Om 16.17 ben ik bevallen van onze dochter. Bij de controle vanochtend bleek ik opeens al 4 cm te hebben dus besloten om in te leiden. Het is een heel fijne bevalling geweest. Ons meisje weegt 3880 gram en is 50 cm groot. Annabel hopelijk heb jij ook al goed nieuws.
Jaaaaa Gefeliciteerd! En inderdaad ook hier goed nieuws. Als het zondag niet te druk is wordt ik zondag ingeleid. Moet om kwart over 7 bellen en als er dan plek is mag ik komen!
♥ Uitgerekende datum ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 1x Jongen 1x Meisje 1x Verrassing Geboren! - Reano. Geneeke, 09 februari, 37+0, 47cm 2370 gram - Leyla. Anoniemxx, 15 februari, 37+0, 48cm 2350 gram - Saar. Lana1980, 18 februari, 38+3, 47cm 2950 gram - Sem. Lis91, 20 februari, 38+4, 52cm 3580 gram - Siem. Elmyra, 26 februari, 37+1, 48cm 2940 gram - Lizzy. Naverona1986, 01 maart, 38+4, 50cm 3245 gram - Rowan. Kimmiej89, 02 maart, 39+5, 51cm 3492 gram - Sylvan. Aanoniemous, 05 maart, 40+1, 46cm 3070 gram - Noah. Tigermom, 14 maart, 38+1, ..cm .... gram - Zoë. Mir2402, 16 maart, 38+0, 47cm 3180 gram - ?. RAppel, 17 maart, 40+3, 50cm 3880 gram ♥ Afspraken en Echos ♥ 19 maart: Annabel - Inleiden 21 maart: Chocochippie - Controle & poging Strippen vk
Ja ze is nog niet ingedaald en de kans is dat ze dat bij de bevalling pas gaat doen. Maar ze ligt recht en dat was de voorwaarde voor de inleiding!
Fijn Annabel en proficiat Rappel! Hier voorlopignog niets, als n idioot zitten bewegen en dansen vandaag in de mate vh mogelijke...
Gefeliciteerd RAppel met jullie kleine meid! Ga er maar lekker van genieten na al dat wachten. Fijn dat de inleiding niet is tegen gevallen.
Hoe gaat het met alle baby's? En mama's natuurlijk Annabel al gespannen voor morgen? Nog maar 1dag zwanger zijn! Ik ben echt helemaal gesloopt vandaag. Heb vanacht amper geslapen.. onze kat vond het grappig om elk half uur te gaan miauwen en aangezien dat nogal zeikerig klinkt werd ik er helemaal gestoord van. Constant wakker en weer uit bed moeten om te plassen. C werd om 6:15 al wakker helemaal te gek voor woorden! En ze besloot ook gelijk om niet meer te gaan slapen 🙄 Vanmiddag nog wel even een uurtje geslapen maar val zowat om nu.
Ja ik ben echt zenuwachtig aan het worden. Moeten eerst horen of er plek is dus dat is al spannend. Maar Pfff bevallen weer joh, zie er best tegenop haha. Maar goed, morgen om kwart over 7 bellen en hopen op plek en dan gaan we dat maar even doen hé 😂. Balen dat je zo rot geslapen hebt, onze kat kan dat ook altijd zo zeurderig miauwen.... Hopelijk slaap je vannacht wat beter!
Lijkt me een apart idee. Als je weet van te voren, oké, vandaag ga ik bevallen. Tuurlijk, als je weeën natuurlijk beginnen of vliezen breken weet je dat ook op dat moment, maar toch anders. Ben heel benieuwd Annabel!
Ja is ook, ik loop nu wel echt met het idee van morgen gaat het gebeuren en dan is de kans groot dat ik mijn kleintje in mijn armen heb rond deze tijd. Ik probeer mezelf zo rustig mogelijk te houden maar het is wel echt spannend.
Heb al afgesproken of naja medegedeeld bij mijn vriend dat hij er vanacht uit moet voor de kat Lijkt me ook spannend hoor. Weten dat je gaat bevallen en wss morgen je meisje gaat zien na al die tijd. Hopelijk is er plek! Morgen vroeg dag voor jou