Wat heb ik slecht geslapen! Flink wat oefenweeën gehad volgens mij toch twijfel ik of dat t echt was, geen idee wat ik moet voelen etc
Ik heb ook belabberd geslapen, kon gewoon mijn draai niet vinden. Ik kreeg de vorige keer als tip om of een warme kruik te pakken of even onder de douche te gaan staan als ik last had van oefenweeën.
@Lis: Hier inderdaad het advies gekregen om bij oefenweeën (of het vermoeden daarvan) sowieso in de gaten te houden hoe lang het duurt. Duren ze langer dan 2 uren en zijn ze in die 2 uren ook regelmatig om de 5 minuten dan even een warme douche nemen of kruik. Werkt dit niet, dan bellen. Hoe voel je je nu? @Annabel: Vervelend dat dat slapen zo belabberd is. Vandaag een momentje rust pakken? Hier opent vandaag eindelijk een nieuwe babywinkel! We hadden alleen de Prenatal, maar die moet nu ruimte maken voor de baby dump. Zo blij mee. Iedere keer een half uur tot een uur moeten rijden voor een andere babywinkel was echt bagger. Ik denk dat ik vandaag wel eventjes rond ga neuzen daar.
Helaas vandaag geen rust momentjes, Kids zijn gewoon thuis. Nou ja de jongste nu al en de oudste is om half 1 weer uit
Het gaat nu wel goed, af en toe last van mn onderrug maar de harde buiken zijn weg dus ik ben benieuwd..
Hier is de rust ook ver te zoeken. Zoonlief is vrij van school. En ik heb zo'n slechte nacht gehad. Ik heb nauwelijks geslapen. Lis als je oefenweeen hebt en je gaat even douchen of in bad, dan zou het minder moeten worden. Dat was bij mij destijds wel. Als je voor het echie gaat dan stoppen ze niet...ze worden dan heftiger en komen sneller op elkaar. Het is alleen in het begin vergelijkbaar met harde buiken vond ik...daarna al niet meer.
Balen zeg dat sommige slecht slapen! Jullie hebben gelukkig verlof maar als je al kleintjes hebt rondlopen is de rust ver te zoeken. Tigermom ooooh leuk! Ik wil met me moeder volgende week zondag even naar de babydump als die open is. Even de laatste spulletjes halen. Ondanks dat ik prima heb geslapen vanacht ben ik zoooo vreselijk moe 😕 Ik ga zo C op bed leggen en dan zelf ook even een uurtje slapen. Wilde eigenlijk gaan opruimen in de slaapkamer en alles een beetje gaan klaarzetten voor de baby maar heb er vandaag echt de puf niet voor ben ik bang...
Hai dames, er zijn weer veel berichtjes bij gekomen. Tiger hopelijk blijft het goed gaan met de bloeddruk de komende weekjes. En idd 38 weken is een mooie termijn om te bevallen hoor! Hier ook wel het nodige voorwerk gaande. Zowel overdag als in de nacht ... overdag heb ik echt geen tijd om er heel erg op te letten/bij stil te staan. De dagen kosten me genoeg energie as it is. Ik voel het wel en het doet soms flink pijn, ook nog steeds slijmverlies ... dan weer met bloedsliertjes en dan weer zonder. Net als Annabel geen rust omdat de meisjes gewoon de hele dag om me heen zijn. Wel geluk dat ze nog overdag slapen beide tussen 13-15, dan heb ik ook even rust. Ga eigenlijk zelf ook steeds slapen dan, maar vandaag even niet. Even de enveloppen adresseren voor de geboortekaartjes zometeen. Vriendlief is thuis vandaag dus wat betreft de dametjes wel enige ontlasting gelukkig. Herstel na de opname vorige week gaat langzaam, ben het virus nog niet kwijt en de nierpijn blijft ook maar zeuren, al is het zo te doen hoor. De pijn die ik had was hels, dus in vergelijk daarmee mag ik helemaal niet klagen. Bekken is ook vreselijk, ik kan sinds 3 dagen amper nog lopen . Had er al last van maar begrijp niet waarom het nu zo heftig is ineens. Dinsdag weer naar de vk voor controle en echo. Dan ga ik voorleggen dat ze vanaf week 38 gaan strippen als ik ontsluiting heb. Zo kan ik niet nog 5 weken verder, ik heb nog 2 kindjes om voor te zorgen en dat word verdomd lastig als je amper kunt bewegen. Vanochtend de eerste acupunctuursessie gehad. Dus hopelijk is dat voldoende en beval ik gewoon in de week van 25/2. De natuur even een handje helpen. Vanaf volgende week ga ik ook met drukpunten thuis beginnen ... 'Frits' moet er maar uit over een week. Enough is enough.
Vervelend dat je herstel zo langzaam gaat. Hier gewoon even klaar met zwanger zijn. Heb zonder enige regelmaat overigens last van harde buiken en ze doen soms echt wel pijn. Voor mij part zet het even echt goed door zodat ik er gewoon klaar mee ben haha
Net even de VK gebeld omdat het beetje bruinig werd dus ze zei oud bloed en voorwerk voor de bevalling maar kan nog zo een week duren.. heb nog wel de hele dag het gevoel dat ik ongesteld ben echt die menstruatie pijn in mn rug en af en toe harde buiken..
Hoop voor je dat het begonnen is zeg! Spannend. Kan idd nog even duren, je weet het niet ... Mijn eerste begon met verlies slijmprop/bloed. Tweede verloor ik al paar weken stukjes slijmprop en kwamen ineens keiharde weeen uit het niets en nu verlies ik ook al langere tijd stukjes slijmprop, sinds zondag ook af en toe met bloed. Ben benieuwd! De eerste beebjes zullen hier spoedig geboren worden 😃!
Ik ben mijn slijmprop nog niet verloren ook geen stukjes helaas. Ik ga er gewoon echt vanuit dat het meer dan 40 weken wordt
Lis ik hoop echt voor je dat het snel gaat beginnen Ik denk dat ik de slijmprop in delen verlies. Maar kn dat zonder bloed? Bij C nooit wat gezien maar nu af en toe echt dikke klodders. Lijkt wel snot Al denk ik nog steeds dat ik sowieso de 40 weken ga aantikken, dus heb nog 6 weken te gaan
Ik heb sinds vanmiddag een soort krampachtig gevoel helemaal onderin me buik. Boven me schaamstreek zeg maar.. geen idee met me zoontje nooit gehad. Daar had ik alleen rugweeen
Dat heb ik ook, samen met pijn in mn onderrug.. ik hoop ook dat t snel begint want een paar nachten zo lijkt me vreselijk!
Jeetje wat spannend allemaal zeg! Zit er bij de dames met krampen ook al regelmaat in de pijn? Of nog niet? Wat betreft de slijmprop. Ik ben die bij mijn zoontje niet zichtbaar verloren. Bij mij begon het met gebroken vliezen. Nu nog geen taai snotachtig slijm verloren Maar ik ben ook een van de laatsten hier qua uitgerekende datum haha..