Jaa, mijn zoontje zit ook volop in de peuterpubertijd. Hij spuugt vooral, dit heeft hij van zijn neefje geleerd Fijn. En hij heeft wel eens het lef gehad om ons een mep te verkopen, maar wij zijn niet van die ouders die alles toelaten omdat je tegenwoordig niks meer mag. Toen hij mij een mep in mn gezicht gaf kreeg hij een flinke tik op zn kont. Daar schrok hij zo van dat hij het niet weer geprobeerd heeft. Wel eens zn handje omhoog, maar dan keek ik hem boos aan en dan deed hij het toch maar niet.. Draak! Maar ja, spugen dus wel. Dit doet hij steeds vaker en ik heb de neiging om gewoon eens terug te spugen. Zien hoe leuk hij dat vind hahaha, gewoon zien hoe verbaasd hij is. Maar dit doe ik maar niet.
♥ Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje 13 Maart Naverona1986 ♥ 4e kindje Ingrid82 ♥ 3e kindje 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 augustus Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ Skippy87: 12 augustus - 2e echo Tigermom: 12 augustus - 1e echo Jallou: 16 augustus - 1e echo Help85: 16 augustus - echo Chochochippie: 17 augustus - 1e echo Ukkie29: 23 augustus - 2e echo Elmyra: 23 augustus - termijnecho Navarona1986: 24 augustus - echo Help85: 24 augustus - echo + intake Chocochippie: 08 september - termijnecho Tigermom: 08 september - termijnecho Chocochippie: 21 september - intake Zelf graag bijwerken waar nodig! Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar. Weet je niet hoe dit moet, geef je verandering dan dikgedrukt door in je bericht en dan veranderd Chocochippie dit voor je.
O ja, Moeder voor Moeders is vanmorgen ook geweest. Mooie test gehad en een heerlijk zachte omslagdoek.
Jeetje wat een draakjes zeg... hopelijk wordt dit steeds minder voor jullie. Leuk om je zus mee te nemen naar je echo, lijkt me inderdaad wel fijn om niet alleen te hoeven gaan Lekker he die omslagdoek van MvM
Ja, heerlijk! Zo zacht ook, heerlijk Ja, ik hoop ook dat mn zoontje snel weer zo lief is als hij altijd was voor deze puberteit. Ik denk dat ik het op een leuke manier ga doen. Maar moet het haar voor haar verjaardag sowieso vragen, i.v.m. haar werk en andere afspraken eventueel. Ik ga denk ik een gedichtje maken, met een leuk plaatje in een fotolijstje, en dit als 'vroeg' cadeau geven. En dan in dat gedicht verwerkt dat de echo haar cadeau is. Zoiets.
Die omslag doek van mvm is echt heerlijk! Over mvm gesproken, ik moet de contactpersoon even mailen. Vrijdag kwam de koerier de kannen ophalen maar volgens mij weet iedereen hier nu gelijk dat ik zwanger ben... Leuk om je zus mee te nemen! Ik hoop dat mijn vriend optijd klaar is voor de termijnecho. Wij moeten om 18:00uur. Zelf ben ik om 17:30 klaar dus moet zelf ook nog racen. Van hem is het nog maar de vraag of die erbij zal zijn.
Ja die omslagdoek is heeerlijk!! Mijn borsten doen idd best wel pijn, Ik slaap normaal altijd op mijn buik, ben nu verplicht om op mijn zij te slapen....
Ben nu trouwens bij de internist, ben benieuwd hoe het allemaal met de suiker gaat en hoe ik het nog beter in de gaten kan houden. Hij is vaak al wel goed, tussen de 5 en de 7, maar met avondeten zit ik er nog vaak overheen, gisteren eentje gehad van 12.6, dat wil ik dus gaan voorkomen....
Ik heb vier jaar geleden een grote bloedtransfusie gehad. En als je dat ooit gehad heb, mag je niet meer meedoen eraan.
Ja, wilde graag mee doen, maar bij mijn eerste zeiden ze bij de intake helaas mag niet, nu niet en nooit niet.
Net te horen gekregen dat we woensdag gaat uit eten bij mijn favourite restaurant.. leuk, maar mijn lievelings eten was biefstuk, gamba's etc. Als alles goed doorbakken is mag ik het toch hebben? Weet niet of ik dit nu wel zo leuk vind....
Is er niks anders Ukkie29 wat je lekker vind? Biefstuk moet wel echt goed doorbakken zijn Maar persoonlijk vind ik dat echt niet lekker. Gamba's lust ik sowieso niet dus weet niet hoe het daarmee zit. Ik ben zelf gek op carpaccio en had het zaterdag bijna besteld bij delifrance tot mijn vriend zei; dat mag jij lekker niet! Aaaaargh nondes! Had er heel niet bij stil gestaan. Hij kon er uiteraard heel hard om lachen
Doorbakken biefstuk mag je idd maar dat vind ik zelf echt niet lekker. Gamba's worden bereid dus dan mag je die gewoon eten! Ze zijn niet rauw.
Nee biefstuk is idd niet lekker doorbakken.. ik miss vooral ook de filet american en idd de cappacio, oef.. Er zijn idd wel meer dingen die ik lust, zeg er gewoon bij dat ze alles goed moeten doorbakken, voor t geval dat
Wij halen af en toe biefstuk bij de slager en die is ook doorbakken echt lekker. Cappacio mis ik het meest eigenlijk. Heb ook gezegd dat ik een broodje met Cappacio wil eten als ik bevallen ben 😂
Ik mis inderdaad ook de filet american en biefstuk. Toen het zwanger raken ook niet lukte heb ik het daar nog maar extra van genomen haha.. Zodat ik niet mocht klagen als ik dan eindelijk zwanger zou raken. Maar toch mis ik het hahahaha..