Hier nog steeds aan het wachten..... Ik ga er vanaf nu vanuit dat het een inleiding gaat worden. Mijn ervaring met mijn lichaam en bevallen is gewoon niet zo goed.
Gefeliciteerd naverona! Pff annabel zo vervelend dat je maar blijft rondlopen. Zouden ze je echt niet eerder willen inleiden? Blijf het een raar beleid vinden dat je pas vanaf 41 weken iets te zeggen hebt.
Elmyra: fijn dat S nu wel goed drinkt. Wordt vast een uitdaging vanaf morgen! Dat is eerlijk waar iets waar ik ook een klein beetje tegen op zie, er opeens alleen voor staan met 3 kleintjes.
Nee pas vanaf 41 weken want ja blijkbaar is mijn lichaam en de baby er nog niet klaar voor.... Leuk maar maar mijn lichaam is er inmiddels wel klaar mee! Nu ook weer was alweer om half 7 wakker, vannacht om half 3 al een keer klaar wakker. Ik ben inmiddels gewoon op.
Ja dat vind ik ook apart!!! Ze kunnen toch op zn minst strippen met 40wk? Nog altijd natuurlijker dan een inleiding, althans aldus mijn vk's.
Bij mij is ook nog alles potdicht omdat de baby hoog zit en ik heb nog meer dan genoeg vruchtwater + dat m'n placenta ook nog goed genoeg werkt. Toch weigeren de artsen hier een vrouw over de 41 weken te laten lopen. Op 41 weken wordt je ingeleid, sowieso tenzij je zelf weigert en echt tot 42 weken wilt lopen, maar dat is dan tegen doktersadvies ïn. Ik wordt nu al vroeger ingeleid omdat ik ook nog eens een grote baby draag en de gynaecoloog vreest dat als hij mij tot 41 weken laat lopen dat ik dan een baby van tegen de 5 kilo moet baren en dat er dan dus ook weer te veel risico's zijn. Vind het zo rot voor je dat ze zo'n afwachtende houding opnemen.
Ja ik ook, zit hier ook nog eens met een depressie, dus dit is echt niet gezond voor mij. Morgen weer naar de verloskundige, wil het liefst op controle in het ziekenhuis op vrijdag want dan mag ik meebeslissen. Nou dan maar inleiden want ik wordt hier echt gek van.
Strippen moet natuurlijk ook mogelijk zijn. Bij mij is dit tot nu toe nog steeds niet mogelijk wegens geen ontsluiting. Maar vanavond acupunctuur en morgen weer afspraak bij gynaecoloog. Dus hoop dat ofwel de bevalling in gang gaat dankzij de acupunctuur of dat het toch op z'n minst zorgt voor een beetje ontsluiting zodat ik misschien morgen nog gestript kan worden en dan toch nog spontaan beval. Zie behoorlijk op tegen een inleiding.
Werkt niet, zolang de baby het nog goed doet is er geen noodzaak. Ik had trouwens bij mijn vorige inleiding alleen maar 1 keer gel nodig en de rest ging vanzelf. Heb er ook geen last van gehad
Elmyra spannend! Ik zie daar wel tegenop om alles ineens in mijn eentje te moeten doen en ik heb er straks "maar" 2! Wel fijn dat S al beter gaat drinken hopelijk is ie gegroeid! Annabel ik vind het ook raar dat de vk niet eens kijkt of je gestript kan worden. Altijd beter als al die zooi die je krijgt tijdens een inleiding! Ik baal echt als een stekker. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en zou vanaf deze week in de buurt gaan rijden zodat ie zo thuis zou zijn. En nou heeft de planning em alsnog een uur verderop ingepland. Dat betekent dat ie er ruim 1,5 uur over doet om thuis te komen -.- Ik heb sinds ik ben opgestaan al last van me heupen! Ik hoop zo dat het doorzet! Mijn vriend denkt nu dat ik 30 maart ga bevallen maar heb al gezegd dat ik echt niet nog 2,5 week zwanger ga zijn
Ik weet dat je er niets aan hebt, maar hier zou jouw gemoedstoestand dus wel noodzaak zijn om in te leiden. Nog enorm veel sterkte met volhouden!
Mag hij wel direct alles laten vallen en naar je toekomen mocht dit nodig zijn? Ja die mannen denken dat het allemaal wel meevalt dat zwanger zijn mijn man was ook zo lekker hoopvol toen ik zei van o misschien beval ik wel rond 37 weken. Zijn antwoord? Denk het niet hoor. Jij loopt vast weer rond tot over de 40 weken. Bedankt om me te steunen schat (En het ergste is, hij heeft nu nog gelijk ook )
In principe moet er eerst iemand naar em toe komen om zijn lading over te nemen. Maar zodra ik bel maakt ie rechts omkeer. Hij heeft al gezegd dat als hun niet meewerken hij dat andersom ook niet doet Hahahaha ja das het ergste he! Ze hebben vaak nog gelijk ook. Al is de kans groot dat als me bloeddruk zo blijft doen de baby eerder gehaald word. Je hebt in elk geval een datum om naartoe te leven dat scheelt al
Je vriend heeft groot gelijk! Ja heb inderdaad een datum, maar kijk wel een beetje op tegen een inleiding.
Das ook hetgeen wat ik echt probeer te voorkomen. Wil echt niet ingeleid worden. Zit je gelijk zo aan bed vast enz. Ik wil gewoon kunnen rondlopen, onder de douche kunnen of in bad. Hopelijk meld de kleine meid zich gauw zelf dan hoef je niet ingeleid te worden
Annabel ik blijf het raar vinden. Hier werken de vk's samen met het zkhs en tenzij je anders wenst word je met 41 weken ingeleid. Ik zou met 37+6 ook gestript worden, heb aangegeven dat ik het zwaar had met alle klachten. Bekken, nierstuwing en twee kleintjes om voor te zorgen. Daar kon ze helemaal inkomen en ze wilden wel vroeg gaan strippen daarom. Zelfs eerder inleiden is bespreekbaar al doen ze dat niet zomaar natuurlijk en liefst niet voor 39 weken. Maar ik had iig niet overtijd hoeven lopen. Als je fris en fruitig bent is dat een ander verhaal natuurlijk. Hoor vaak genoeg dat vrouwen met een depressie/depressieve klachten eerder ingeleid worden. Ook omdat je dan meer kans hebt op nog een pnd erachteraan. Dus dat ze jou zo laten doorlopen vind ik niet helemaal eerlijk. Strippen heeft wellicht geen zin, maar ze hadden ook kunnen inleiden met 39/40 weken of het iig bespreekbaar maken. Vinger aan de pols houden. Rekening houdend met hoe jij je voelt. Een vriendin van me is vrijdag ingeleid met 38+2. HG zwangerschap in combinatie met depressieve klachten. Bevallen van een gezonde zoon.