Pfff best zwaar nog een kindje erbij vandaag of niet? Het enige nadeel aan het wachten op een bevalling is dat je echt zit te wachten haha. Je hebt niets om naar toe te leven, dat vind ik het meest lastige. Het feit dat ik niet zoveel meer kan en de misselijkheid aan het begin zijn dan ineens niet meer zo erg. Maar het wachten vind ik echt verschrikkelijk.
Nee, mn nichtje en mn zoontje hebben dezelfde leeftijd dus die vermaken zich prima. We hebben uiteindelijk gekozen voor een indoor speel paradijs. Dan heb je er helemaal geen omkijken naar. Dus ik zit nu lekker met mn man aan een bakje thee en de kids spelen. Alleen het weggaan wordt en dingetje ben ik bang hahaha En ja het wachten is inderdaad wel lastig. Maar dat is ook logisch. Want het is onvoorspelbaar en daar houden veel mensen niet zo van haha..
Haha nee ik vind onvoorspelbaar niet altijd erg. Maar met dit wel! De hele ochtend al buikpijn, niet echt weeën voor mijn gevoel maar ook geen ik moet naar de wc buikpijn. Af en toe ook steken in mijn borsten....ondanks dat het niet voelt als weeën hoop je dan stiekem toch dat het op gang komt!
Ah op die manier tiger Ik dacht dat je echt uitkeek naar het feit dat je ingeleid zou worden. Verkeerd begrepen Veel plezier vandaag! Enne succes straks bij het weggaan 🙈 Annabel je zit er echt op te wachten he hopelijk komt de baby dan vroeger ipv dat je overtijd gaat! De baby mag nog niet geboren worden bij mij dus ik ben daar nog helemaal niet mee bezig. Nog 1 week werken en me verlof gaat eindelijk in daar kijk ik echt naar uit! Hoewel ik het nog prima vol hou begint het nu wel zwaarder te worden en ik ben echt doodmoe -.- Ga zondag wel alvast beginnen met me ziekenhuistas klaar te zetten en de lakentjes te wassen. Kleertjes doe ik zodra ik verlof heb.
Ja zit er wel op te wachten inderdaad, maar minder dan eerst. Maar ben er minder mee bezig dan een paar dagen geleden. Toen had ik echt momenten dat ik wilde huilen omdat ik zo zat te wachten. Dat is nu gelukkig minder, maarja als je dan zo buikpijn krijgt, krijg je ook wel een beetje hoop 😂
Ik was het wachten ook ontzettend beu...zat er helemaal doorheen en wilde maar dat er een eind in zicht kwam. Nu hebben we wel een datum en is wat aftellen. Dat geeft wel wat rust hoor. Ik heb twee nachten voorweeën gehad en gisteren ook het grootste deel van de dag. Ik dacht nog even dat onze meid wellicht een andere planning had, maar het was een hoop ongemak en pijn voor niets. Ik ben blij dat ik vannacht even kon slapen.
Ja dat is ook vervelend inderdaad! Heb vandaag ook gewoon een drukke dag. Straks komt de oudste thuis dus de middag beide meiden en dan die buikpijn en nu ook last van mijn onderrug. Pfff waarschijnlijk allemaal voorwerk maar ben wel klaar voor het grote werk.
Horen bloeddruppels bij een schimmelinfectie? Alsof er een wondje zit wat telkens open raakt als ik op de wc zit Tis gewoon heel weinig hoor maar het zijn net aan druppeltjes, beetje lastig uit te leggen...
Ja ik hou het even in de gaten, heb ook buikpijn behalve als ik plat lig dus misschien iets teveel gedaan.
Ik zou even bellen Choco bloed is bloed. Daar moeten ze even naar kijken. Je wilt niet van een schimmelinfectie naar een bacteriële infectie. Evengoed gewoon een gevoelige bmm maar ik zou het zeker even aangeven bij de vk. Dames die naar de 38/39 weken gaan ... jullie zijn wel aan de beurt nu ! Het rommelt zoveel die laatste weken maar wanneer de kleintjes echt gaan komen blijft een verrassing. Ik heb vandaag de 2e acupunctuursessie gehad. Nu maar eens zien of 'Frits' onder de indruk is. Het maakt me niet zoveel uit, hij mag voor de GUO van maandag ook nog wel komen wat mij betreft. Ik vind het zo spannend nu. Het idee dat er serieus iets mis kan zijn met hem is killing, terwijl ik ook best weet dat er evengoed niks aan de hand is. Het is gewoon onzeker, en in zekere zin is dat altijd zo natuurlijk. Maar het voelt anders nu ... Je hebt een zekere angst ofzo. Mijn idee was misschien thuis te bevallen (vanaf morgen zou dat mogen) maar komt hij voor maandag dan wil ik sowieso naar het ziekenhuis, ik wil dat hij goed nagekeken word en tijdens de bevalling ook liever geen risico's dat er mogelijk wel dingen gemist zijn die problemen kunnen opleveren. Het rommelt wel behoorlijk in mijn buik maar weet ook dat dat niks hoeft te betekenen. Ik ga weer even een drukpunt masseren nu! Ben benieuwd wanneer er weer beebjes zich melden hier. Zet hem op meiden!
Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend onzeker voelt nu. Ik heb al de hele dag last van buikpijn, echt onderin zeg maar. Maar goed dat hoeft niks te beteken natuurlijk. Ik ben ook benieuwd wie van ons nu het eerste is!
Hier alles rustig, nog steeds wel wat buikpijn af en toe. Heb veel gelopen vandaag, ik hoop dat dat helpt haha
Mooie buik Kimmiej! 39 weken alweer ... hoogste tijd zou ik zeggen 😏. Hier gebeurd ook weinig vooralsnog. Behalve wat voorwerk maar niks dat doorzet of evt bevalling aankondigt. De vorige zwangerschappen op vrijdag de 2e acu sessie gehad en bij de eerste op zondag bevallen en bij de tweede op maandag. Beide na de 2e sessie .... maar toen een week later begonnen met de stimulatie dus ik betwijfel het zeer dat het dit weekend of maandag echt van start gaat. Nouja en maandag hoeft dan ook weer niet (voor zover ik er iets over te zeggen heb 😅 ) want dan hebben we de GUO. Het duurt alleen wel lang tot het maandag is 🤔. Beebje is wat rustig vandaag. Ik voel hem wel hoor, maar hij is echt lang niet zo actief als anders. Het is nogal een wildebras dus dat verschil is wel overduidelijk. Ik kijk het nog even aan ... maar als ie vnvnd nog zo tam is dan bel ik toch even. Hij is eigenlijk heel vaak volop aanwezig, soms vraag ik me af of ie überhaupt slaapt, dus dit is een beetje onwennig. 37 weken buikje ...
Elmyra: Is hij al wat actiever? Vaak na het avondeten worden ze ook wel wat actiever. Anders gewoon bellen hoor! Even een controle kan geen kwaad. Mooie buik Kimmiej: Ben benieuwd of het werkt Hier al sinds vorige week Zondag hoesten, benauwd en vet veel slijm. Door het hoesten ook barstende koppijn en veel harde buiken. Gister even naar de huisarts, omdat ik soms dacht dat ik erin smoorde. 2 Pompjes gekregen, 1 luchtwegverwijderaar en 1 ontstekingsremmer. Vandaag ging het al een stukje beter. Wel enorme nesteldrang. Want ik heb volgens mij gewoon een virus, maar denk maar niet dat ik rustig op bed of op de bank kan liggen. Nee hoor, vandaag moest de badkamer helemaal gepoetst, want eerder kon ik niet rustig zitten. Maar dan zit je en dan moet je nog een was ophangen en vouwen. En dan besef je dat de keuken ook wel weer een bende is dus maak je die schoon. En oja, ik wou ook nog een cake bakken dus dat kon ook meteen wel even (terwijl de keuken net schoon was haha). Nu heb ik even rust, want mn arme beeb was het er totaal niet mee eens En eerlijk gezegd ben ik uitgeput hahaha.. Oja Chocochippie, je hebt wel gelijk dat ik die 38 weken wel een einde van een lange tunnel vond. Maar ik zag wel erg op tegen een inleiding. En ik ben bang dat deze kleine man niet uit zichzelf voor of in die 38 weken komt. Ben bij mijn zoontje ingeleid en ook al was het een snelle bevalling, ik had zulke enorm heftige weeën zonder pauzes dat het echt vreselijk afzien was. Want de ene wee was letterlijk nog niet weg en dan kwam de volgende alweer. En dit uren achter elkaar. Daar zag ik wel tegenop. En volgens mij is een bevalling die natuurlijk is ook beter voor de baby.