Tjeempie Lana wat een verhaal zeg! Lijkt me erg overweldigend! Gelukkig doet je meisje het goed. Hopelijk herstel jij ook een beetje vlot van de keizersnede.
Wow Lana, dat is echt super snel gegaan. Geniet nu maar lekker van je kleintje En een spoedig herstel toegewenst.. Hier ben ik er helemaal klaar mee. Heb me dagenlang super beroerd gevoeld, omdat ik zo enorm moe was. Ging het vandaag beter, dus ga je meer doen, en hoppaaaa eind van de middag weer terug bij af. Zo is het niet zo leuk om zwanger te zijn. Ik zie ook enorm op tegen komende week. Zoontje heeft een week vakantie en mijn man is weer aan het werk. Dat betekend dus dat ik niet meer bij kan slapen en de hele dag mijn zoontje moet vermaken. Slecht, want normaal ging ik er altijd lekker op uit, maar weet niet wat ik nu zou kunnen volhouden en fietsen lukt sowieso niet meer dus alles moet lopend.
Lana Wow dat is echt snel gegaan! Gelukkig gaat alles goed Maar wat moet het schrikken zijn geweest zeg, zo onverwachts! Al is dat altijd wel zo als het spontaan gebeurd geloof ik Tigermom wil ik gaan vragen of je verlof hebt besef ik me ineens dat je al een tijdje in de ziektewet zit 😓 Is er niet iemand die af en toe eens een middagje je zoon kan opvangen zodat jij even kn bijslapen of in elk geval uit kan rusten? Ondanks dat ik nog geen verlof heb ben ik al wel aan het bedenken wat ik kn gaan doen als het eenmaal zo ver is. Uiteraard moet ik alles nog wassen enz voor de baby. Maar met C ga ik nog naar Ballorig, we hebben nog een kaartje liggen die ze voor der verjaardag heeft gekregen. Verder nog naar een Nijntje museum en naar de kinderboerderij. Wil elke week iets gaan ondernemen met der, zo heeft zij nog even alle aandacht van mij en dood ik me tijd ook nog tot de baby er is. Alles wat ik van te voren reserveert gaat ook door mocht de baby eerder komen. Dan gaat mijn vriend er gewoon met der heen
♥ Uitgerekende datum ♥ 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Nadine2 ♥ 1e en 2e kindje, ♥♥, Jongen & Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 30 Maart Mir2402 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29, ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 7x Jongen 11x Meisje 1x Verrassing Geboren! - Reano. Geneeke , 09 februari, 37+0, 47cm 2370 gram - Saar. Lana1980, 18 februari, 38+3, 47cm 2950 gram ♥ Afspraken en Echos ♥ 21 februari: Kimmiej89 - Controle vk 21 februari: Lis91 - Controle vk 02 maart: Chocochippie - Controle vk
Tiger dat is zwaar he ... Vind ik ook! Hier gaan ze nog niet naar school of iets dergelijks (1 en 2). Gelukkig kan ik nog wel gaan slapen/liggen tussen 13-15 als de meisjes ook slapen, maar verder kan je niet bijtanken ofzo. De jongste spookt ook behoorlijk in de nacht de laatste tijd. Geen idee wat die mankeert want dat zijn we echt niet gewend. Misschien kan hij idd een middagje door iemand anders vermaakt worden of bij een vriendje spelen? Ik weet het met de dames ook niet zo goed meer. Zou ook wel graag nog naar een Djambo of Ballorig een keer willen maar dat is ook een gesjouw en gesjor en met de oudste peuterpuber is weer weggaan nogal een onderneming. Die blijft er het liefst wonen. Een wandelingetje lukt eigenlijk ook maar heel kort vanwege mijn bekken dus naar buiten is vaak maar even. Vind het sneu voor ze dat ik niet meer kan ondernemen. Vanochtend komt een vriendin met kindjes dus dat is even wat afleiding voor ze. Choco leuk dat je zo toch wat dingen gepland hebt al en idd als de kleine er eerder is alleen maar goed om dat wel door te laten gaan voor je dochter. Hopelijk ga je een fijn verlof hebben, met niet te veel klachten en kan je er echt van genieten. Zijn er meerdere Nijntje museums? Utrecht heeft dat natuurlijk, maar dat vind ik voor mijzelf echt te ver nu. De oudste van 2 zou dat wel heel tof vinden denk ik. Morgen weer een afspraak bij de vk en dan ook nog een echo. Wil eea bespreken, onder andere strippen vanaf week 38 (mits ontsluiting). Zie me met t bekken en de nierpijn niet nog bijna 5 weken doorlopen .
Ja dat is beleid als het allemaal soepel loopt. Maar vind dat ik daar zelf wel iets over te zeggen heb, zeker in mijn situatie. Als ik geen ontsluiting heb houd het sowieso op. Maar er worden vrouwen om minder ingeleid die dan bij de gyneacoloog toevallig lopen. En dan is strippen altijd nog 'natuurlijker' dan een inleiding bij 41 weken met medicatie en evt een ballon als dat nog nodig is. Ik ga er ook niet van uit dat ik zo lamg doorloop hoor. Het kan maar de vorige bevalligen zijn beide op gang gekomen vlak na de tweede acupunctuur sessie en voor 40 weken. Dus ik ga het mooi bespreken morgen.
Elmyra voor zover ik weet zitten er verder geen andere mnijntje museums. Echt alleen Utrecht. Voor mij is het niet zo heel ver gelukkig maar zit er wel over te denken om met het openbaar vervoer te gaan omdat het echt in de binnenstad van utrecht is. Hopelijk wilt ze je strippen met 38 weken! Of denkt "Frits" dat hij het ook wel welletjes vind met 38 weken dat zou helemaal mooi zijn Mij heeft ze vorige keer proberen te strippen met 39+3 maar ik had geen ontsluiting -.- Ze hoopte zo een inleiding te voorkomen ivm een te hoge bloeddruk maar aangezien ik niet gestript kon worden werd het alsnog een inleiding..
Ohja jammer dat is echt te ver! Nijntje is wel errug leuk! Als het in de binnenstad zit is openbaar vervoer wel handig idd. Zal het nu niet extra druk zijn door het overlijden van Dick Bruna? Jammer dat je geen ontsluiting had de vorige keer! Ik verwacht/denk dat nu al wel te hebben hoor. 1,5 cm is genoeg om te strippen. Maar hoop idd ook dat Frits het zelf eerder welletjes vind en ga deze week beginnen met de drukpunten en vrijdag weer acupunctuur. Beide vorige bevalling begonnen kort na de 2e behandeling (1 dag erna en 3 dagen erna).
Week twee van mijn verlof...... Ik verveel me dood! Echt ik zou het liefst gewoon weer gaan werken. Ik ben zelf niet echt mobiel meer en heb ook geen rijbewijs. Het weer is ook gewoon bagger dus ja naar buiten zit er zowieso niet echt in. Ik vlieg echt tegen de muren omhoog. En dan te bedenken dat de kans groot is dat ik overtijd ga dus dat het nog wel vijf weken zo kan duren. Denk dat je me dan echt op kan vegen....
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Nadine2 ♥ 1e en 2e kindje, ♥♥, Jongen & Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 30 Maart Mir2402 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29, ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 7x Jongen 11x Meisje 1x Verrassing Geboren! - Reano. Geneeke , 09 februari, 37+0, 47cm 2370 gram - Saar. Lana1980, 18 februari, 38+3, 47cm 2950 gram - Sem. Lis91, 20 februari, 38+4, ..cm 3580gram ♥ Afspraken en Echos ♥ 21 februari: Kimmiej89 - Controle vk 21 februari: Lis91 - Controle vk 02 maart: Chocochippie - Controle vk
Gefeliciteerd Lis!! Is het allemaal goed gegaan? En hoe gaat het nu met jou? Kan niet anders zeggen dat dat het een schitterende naam is (mijn oudste heet ook zo ) Had je moeder toch gelijk: weinig beweging van tevoren
Ik heb het vermoeden dat ik hier een vreselijke nacht tegemoet ga. Mijn oudste dochter heeft een oorontsteking, die is nu naar mijn ouders omdat wij haar de aandacht hier kunnen geven omdat haar zusje hier het hele huis op stelten zet. Die zit nu al een kwartier te krijsen dat ze niet wil gaan slapen. Zo'n nacht kan ik gewoon eigenlijk niet gebruiken. Merk dat mijn depressie weer heel erg opspeelt deze week en dat maakt het alleen maar erger..... 😑