Aanoniemous Je bent de eerste die de 40 weken gehaald heeft! Mooie buik! Hoop echt voor je dat de baby nu snel komt Kimmiej Wat fijn dat R het zo goed doet! Zou het inderdaad even aangeven bij de kraamzorg of de verloskundige. Die weten vast wel wat het kan zijn. Vandaag 36 weken Nog een week en dan mag de baby komen!
Hier een beetje bezorgd, probeer de baby een beetje te pesten maar ze reageert niet. Ik kijk het nog heel even aan, ga toch maar een glas cola drinken en als er dan nog niks komt dan ga ik bellen....🙁
had ik eergisteren ook. ik moest van de vlos op mij linkerzij liggen en dan een uur beweging bijhouden. Maar altijd bellen bij twijfel hoor, liever een keer teveel dan te weinig.
Natuurlijk is er nu geen cola in huis, dus heb ik nu even koffie gezet. Maar heb al in mijn buik geport voor een reactie maar nog geen reactie tot nu toe
Ik ben bij de huisartsenpost geweest ivm erge pijn bij mijn nier. Ze denkt of een omhoogschietende blaasontsteking of een niersteen. Anti biotica en pijnstilling gekregen en verplichte rust. Als ik me slechter ga voelen direct terug want dan kan het een nierbekkenontsteking zijn. Dinsdag bellen voor uitslag van kweek van me urine..
Lekker rustig aan doen dan Kimmiej. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan Annabel is er al meer beweging? Ik heb een poging gedaan om de vluchttas in te pakken, maar met een rondrennende dreumes is dat geen goed idee. We zijn een uur verder en er zit alleen nog maar een nachthemd in 😂 Ze ligt nu op bed dus zo maar weer een poging doen.
Ja gelukkig wel! Maar wel echt een super harde buik! Lage rugpijn ook en af en toe buikpijn. Dus misschien echt een beetje stilte voor de storm.
Wat rot Kimmie dat je niet gewoon lekker van je klachten af bent. Hopelijk gaat het snel beter. Chocochippie herkenbaar!! Ik heb mijn tas ingepakt op een moment dat mijn zoontje even weg was, want ik vergat echt alles. Vooral omdat hij vertelde wat er volgens hem allemaal in moest (speelgoed, boterhammen, etc ) Annabel en aanoniemous we duimen heel hard met jullie mee. Dat er maar snel beweging in mag komen.
Beterschap Kimmiej! Wel fijn dat je een tevreden baby hebt, dan kan jij ook beter rusten. Annabel pfoeii, dat is wel even spannend. Mijn kleine worm was ook een dag heel rustig, maar die is daarna weer volop begonnen met breakdancen in mn buik haha.. Hier vanmorgen even gedacht dat het misschien begonnen was. Ik had al een uur flink regelmatige harde buiken die nog pijn begonnen te doen ook. Krampen in mijn buik en krampen in mn onderrug. Dus ik ga onder de douche. Daar nam de pijn wat af, maar de harde buiken bleven goed doorgaan. En toen ik onder de douche vandaan kwam toen stopte het opeens haha.. Misschien nu wel de indaling ofzo? Sindsdien af en toe een harde buik, maar verder rustig.
Spannend! Hopelijk komen de weeën snel! Met mij haat het helaas minder goed, vorige week een aanval gehad op mn slokdarm/maag en gister weer kreeg bijna geen adem dus ambulance is geweest waarschijnlijk reactie op mijn medicatie die ik moet slikken sinds de bevalling maandag weer controle bij de huisarts hopelijk mag ik afbouwen.. S is ook nog eens verkouden 😕 Maar gelukkig is hij verder gezond maandag hebben we intake gesprek met t consultatie bureau.. moet zeggen dat ik onzekerder ben met alles dan ik verwacht had. Ik heb echt het gevoel doe ik t wel goed? Maar S is heel tevreden gelukkig 😁