Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja hele flinke, moest ze echt weg puffen

2. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

elmyra hopelijk nemen je klachten snel af zeg! Dit is niet fijn zo. Wel fijn dat Siem het zo goed doet inderdaad.

Annabel hopelijk duren ze niet lang meer. Het is niets als het steeds begint, maar niet doorzet. Zeker niet als de weeën pijnlijk worden.

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nee precies, de harde buiken is vervelend maar te doen. Maar als het echt pijnlijk wordt dan wil je er vanaf!

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Elmyra fijn dat S het zo goed doet!
    Wel vervelend dat bij jou de klachten niet minder worden, hopelijk nemen ze gauw af.

Annabel lijkt me vreselijk irritant als het elke keer vals alarm is.

Ik heb echt last van me buik vanochtend, steekjes onderin en kan amper bukken. Lijkt wel alsof de baby dat blokkeert ofzo..
    Nog steeds met vlagen misselijk..
    & ik mag zo naar de tandarts 😩 Nou dat gaat wat worden

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @elmyra: wat rot dat jij je niet beter gaat voelen. Kan je eventueel meer uren kraamzorg krijgen? Ik zou het wel navragen. Wel fijn dat het goed gaat met S.

@annabel: pff ik zou er ook doodmoe van worden als het niet doorzet. Hopelijk begint het straks echt voor je.

@chocochippie: bij jou is het ook behoorlijk onrustig. Misselijkheid kan een voorteken zijn toch? Succes bij de tandarts en rustig aan meid.

Hier vandaag op 4 Kids passen. 1 van 10. 2 van 4. En 1 van 3 maanden. Pittig! Maar houdt me bezig.
    Buik blijft onrustig en pijnlijk, maar niks met regelmaat.

6. Chocochippie

Als de baby nog maar 1,5 week blijft zitten, dat zou wel fijn zijn.
    Zelf begin ik nu ook te denken dat het eerder dan 40 weken gaan komen, maar je zal zien dat ik gewoon overtijd ga :p
    Mijn vriend vind het ook wel erg onrustig en van hem mag het over 1,5 week wel komen..

Bij de tandarts was alles goed gelukkig.. C moet de volgende x voor het eerst mee!

Succes meid! 4 kids is niet niks 🙈 Maar het houd je idd wel bezig

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hier zet iedereen in op volgende week Dinsdag of Woensdag. Geen idee waarom ze dit doen haha, maar ik vind het wel grappig om te zien/horen.

Ik heb trouwens echt de vreselijkste uitslag in mn gezicht die je je maar kan voorstellen. En serieus, ik overdrijf echt niet! Rode plekken, pukkels, rode bultjes, droge schilfers. Over mijn hele gezicht! Het puntje van mn neus is ook knalrood, wat het helemaal afmaakt haha..

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier vanmiddag de voetreflexmassage gehad. Wel grappig om te ervaren dat mijn baarmoeder echt reageerde op sommige drukpunten

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh wat bijzonder! Ben heel benieuwd wat het gaat doen. :D

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Waarschijnlijk niks hahaha

11. Chocochippie

Misschien komt de boel vanacht nog opgang Kimmiej!
    You never know ;)

Morgen controle, ben benieuwd hoe me bloeddruk is. Ben nog altijd bang dat ie ineens omhoog schiet.

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Succes vandaag!
    Ik heb ook controle vanmiddag. Ben ook erg benieuwd naar mn bloeddruk deze keer en over wat de gyn gaat beslissen aangezien mn bloeddruk dus niet altijd hoog is.

13. Chocochippie

Ik moet me om 14:00 uur melden in het ziekenhuis :(
    Me bloeddruk is te hoog.
    1ste meting 130/100
    2e meting 130/95
    3e meting 130/95 130/90
    En eiwitten in me urine -.-

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Owjeej dat is geen fijn nieuws! Succes!

15. Mir2402

Mir2402 Niet meer actief

Dat klinkt niet best! Probeer rustig aan te doen en veel succes!

Kimmie is wel stil vandaag...zou het dan toch?

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh jakkes! Wat balen. Rustig aan meid en maak je niet te druk. Het is goed dat ze het even goed gaan nakijken.

En ja, ik vind kimmiej ook erg rustig. Toevallig zit ze ook in de FB groep en daar heb ik haar ook nog niet voorbij zien komen.

17. Chocochippie

Ik zit nu te wachten :)

Ik gok overigens dat kimmiej druk bezig is! Meestal is ze wel aanwezig

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik denk ook wel dat ze bezig is haha..

Hier was m'n bloeddruk 130/80. Netjes dus.
    Raar want houd echt vocht vast en hoofdpijn en niet fit voelen. Het zullen dan waarschijnlijk de laatste loodjes zijn.

Hou je ons op de hoogte Choco?

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja kimmiej is inderdaad wel erg stil!
    Hier is het gewoon al twee dagen rustig, zelfs geen harde buiken..... 😑. Ik weet dat ik volgende week pas uitgerekend ben. Maar laat die baby nu maar komen!

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Nou het inleiden is van de baan. Wel houden ze het in de gaten. Nu maar hopen dat ik niet overtijd hoef te gaan haha..

De baby was al sinds gisteravond rustig. Af en toe even wurmen maar niet wat ik gewend ben. Dus de gynaecoloog zegt we maken een echo, want dat vindt ie normaal niet zo leuk en als ie dan nog rustig is dan ctg. Nou hij gaf de hele echo geen kick. Dus ctg.

Ctg bleef ie ook rustig tot de verpleegster zei van ja hij is erg rustig en HOPPAAA hij begint me toch te trappen en draaien en gek doen. Haha klein eigenwijs mannetje.
    Hij lag gewoon lekker te slapen.

De baby ligt nu opeens niet meer goed ingedaald dus als m'n vliezen breken mag ik ook plat gaan liggen. Al denk ik dat hij uit zichzelf niet snel zal komen hoor. Hij heeft het nog prima in m'n buik volgens mij. Dus daar maak ik me geen zorgen om.

Deel Deze Pagina