Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar al jullie echo's? Iemand die ze wil delen? Mijne is niet veel op zien maar bij deze : 6w1d
Hahaha choco! Wil je het niet weten? Jou echo is 7/8wkn toch? Weet eigenlijk niet wat ik dinsdag kan verwachten haha
Oh ik heb niet alles bijgelezen hoor ... Hang nu op de bank na een hectisch dagje. Mijn jongste is ziek. Veel huilen en niet kunnen slapen, vanmiddag nog naar de huisarts geweest. Maar zoals zo vaak bij die kleintjes is er niks zinnigs over te zeggen. Ze had eerst koorts en een keelontsteking en nu zit ze onder de uitslag. Zou de zesde ziekte kunnen zijn maar ook iets anders ... Uitzitten dus tot ze zich weer beter voelt. Gelukkig slaapt ze nu wel. Voor de meiden die goede echo's hadden ... Gefeliciteerd 😃😁! Ik heb een foto van mijn eerste echo met 7 weken. Daar is weinig op te zien. Dinsdag de termijn. Daar is vast meer op te zien. Wij doen met 16 weken een pretecho om t geslacht te weten 😊. Dat zal eind september begin oktober zijn.
Knap hoor choco!! Zou ik echt niet kunnen. Elmyra wat vervelend zeg! Veel beterschap voor je kleintje!
Mooie echo's. Leuk om te zien. Hier kan het aftellen beginnen. Nog een weekje. Eindelijk! De misselijkheid begint hier eindelijk een beetje te minderen. Ben ik echt heel blij om, want ben echt wel een 'pussy' op dat gebied. Slapen doe ik ook nog steeds op mijn buik. Wordt wel elk uur wakker van pijnlijke borsten. Maar dan gaan we gewoon voor een uurtje op de andere kant liggen. Hier weten enkel mijn zussen van mijn zwangerschap af. Gisteren wel 2x te horen gekregen van hun dat je het nu wel begint te zien. We gaan toch proberen om nog enkele weken te zwijgen. Amai, zo vroeg als geslachtsbepalingen. Mijn gyn doet niet eens de moeite om te kijken voor 20w. Dus duurt nog een hele tijd. Choco Denk je het te kunnen volhouden om het geslacht niet te weten? Ik twijfel nog enorm of ik het wil weten deze keer of niet...
Kegi; ja absoluut! Bij mijn dochter wisten we het ook niet. begon ik bij 39 weken wel nieuwsgierig te worden ( mag dan ook wel ) 4 dagen later was ze er. Ik vond het moment waarop de gynaecoloog zei dat ik zelf maar even moest kijken wat er tussen de beentjes zat geweldig! Daarna was ik stomverbaasd dat het een meisje was. Riep zelfs; Omg het mist iets! Tis een meisje!! Iedereen moest er om lachen Dat moment was magisch! En willen we graag weer zo beleven. Wij doen ook expres geen pretecho tussendoor. Mijn dochter hield het overigens goed verborgen! Met de 20weken echo kon ze het niet zien en met andere echo's konden ze er ook niks van maken
ooooo choco wat knap van je...ik zou het echt niet kunnen haha..ik wil het echt weten.. woensdag mag ik alweer voor de 12 weken echo...gaat hard!!! nou ik heb echt wel een flinke buik al...is niet normaal..was vorige week op een camping op vakantie en daar vroegen ze hoelang ik zwanger was...ik bijna 10 weken...ze dacht dat ik nog 10 weken moest haha...echt te erg...goed zichbaar zeg maar..zelf met wijde trui aan niks meer aan te verbergen...en echt gewoon al bol/rond
Naverona is dit je 1e kindje? Ik ben met de bruiloft 12 weken, laat ook pas volgende week met 9wkn mijn jurk afspelden, maar ben bang dat ik hem niet meer pas hahah
haha alles op laatste moment doen ja ukkie...is nu heeeel verstandig denk ik nee voor mij de 4de al dus groeit extreem hard nu
Hallo, Mag ik ook meeschrijven? Ben zwanger van ons 3e kindje en uitgerekend op 14 maart. We hebben al twee dochters van 5 en bijna 2 jaar. Vandaag mijn tweede echo gehad op 10 weken en 2 dagen en mooi bewegend kindje gezien.
♥ Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje 13 Maart Naverona1986 ♥ 4e kindje Ingrid82 ♥ 3e kindje 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 augustus Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥ Kegi ♥ 3e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 23 augustus: Ukkie29 - 2e echo 23 augustus: Elmyra - termijnecho 24 augustus: navarona - echo 24 augustus: Help85 - echo + intake 25 augustus: Kegi - 1e echo 29 augustus: Annabel26 - termijnecho 01 september: RAppel - 12 weken echo 08 september: Chocochippie - termijnecho 08 september: Tigermom - termijnecho 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling
Voor de derde keer HG. Al is het deze zwangerschap het minst erg. De gynaecoloog was vandaag aan het twijfelen om mij op te nemen, maar aangezien ik al twee kinderen heb en mijn man nachten werkt is dat geen evidentie. Gelukkig mag ik thuis blijven met extra prenatale kraamzorg. Die komen ondertussen 3x per week en de andere 2 dagen gaan de kinderen naar de opvang. Gruwel ervan omdat ik niet de mama kan zijn die ik wil zijn, maar het is even niet anders. Bij de vorige twee stopte het rond 16/17 weken dus zit voorbij de helft hopelijk. 1 voordeel is dat we dit keer ons eraan verwacht hadden. Hadden een goed plan (opname, medicatie, kraamzorg, opvang) opgesteld met de gynaecoloog voor het stoppen met de AC en de juiste medicatie had ik al in huis voordat ik een positieve test had. Jij ook gefeliciteerd! Valt het tot nu toe mee?