Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Heb je weer echt last van zwangerschapsmisselijkheid of heb je een virusje onder de leden? Ik vind misselijk zijn echt vreselijk.
    Hopelijk voel je je snel beter meid.

Ik zie ook wel uit naar de bevalling, omdat ik dan weet dat het allemaal snel voorbij is met zwanger zijn haha.

Pff, wil echt niet zoveel zeuren, maar heb zo'n zeurende hoofdpijn elke keer. Ik herken het van een te hoge bloeddruk. Ik loop ook weer vol met vocht iedere keer. En ben echt vreselijk moe. Nog een paar weekjes volhouden!

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja! Inderdaad.. Dit bedoel ik precies. Ik ben bang dat ik OF te laat bel naar de gyn, omdat die weeën van de opwekkers idioot heftig waren. OF dat ik te vroeg bel, omdat ik bang ben te laat te bellen hahahaha.. :p

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Geen idee of het van de zwangerschap is.... Ben ook echt klaar met zwanger zijn hoor! Heb het idee dat we dat hier allemaal wel zijn! Hopelijk vliegen de laatste weekjes voor ons allemaal voorbij en hebben we snel ons kleintje in onze armen.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Tigermom zo herkenbaar!
    Ik ben vorige keer ook ingeleid en hoop dat me dat dit keer bespaard blijft.
    Maar hoe begint het? Wat voel je? Word het net zo hevig als vorige keer? Etc etc
    Ben ook bang dat ik te laat de vk bel of dat het ineens heel snel gaat ofzo.

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, ik ben er wel helemaal klaar mee ook haha.. :p

Enige probleempje is dat mijn man totaal geen hulp meer biedt bij de babykamer. Hij heeft geverfd en de meubels op hun plek gezet en dat is het. Qua decoratie moeten er nog wat dingen gezaagd, opgehangen enzo worden en hij zegt echt al 2 maanden dat hij dat gaat doen. Inmiddels is hij weer aan het werk dus nu kan ik het helemaal wel vergeten. Dus onze babykamer is en blijft erg kaal ben ik bang.

Gelukkig hebben we verder wel alles wat we nodig hebben voor de baby, dus dan maar een saaie babykamer. Dat is dan niet anders. Ik zie mezelf nu eenmaal niet planken aan de muur hangen, veel te bang dat ik verkeerd boor en de muur verpest wordt haha! Anders had ik zelf allang op een ladder gestaan.

6. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Mijn man heeft de afgelopen twee weken echt veel gedaan dus dat is fijn. Donderdag komt er een vriendin, dan gaan we de babykamer eerst even goed poetsen en dan de laatste dingen inruimen. Dus ik ben er ook wel echt klaar voor haha 😂

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Mss moet je dat wel ff laten checken je bloeddruk

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, eigenlijk wel. Maar de vorige keer heb ik de hele avond voor niks in het ziekenhuis gezeten. Ik dacht als de klachten echt heviger worden dat ik dan bel.

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wat is het opeens rustig hier dames.. :p

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb einde van de middag nog heerlijk een Zwangerschapsmassage 😃

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb vandaag mijn eerste echt leuk verlofdag. Lekker alleen de meiden zijn bij mijn vader. Ik doe echt gewoon helemaal niks gedaan een beetje te gekeken en wat gelezen. Echt even helemaal niks!

12. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Vandaag mail gehad, mijn box word 2 maart geleverd, ben benieuwd of ik dan al bevallen ben, aan het bevallen ben of nog moet bevallen haha.

Gaat iemand hier gebruik maken van een babynestje? Of vinden jullie dat overbodige luxe?

Morgen weer controle, ben benieuwd hopelijk is m'n bloeddruk beetje oké, gordijnen zouden vandaag geleverd worden maar helaas loopt de man achter en komen ze pas morgen..

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wij hebben een babynestje en als de bank er nog niet is zullen we die veel gebruiken.

14. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

Wij hebben geen babynestje...de baby komt in de kinderwagen bak te liggen. Mijn oudste heeft daar de eerste weken ook overdag in doorgebracht en dat ging prima. We hebben vooralsnog ook geen box, maar mocht het nodig zijn dan kan ik die van de buurvrouw lenen.

Ik heb al een paar dagen flinke hoofdpijn en regelmatig bloedverlies. Soms zelfs alsof ik ongesteld ben. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen...

15. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Dag dames
    De controle bij de gyn was weer helemaal goed hier. Hij kijkt wel nog altijd richting mijn buik, terwijl hij beter richting mijn rug zou kijken. Terwijl ik hier zit te typen (met de laptop op mijn schoot), gaf ie net een stevige schop, zodat de laptop bijna viel. Hihi, zo onwerkelijk!

Gisteren de laatste kleertjes gewassen en vandaag ook de vluchtkoffer gemaakt, vanmorgen is de kraamzorg ook gekomen voor intake. Weer iets dat kan worden afgevinkt. Het begint nu echt snel te gaan, hé... Nog twee heel drukke weken op het werk en dan begint mijn verlof bijna... Aftellen!

Veel succes met alle kwaaltjes (jee, zeg, voor sommigen!) en een dikke proficiat voor geneeke! Hopelijk stellen jullie het goed en vinden jullie snel een ritme!

16. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Ik ben bang dat ik vanalles vergeet te halen, dat ik achteraf echt denk dat had ik allang moeten hebben etc..

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hier is ook bijna alles klaar. Moet alleen nog mijn tas inpakken voor het ziekenhuis en het wiegje opmaken.

18. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ook alles klaar.
    Net nog even een lekkere Zwangerschapsmassage gehad😃

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Heerlijk! Kimmiej :D

Lanara: Fijn dat alles goed was.

Mir: Denk je wel om jezelf meid? Zulk hevig bloedverlies kan toch niet goed zijn?

Wij hebben een familie wieg. En we gebruiken de kinderwagen bak.

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heerlijk Kimmiej!

Mir als je zoveel bloedverlies heb is het dan niet beter om de verloskundige te bellen?

Ik verlies echt dikke klodders afscheiding, lijkt wel snot :$
    Nog steeds last van me keel en dan komt inmiddels me strot uit (hoe toepasselijk :p)
    Nog 12 dagen werken en dan ga ik heerlijk genieten van me verlof.
    Kijk er nu wel naar uit om gewoon te kunnen uitslapen, C werkt daar goed in mee want die slaapt minstens tot 8:30 :D

Deel Deze Pagina