Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat fijn!

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Super Choco!!! Lekker genieten he! Wanneer weer echo?

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Gefeliciteerd!! Super goed nieuws!

Hebben jullie ook last van haaruitval? Ik echt heel erg. Na mijn vorige bevalling had ik het pas maar nu dus ook al. Vooral na het douchen enzo komen er hele plukken los. Heb nu speciale shampoo gekocht en heb vitamine b gekocht

4. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Even een paar dagen niet bijgelezen, lekker veel gepost!

De vorige keer kreeg ik een buikje met 16 weken ongeveer, maar nu zie ik het zelf al wel, vooral als ik bepaalde kleren aan heb.
    Toen ben ik in totaal 15 kilo aangekomen, en daarna vrij snel weer 10 kilo kwijt.

Over de combinatietest, wij doen hem ook niet. Het is toch een kansberekening dus je weet het nooit zeker.

Afscheiding, eigenlijk helemaal geen last van!

Merken jullie ook al dat je minder goed op je buik kunt slapen? Ik slaap altijd heel fijn op mijn buik, maar nu lijkt het net of ik al ergens op lig!

Tigermom, hier ook vooral leggings en jurkjes, vind ik normaal ook het fijnste zitten! Leuk om je zusje mee te nemen toch. Ik neem mijn moeder waarschijnlijk mee, mijn vriend kan ook lastig vrij krijgen op zijn werk..

Help85, ik durf me niet te wegen, ik weet ook niet wat ik vantevoren woog. Ik heb ook moeite met naar de wc gaan, heb ik toch al snel en nu wordt het dus lastiger.

Kimmiej89, ik ben wel wat ongerust, maar vele malen minder als bij mijn eerste zwangerschap! Hier ook veel haaruitval ja..

Skippy87, fijn dat je een goede echo hebt gehad, ik hoop dat je snel wat gerust gesteld bent!

Annabel26, ik drink nog wel 1 of 2 kopjes koffie per dag. Af en toe kan ik daar echt veel zin hebben. Bij mijn vorige zwangerschap lustte ik het op een gegeven moment echt niet meer.

Ukkie29, gamba’s mag gewoon hoor! Biefstuk zou ik doorbakken niet doen, dan is het lang niet zo lekker.

Carpaccio mis ik ook ja. En ik ga binnenkort sushi eten, en dat vind ik wel heel erg jammer!

Chocochippie, wat fijn!

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja zo een opluchting!
    Was wel een heel gedoe, net als vorige keer ligt me baarmoeder ver naar achter gekanteld. Dus hoppa vuisten maken onder me kont en ook nog een kussen eronder. Toen kregen we goed beeld :)

8 september heb ik de termijnecho

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Fijn Help en chocochippie! Dat de echo goed was.

Chocochippie : wij hebben tegelijk de volgende echo! Leuk man. Hoe ver zou je nu zijn?

7. Chocochippie

Volgens de computer van de verloskundige 4,5 week, maar dat kan dus niet kloppen. We hebben een kloppend hartje gezien en daarbij zou ik dan op dag 3 van me cyclus al positief getest hebben.
    Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem.
    Ze denkt zelf tussen de 7 a 8 weken. Ik denk gewoon dat ik 7 weken 5 dagen ben. Het had al een beetje vorm en mijn dochter met 7 weken leek echt nog op een vlek zeg maar. ( klinkt ook lekker aardig :p)

Ja leuk! Mag jij een beetje op tijd? Ik heb pas om 18:00 uur een afspraak

8. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Fijn choco!
    Hier weer de hell losgebarsten,
    Weer geen kwaaltjes, op vet haar na, en kan niet op mijn buik slapen, ik maak me zo'n zorgen..
    Heb af en toe ook van die steekjes ( en ze doen zeer!! ) in mijn buik, geen bloedverlies, maar dat zegt niet alles.
    Ik ben blij als het weer dinsdag is, zit mezelf helemaal gek te maken, terwijl ik dat eigenlijk niet moet doen...:(

9. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik herken het heel erg ukkie29..opeens 3 dagen al klacthtenvrij(beetje misselijl en pijnlijke borsten).. moet nog ruim een week wachten

10. Chocochippie

Ah Ukkie probeer je zelf niet gek te maken!
    Ik had dinsdag vreselijke krampen en dacht echt dat het foute boel was. Maar zo als ze kwamen waren ze ineens ook weer weg.
    Steken horen er bij. Je baarmoeder gaat groeien :)
    Ook ik heb vreselijk vet haar (gadverdamme)
    Op mijn buik slapen kan ik gelukkig nog wel, vorige keer tot 35 weken nog :D

11. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    #431 Ukkie29, 17 aug 2016
    Laatst bewerkt: 17 aug 2016
    Wordt er zo onzeker van... en ben niet gelijk zo'n pietleut die aan de telefoon hangt met de verloskundige, ook omdat ik 8 aug een kloppend hartje heb gezien, wat overigens net begonnen was met kloppen..
    Heb 2 jaar geleden een miskraam gehad ( door de pill heen, zonder dat ik wist dat ik zwanger was ) en maak me zo'n zorgen. .

' t zullen de hormonen zijn denk ik

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Lieve meiden als er iemand geen kwaaltjes heeft ben ik het wel. Ik ben hooguit soms wat moe. En uiteraard ook ik heb me druk gemaakt mede doordat ik vorige week beetje licht bruine afscheiding had. Maar gisteravond echo gehad en alles wat perfect. Was goed gegroeid, bloedsomloop goed, navelstreng etc. Ze zei zelfs je bent mooi zwanger ziet er netjes uit. Dus maak je geen zorgen!!! Stress is juist niet goed

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Iedereen voelt zich Soma onzeker denk ik. Lastig om daar mee om te gaan. Verschilt ook zo per dag.

Hier geen vet haar maar haaruitval :(

Vandaag alvast een afspraak gemaakt voor de geslachtsecho 22 september kan al niet meer wachten :)

14. Chocochippie

Onzeker is iedereen maar door een miskraam word het meestal nog iets verergert.
    Voor C heb ik ook een mk gehad en vond die eerste weken echt vreselijk slopend. Bang bij alles wat ik voelde. Maar alles wat ik voelde hoorde gewoon bij een zwangerschap.
    Je hebt het hartje gezien en dat is zeker iets positiefs! Hoeveel weken ben je volgende week? :)

Oh spannend kimmiej! Altijd leuk om weer even te spieken :D

Help, jij hebt ook volgende week je termijnecho! Leukleukleuk!

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb zelf geen mk gehad ooit maar ik kan me zeker voorstellen dat je onzekerheid daardoor verergerd wordt. Maar idd een kloppend hartje is zeker heel goed

16. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi meiden,

ook ik heb nog steeds geen last van klachten..op zich heerlijk maar wel maak je je automatisch meer zorgen.
    volgende week heb ik gelukkig de officiele termijnecho...ben dan bijna 12 weken alweer.
    heb al wel twee echos gehad met 7 en 8 weken met kloppend hartje :)

hebben ook de geslachtsbeplaings echo gepland...die wordt 22 september uitgevoerd..ben zoooooo benieuwd..

ik wordt door alle eerdere ellende bij vorige zwangerschappen nu gelukkig ook goed in de gaten gehouden...als er maar iets niet klopt of niet goed voelt kan ik gewoon bellen...VK snapt mijn bezorgdheid gelukkig.

En de dames die echos gehad hebben...super dat jullie echos ook goed waren.!

17. Chocochippie

♥ Uitgerekende datum ♥

05 Maart
    Kimmiej89 ♥ 2e kindje,

10 Maart
    Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥
    Jallou ♥ ...

12 Maart
    Mamavisser ♥ 3e kindje

13 Maart
    Naverona1986 ♥ 4e kindje
    Ingrid82 ♥ 3e kindje

15 Maart
    Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥

17 Maart
    Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥
    Lanara ♥ 1e kindje, ♥

18 augustus
    Elmyra ♥ 3e kindje

22 Maart
    Saby ♥ 2e kindje

26 Maart
    Help85 ♥ 1e kindje

29 Maart
    Juulx ♥ 1e kindje

30 Maart
    Sher1986 ♥ 3e kindje
    Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥

31 Maart
    Chocochippie ♥ 2e kindje
    Kegi ♥ 3e kindje

04 April
    TigerMom ♥ 2e kindje

Datumloos
    Jgr ♥ 1e kindje, ...... ,
    MissDonna ♥ 1e kindje ...
    Rianne86 ♥ 3e kindje, ...

♥ Afspraken en Echo’s ♥

23 augustus: Ukkie29 - 2e echo
    23 augustus: Elmyra - termijnecho
    24 augustus: navarona - echo
    24 augustus: Help85 - echo + intake
    25 augustus: Kegi - 1e echo
    29 augustus: Annabel26 - termijnecho

08 september: Chocochippie - termijnecho
    08 september: Tigermom - termijnecho
    21 september: Chocochippie - intake
    22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling
    22 september: Navarona - Geslachtsbepaling

18. Chocochippie

Lijst is weer aangepast.
    Heb bij afspraken de datums vooraan gezet dat maakt het iets overzichtelijker :)

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Super Choco idd overzichtelijker.

Naverona: leuk geslachtsbepaling wil ik ook graag doen. Mijn man zei nuchter kunnen we niet tot de 20 wkn echo wachten. Uhm nee plan gewoon die echo in 😂

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Goedemorgen dames, hoe is het met jullie allemaal?
    Hier wel goed, wel weer een beetje misselijk na het ontbijt maar dan moet ik er ook wel bij zeggen dat mijn ontbijt erg onrustig was. De dames maken het me vandaag niet gemakkelijk.

Ik had in het begin bijna geen kwaaltjes en wat maakte ik me ongerust. Maar soms verlang ik nog een beetje terug naar de dagen haha. Nou ja de misselijkheid lijkt te zakken, maar vooral het moe zijn is lastig. Als ik met de meiden eens gezellig op de bank een filmpje zit te kijken kan ik mijn ogen amper open houden.

Maar goed hopelijk gaat het in het tweede trimester beter en daar zit ik al bijna in! Wat gaat het eigenlijk snel he!

Deel Deze Pagina