Afscheiding heb ik een beetje soms. Maar hoef geen schoon ondergoed aan ofzo. Net vk geweest. Datum staat nu vast en de uk was flink koppeltje aan het duikelen. Alleen drukte Ze zo hard op me buik dat ik me nu beurs voel. Thuis drink ik ongeveer 2 koppen koffie op werk wel meer maar probeer er wel op te letten. Ook nog steeds heel moe en moet soms wel echt eten omdat ik misselijk wordt dan. Ik heb ook wat last van kleine pukkeltjes in mijn nek en borst hebben jullie dat ook?
Ja, dat is echt jammer he? Mijn zoontje kon nog wel eens langer slapen toen mijn man werkloos was en ik ook weinig werk had. Nu we beide fulltime werken en mn man er iedere ochtend half 6 uit moet is mijn zoontje ook wakker. Net zo'n lichte slaper als zn moeder haha..
Ja dat is inderdaad erg jammer. Ach ja hoeven we niet zoveel aan te passen als straks ons kleintje er weer is. Dan zijn we gewend om op weinig slaap te functioneren haha.
Ja, naja ik slaap al bijna 4 jaar niet meer door. Af en toe zit er een een weekje of 2 tussen dat ik door mag slapen, maar mijn zoontje is al vanaf zijn geboorte snachts wakker. Hopelijk is dit babytje wat meer een slaper.
Echt? Ow dat lijkt me wel pittig. Elke nacht nog een gebroken nacht. Maar als hij wakker wordt, wat wil hij dan? Gewoon even een knuffeltje ofzo?
Ow daar hebben wij heel veel geluk bij want onze beide meiden sliepen vrij snel echt goed door tijdens de nachten en nu nog steeds. Af en toe een keertje een nachtmerrie maar dat kan gebeuren natuurlijk.
Die van ons sliep gelukkig ook door vanaf 8 weken. Natuurlijk heus wel eens wakker in de nacht maar niet elke nacht
De kwaaltjes beginnen bij mij nu ook te komen, ontzettend misselijk, maar spugen doe ik dan weer net niet gelukkig. En ik kan de hele dag wel slapen.. Ik heb ook 23/8 weer een echo, dan moeten we 8w2d zijn, ben benieuwd of ik weer voorruit word gezet of blijf staan.
Mijn zoontje werd de eerste 6 maanden van zijn leven 4 a 5 keer per nacht wakker. Waarom weten we niet, want hij was doodmoe. Alleen hij krijste er soms over. Dit is toen langzaam over gegaan in 1 a 2 keer per nacht, maar nog altijd niet een exacte reden. Soms had ie een bloedneus en soms last van zn oren of er was gewoon niks en wou hij niet meer slapen. Afgelopen maanden zijn weer erg extreem geweest. De ene nacht 4x een bloedneus, de andere nacht gewoon 5 a 6 keer wakker om mij uit te dagen, want een reden was er dan niet. Hij wordt gewoon wakker en wil niet meer slapen. Dit houd hij dan vol door 6 keer aan mijn bed te staan en uiteindelijk valt hij tegen de ochtend in slaap, maar wordt toch klokslag 6 uur weer wakker. Ik heb echt nachten gehad dat ik huilend in de badkamer zat, omdat ik het niet meer trok, zo vreselijk moe ben je dan. Nu sinds een week slaapt hij weer door, alleen vannacht een bloedneusje. Soms hebben we het idee dat hij bang is, of naar gedroomd heeft, maar hij kan het nooit echt benoemen.
Jeetje heftig zeg! Kan me voorstellen dag je periodes hebt gehad dat je het ook gewoon even niet meer weet. En niemand kan daarbij helpen? Kijken waarom hij zo moet huilen ofzo ?
Spannend!! Ik ben zo vaak voor wn achteruit gezet dat ik uiteindelijk ongeveer weer uitkwam waar we begonnen haha Gelukkig niet spugen maar zou mss soms ook wel opluchten als je Zo misselijk bent. Doen jullie borsten ook zeer?
Ik zou niet weten naar wie we toe moeten. Het CB is afgelopen, maar die zeiden sowieso dat het erbij hoort omdat sommige kindjes gewoon niet goede slapers zijn. De huisarts doet sowieso geen donder. Hebben ook homeopatische middeltjes gebruikt, maar dat hielp ook altijd maar kort en dan werkte het niet meer. Ik heb nog hoop dat het vanaf de basisschool allemaal goed gaat haha..
Heftig zeg zulke nachten, onze jongste dochter had verborgen reflux wat ervoor zorgde dat ze de hele dag door aan het krijsen was. Echt letterlijk krijsen. Maar gelukkig sliep ze in de nachten wel, dat was dan ook weer een symptoom daarvan. Maar ik kan me herinneren dat ik ook dagen had dat ik niet meer wist wat ik met haar aan moest en dan had ik wel een gewone nachtrust gehad.
Ja idd!! Die van mij zit in de fase dat hij echt boos wordt en gaat slaan als hij zijn zin niet heeft. Deden die van jullie dat ook in die leeftijd?
ik heb hier een echte dramaqueen, ze gaat op de grond liggen, schreeuwen en vind het allemaal ontzettend oneerlijk. Dus ja ik herken het wel alleen dan uit ze zich op een andere manier.
Ik heb 8 September de termijnecho!! Leuk!!! Omdat mijn man net een bedrijf heeft overgenomen kan hij waarschijnlijk bijna nooit meer mee met een echo o.i.d. Daarom heb ik het idee om mijn zusje te verrassen en mee te nemen, omdat zij 8 September jarig is. Is dat een leuk idee? En mocht er dan toch iets niet goed zijn, dan ben ik niet alleen. Natuurlijk ga ik daar niet vanuit hoor! haha..