Gefeliciteerd Rappel! Eindelijk Geniet ervan. Annabel: Spannend! Ik hoop voor je dat je mag komen en dat je morgen je kleintje in je armen mag sluiten. Ik duim voor je En alvast heel veel succes! Choco: Niks aan he, zo vroeg wakker. Hopelijk slaap je vannacht beter. Hier is alles goed. Wel verplichte rust toegeschreven gekregen van de verloskundige, dus de kraamhulp haar missie is om mij zoveel mogelijk op de bank en in bed te houden haha.. N. doet het super goed. Nog wel aan het afvallen, maar nog niks zorgelijk. Hij drinkt, plast en poept goed en is heel helder.
Oh!! Mir: Gefeliciteerd!! En Choco: N. was 3220gram bij de bevalling en 50cm lang. Ik was een paar pagina's vergeten te lezen ghehe..
Annabel oh men 🙈 Dat meisje is nu al eigenwijs! Succes! Tigermom hehe je hebt het ook hartstikke druk! Vanacht iets beter geslapen. C besloot vanacht om 01:00 uur dat ze wel genoeg geslapen had en heeft tot 02:00 uur liggen keten. Ik kan dan echt niet slapen door al dat gegil en geschreeuw & mijn vriend word er niet wakker van -.-
Ik twijfel.. ben opgestaan met een zeurende hoofdpijn . Niet constant aanwezig maar komt opzetten en zakt weer. Heb het idee dat het vermoeidheid is en dat ik na een uurtje slapen een last meer heb. Maar nu twijfel ik of ik moet bellen of gewoon even moet gaan slapen en dan kijken of ik er nog last van heb... Annabel hoe gaat het inmiddels bij jou?
♥ Uitgerekende datum ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 1x Jongen 1x Meisje 1x Verrassing Geboren! - Reano. Geneeke, 09 februari, 37+0, 47cm 2370 gram - Leyla. Anoniemxx, 15 februari, 37+0, 48cm 2350 gram - Saar. Lana1980, 18 februari, 38+3, 47cm 2950 gram - Sem. Lis91, 20 februari, 38+4, 52cm 3580 gram - Siem. Elmyra, 26 februari, 37+1, 48cm 2940 gram - Lizzy. Naverona1986, 01 maart, 38+4, 50cm 3245 gram - Rowan. Kimmiej89, 02 maart, 39+5, 51cm 3492 gram - Sylvan. Aanoniemous, 05 maart, 40+1, 46cm 3070 gram - Noah. Tigermom, 14 maart, 38+1, 50cm 3220 gram - Zoë. Mir2402, 16 maart, 38+0, 47cm 3180 gram - ?. RAppel, 17 maart, 40+3, 50cm 3880 gram ♥ Afspraken en Echos ♥ 19 maart: Annabel - Inleiden 21 maart: Chocochippie - Controle & poging Strippen vk
Jeejtje Annabel wat duurt dat toch lang voordat je duidelijkheid hebt. Stiekem hopen we natuurlijk niets meer te horen vandaag van jou...dat betekent dat het goed gaat. Wat ontzettend spannend!! Wij zaten vanmorgen bepakt en bezakt klaar om naar huis te gaan vanuit het ziekenhuis. Toen bleek onze meid 20 gram teveel te zijn afgevallen de afgelopen dagen. Wat niet gek is want ze heeft veel gespuugd van misselijkheid en dronk de eerste twee dagen slecht. Maar nu mogen we niet weg. Nog een dagje ziekenhuis. En dat terwijl mijn zoontje vanavond thuis is van een weekend weg. Hij heeft donderdag al niet geslapen omdat ik niet thuis was
Pfff Annabel, ze laten jou wel erg in je sop gaarkoken zeg!! Frustrerend ... Kunnen ze je echt niet wat meer duidelijkheid geven. Je had zo naar deze dag uit gekeken en die baby moet er toch echt gewoon uit! Heel veel succes en sterkte. Hopelijk komt de kleine meid snel. Mir wat balen zeg. 20 gram is niet veel ... zijn ze zo streng? In het ziekenhuis moeten ze natuurlijk richtlijnen hanteren. S.iem (nu 3 weekjes) voldeed ook niet aan de richtlijntjes ... dronk niet zoveel als zou moeten en groeide in het begin niet hard genoeg en stond daarna even stil. Maar heb me er geen zorgen om gemaakt en de verloskundigen en de kraamhulp ook niet. Een keer niet poepen en ze zijn 20 gram zwaarder. Scheelt dat wij thuis waren natuurlijk. S.iem is vorige week nog extra gewogen door het cb (want die waren iets spastischer voor wat betreft zijn gewicht). Hij moest groeien en ik moest maar elke 2 uur gaan voeden, terwijl hij al moeite had met wat hij kreeg. Ik heb dat dan ook niet gedaan hoor en hij was dinsdag dus mooi gegroeid (3010 gram, 70 gram boven geboortegewicht). Hopelijk mogen jullie dan morgen ook lekker naar huis!
Inmiddels hebben ze haar gedraaid en heb ik de eerste keer gel gekregen. Mag nu fijn de weeën wegpuffen haha. Om half 3 weer aan de ctg en om 3 uur gaan ze weer kijken of ik meer gel nodig heb, of dat ze mijn vliezen kunnen doorprikken.