijnstilling wel naar huis ga maar wist het fijne er niet van. Hopelijk iig sterker spul. Want de stuwing blijft zolang de beeb binnen zit.

Qua griep nog belabberd maar zojuist had ik geen koorts dus nu 24 uur koortsvrij blijven met AB in infuus geloof ik en dan een poosje met pillen nog en dan hoop ik vrijdag of zaterdag toch echt naar huis te mogen. Zal straks even vragen aan de arts hoe en wat.

Choco hopelijk krijgt je dochtertje niet die rotgriep. Het is echt een takkevirus. Mijn dochters zijn al bijna een week ziek, hoesten, overgeven en koortsig straks, heb nog geen contact gehad met thuis nu, maar hoop dat ze vandaag weer wat beter zijn. De jongste heeft nog zofran tegen t braken maar heeft gister weer wat gedronken, de oudste begon gister ook nog met spugen en dronk ook weinig. Zielige bleke hoopjes mens die alleen maar op de bank hangen. De nachten waren tot nu toe ook moeizaam maar ze hadden gistermiddag voor het eerst hun dutjes weer goed gedaan dus ik hoop nu ook een goede nacht gehad.

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hopelijk werken de medicijnen goed en mag je inderdaad snel naar huis Elmyra!

Gisteren lekker gewinkeld en naar de ladiesnight in de bioscoop geweest. Was wel even moeilijk opstaan vanochtend. Morgen is mijn laatste werkdag en dan begint mijn verlof! Ik kijk er echt naar uit moet ik zeggen, maar ook wel spannend, ik ben dan ook al 36 weken zwanger!

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Sorry hoor voor mijn dubbele post, maar vandaag kwam mijn oudste voor de derde keer in een week thuis dat ze in haar broek geplast heeft op school. Ik merk gewoon dat het me enorm frustreert dat ze dit doet en het haar gewoon niks uit lijkt te maken. Ik weet dat ik daar niet teveel aandacht aan moet geven, maar ik weet gewoon even niet hoe ik er wel mee om moet gaan.

De laatste tijd ging het eigenlijk best goed met mij, maar ik merk dat met dit erbij het eigenlijk helemaal niet zo lekker gaat. Ik voel me zo machteloos en het is gewoon echt iets wat me zoveel zorgen geeft. Ik ben gewoon zo klaar met deze zwangerschap, hij is gewoon geen bal aan zo, alleen maar zorgen, frustraties en het is gewoon klaar.

20. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

Annabel ik begrijp je frustraties. Een zwangerschap is al niet niks, maar het feit dat het leven ernaast 'gewoon' doorgaat is extra veeleisend. Voor wat betreft je oudste: probeer je niet te druk te maken, maar je in haar schoenen te plaatsen. Het komt heel vaak voor dat oudere kinderen 'terugvallen' in gedrag wanneer er een baby op komst is. In sommige gevallen bewust en vraagt een kind negatieve aandacht. Maar in veel gevallen is het onbewust en kunnen ze er niets aan doen en niet goed een verklaring voor geven. Ze hebben dan gewoon even net iets teveel te verwerken, zeker vlak voor een bevalling. Voor hen is het ook spannend. Praat eens met haar en geef haar het gevoel dat ze er nog gewoon bij blijft horen....

Deel Deze Pagina