Het gaat goed! Ik ben mijn zwangerschaps kilo's inmiddels kwijt en S is bijna weer op zn geboortegewicht, gestopt met bv want dat lukte helaas niet.. zijn gewoon al een week verder gaat erg snel dus ben benieuwd naar hoe t verder gaat haha Gefeliciteerd Elmyra prachtig mannetje!
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Nadine2 ♥ 1e en 2e kindje, ♥♥, Jongen & Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 30 Maart Mir2402 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29, ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 6x Jongen 7x Meisje 1x Verrassing Geboren! - Reano. Geneeke, 09 februari, 37+0, 47cm 2370 gram - Leyla. Anoniemxx, 15 februari, 37+0, 48cm 2350 gram - Saar. Lana1980, 18 februari, 38+3, 47cm 2950 gram - Sem. Lis91, 20 februari, 38+4, 52cm 3580 gram - Siem. Elmyra, 26 februari, 37+1, 48cm 2940 gram ♥ Afspraken en Echos ♥ 28 februari: Annabel26 - Controle vk 02 maart: Chocochippie - Controle vk 07 maart: Kimmiej89 - Controle & Strippen vk
Wat fijn zeg! Jammer van de bv maar als fv wel goed gaat is het een goeie keus geweest je hebt het geprobeerd
Fijn dat alles goed gaat Lis. En als de bv niet lukte dan is fv ook prima toch. Geeft vaak ook veel meer rust, als de bv niet lukt. Kimmiej: Ik duim voor je dat de kleine zich echt wel aandient voor de volgende controle met strippen. Hier sinds gister echt veel pijn in mn maagstreek. Ook mn onderrug en onderbuik doen veel pijn. Ik kan geen 20 meten lopen en ik begin echt te waggelen als een eend om nog vooruit te komen haha.. Vanmiddag weer rare klachten. Had dus al pijn in mn maagstreek. En ik stond in de telefoonwinkel en ik voelde de spieren tussen mn schouderbladen pijn doen. En je zag mn handen gewoon vollopen met vocht. Mijn nicht was met me mee en zij zei ook van jeetje binnen een paar minuten zijn je handen 2 keer zo dik. De rest van de dag hoofdpijn, maar het is nog vol te houden. Waarschijnlijk kwam dit doordat ik veel had gelopen, want bellen doe ik sowieso niet meer. Donderdag weer controle!
Ik heb zojuist de hele huiskamer verbouwd En nu zit ik op de bank te bedenken dat mijn vriend me wss gaat vermoorden morgen omdat ik weer veel te veel gedaan heb Heb vanavond het hele washok/voorraadkast opgeruimd en toen kwam me schoonvader ineens met een mega speelgoedmand! Ding is gewoon 90cm breed! Dus hoppa box weer op een andere plek, mand op de plek van de box etc.. C heeft teveel geslapen vandaag en is ook nog een feestje aant bouwen in bed dus slapen zit er voorlopig nog niet in ben ik bang... Tigermom ik zou het donderdag wel even aangeven dat je het vocht gewoon ziet opkomen.. Bel je niet meer omdat je toch naar huis gestuurd word?
Nee hoor, ik bel niet meer omdat ik het gevoel heb dat het tussen mijn oren zit. Normaal als ik klachten had dan was mn bloeddruk ook hoog, maar de laatste keer was hij helemaal normaal. En toen had ik worstenvingers, barstende koppijn en hondsberoerd. Dus ik denk dat het niet een vergiftiging is ofzo, maar gewoon een piekende bloeddruk die zakt als ik rust neem. Kimmiej: Bah, vervelend dat je zo vroeg wakker bent! Wordt je gewoon wakker of is er iets wat je wakker maakt/houdt? Hier maar even de vluchttas ingepakt voor zover dit mogelijk is. Er zijn nog een paar kleine dingetjes, maar die heb ik er op een briefje nog bij gelegd. En is misschien ook wel handig om nu mn bed te beschermen met een ondersteek. Ik kan dan zelf wel denken dat het niet vanzelf zo vroeg opgang komt, maar je weet het nooit zeker natuurlijk.
Ik zou serieus gewoon chagrijnig worden als ik moe ben en ik kan niet meer slapen om 5 uur in de ochtend haha.. En toch zeggen ze dat het natuurlijk is tijdens de zwangerschap om te wennen aan minder slaap ofzo. Vandaag was het even spannend. Ik moest vanmorgen op de fiets naar het ziekenhuis en heb veel gelopen. Dus toen ik bij mijn oma kwam (daar zit ik vaak, omdat mijn zoontje zijn school daar tegenover ligt), had ik zo enorm veel harde buiken. Het leek soms wel alsof mijn buik meer hard was dan ontspannen. En mn onderrug en onderbuik deden pijn. Wist soms even niet hoe ik het hebben moest. En dit hield uren aan, maar ik kon geen regelmaat vinden omdat mn buik meer hard was dan zacht en niet echt pauzes ertussen ofzo. Vaag haha! Maar toch vond ik dat wel even spannend. Mijn buik kan momenteel zo weinig hebben. Constant hard. Ik denk dat de baby nu het laatste stukje ingedaald is of vast is komen te zitten in mijn bekken, omdat ik ook loop als een eend haha..
Lijkt me idd spannend Tiger Misschien besluit ie zelf wel rond de 37ste week te komen Kimmiej Pff ben je niet kapot dan? Ik zou gek worden als ik om 5 uur klaarwakker zou zijn. De baby is echt de hele dag al druk! Geen moment rust, voel de hele tijd gedraai en geschop. Ben vanaf gisterenavond ook al misselijk en die bewegingen van de baby maken het alleen maar erger. Heb ook het idee dat ik voorweeen heb maar heb geen idee of het zo is. Bij c nooit gehad. Voelt als lichte kramp onderin, tegelijkertijd voelt me onderbuik dan heel zwaar. Heel apart. Herkenbaar voor iemand?
Nog geen startende bevallingen dames? Jammer ☹️️ ... hopelijk komen de beebjes die aan de beurt zijn snel. Hier gaat het wel aardig. S.iem doet het goed hij is bijna niet meer misselijk en drinkt 25cc per keer en het blijft er ook in nu. Hij was gister afgevallen tot 2780 gram maar dat mag allemaal nog. Maar gut wat is hij klein. Ik vond mijn jongste nog zo klein (15maandjes) maar als ik haar nu een luier geef denk 'tjemig wat een kont 😂'. Zo'n verschil. Die ontwikkeling in het eerste jaar is enorm. Met mij gaat het niet zo goed. Ik blijf vooralsnog veel pijn houden van de naweeen en nierstuwing. De verloskundige komt straks nog even, even overleggen want ik neem al veel pijnstilling en 3x buscopan. Zit nu op dag 3 na de bevalling dus je zou verwachten dat het wat af gaat nemen ☹️️. Slaap er ook bijna niet door omdat de pijn liggend erger is. Maargoed buiten dat superblij met kleine S.iem en wat is het leuk er een jongetje bij te hebben 😍! Ik ben verliefd.
Balen dat het met jezelf niet lekker gaat! Hier gisteren twee keer gedacht dat het zou gaan beginnen maar helaas.... Heb wel een keelontsteking gekregen.