Oh gets dat klinkt naar. Hopelijk gaat het inderdaad over voordat je op de helft ben. lastig dat je nu ook even niet de mama kn zijn die je wilt zijn, zou mij ook geen fijn gevoel geven. Goed dat jullie ook al een plan hadden opgesteld dat lijkt me dan toch erg prettig in zo een situatie. Bij jou valt mijn misselijkheid heel erg mee ik moet gewoon regelmatig eten en dan gaat het goed. Ben wel gigantisch moe, heb nog een dochter van bijna een jaar die ontzettend veel aandacht vraagt (logisch) En bijna geen eetlust. Deze kwaaltjes had ik bij me dochter echt totaal niet, vooral die misselijkheid is nieuw..
Jeetje wat een buik al, snap dat je het niet meer kan verbergen Welkom Rappel! Kan iemand in de lijst mijn leeftijd aanpassen? Vsndaag jaartje ouders geworden. Gister door zkh gebeld of ik met een onderzoek mee wil doen, levert voor mij 3 extra gratis echo's op. Dus hoefde er niet lang over na te denken
Rappel welkom! Wat naar dat je voor de derde keer HG hebt, is waardeloos. Mijn eerste had ik het 9 maanden, tweede na 16 weken beter en daar hoop ik nu op. Ik spuug gelukkig niet veel met de medicijnen (3x emesafe en omeprazol). Hopelijk ga jij je ook snel beter voelen. Naverona hemeltjelief 😳! Zeker dat er 1 in zit 😉? Hier een beetje bollig. Maar dat stelt echt nog weinig voor.
@Naverona Woow dat is inderdaad al een buik zeg! Toppie @RAppel Welkom in de groep. Hopelijk neemt het snel af. Vandaag om 10.00 uur ga ik weer naar het Erasmus om mee te doen aan die studie voor de laatste keer. We krijgen weer een 3D echo ben erg benieuwd! De vorige waren echt gaaf. Dit was mijn termijnecho van vorige week met 10+5. Termijn die erop staat klopt niet. Bekijk bijlage 510384
@naverano wow wat een buik zeg! Ik ben van mezelf al vrij dik dus ja ik heb altijd een buik haha. ik draag wel al zwangerschapsbroeken omdat ik dat gewoon fijner vind nu ik ook zo misselijk ben. Maar verder vind ik niet echt dat je al ziet dat het een zwangerschapsbuik is. Bij mijn twee meiden had ik dat uiteindelijk trouwens wel, je zag echt heel goed dat ik zwanger was en dat het geen vet was zeg maar haha. @Rappel welkom en ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Hier gisteren dus echt licht in het hoofd en duizelig, dus ben lekker vroeg naar bed gegaan. Gelukkig worden mijn meiden vandaag opgehaald door mijn moeder dus kan ik even een beetje bijkomen. Ik merk dat ik de laatste dagen een wat korter lontje heb tegenover de kids, ben gewoon zo moe! Dit was vorige week mijn buik.
Wow wat een buiken al! Nav ik snap dat je dat niet meer kan verbergen haha. Hier vreselijk geslapen en vreselijk gedroomd (kindje was gestopt met groeien) heel mijn kussen is nat.. Zometeen werken van 11 tot 6 dus mooi een beetje afleiding
Ow die nachtmerries als je zwanger bent zijn niet leuk! Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn oudste dochter gedroomd dat mijn man bij me weg ging terwijl ik hoog zwanger was en hij rond paradeerde met zijn nieuwe vriendin. Pffff werd zo ongerust en triest wakker. Gelukkig nog nooit nare dromen over mijn kinderen gehad. Alleen maar dromen over de bevallingen nog voor ik bevallen was haha.
Ja vond het ook echt niet leuk! En dat mijn trouwjurk helemaal was verwoest.. hoop dat dit de1e en laatste x was
ooo leuk extra echo's...zeker met deze termijn..ik mag woensdag weer spieken.. bij mij sinds gisteren de misselijkheid toegeslagen....na bijna 11 weken pas haha...ik haat mijn broodje kroket van gister.. ja mijn buik is echt bizar groot...iedereen dacht ook al voor de echo dat ik verder was dan ik daadwerkelijk ben..ik heb wel zekerheid dat t er eentje is gelukkig... en rappel welkom in ons gezellige groepje... zo wij zijn inmiddels ook al vrijwel zeker van onze babynamen inmiddels alleen voor jongetje twijfelen we tussen 2...
Babynaam voor een jongetje hebben we al sinds de eerste haha. Maar voor een meisje weten we het nog niet. Ach ja we hebben nog wel even. Het idee voor de naam van Eline hebben we opgedaan tijdens de geslachtsbepalings echo. We zagen een geboorte kaartje en vonden de naam zo leuk dat we meteen wisten dat het die zou worden. En toen kwamen we erachter dat het inderdaad een meisje zou zijn haha.
Babynamen; voor een jongen staat die alvast, hadden we al tijdens de vorige zwangerschap en eerlijk gezegd vind ik maar weinig jongen namen mooi. Meisjesnaam word lastiger we twijfelen nog tussen 2 namen die qua klank erg op elkaar lijken. Maar ik kijk ondertussen gewoon verder want heb nog niet het wauw gevoel
Nog niet met namen bezig nu. Wacht tot t geslacht bekend is 😁. Gaat lastig worden. De naam van de oudste wist ik al, althans als het een meisje zou zijn moest ze I.sa heten. De naam van de jongste kostte wat meer moeite. Uiteindelijk werd het L.oïs en straks nog een naam bedenken als alles goed gaat. Zowel meiden als jongensnaam gaat lastig worden. Qua jongensnamen zitten mijn vriend en ik ook totaal niet op 1 lijn 😳😅.
Wij weten ook nog geen definitieve namen. Echo was goed, zal Dalijk een plaatje delen hier van 2D en 3D Nub was niet goed te zien helaas. Zagen wel echt een uitsteeksel maar dat hebben ze met dit termijn allemaal.
Wij zijn ook nog niet bezig met namen. Voor meisje heb ik al wel heel ong favoriete naam. Jongensnamen vind ik erg lastig Fijn dat de echo weer goed was kimmie!!!
meisjesnaam waren we binnen no time uit haha alleen nog twijfel gevalletje voor jongens...ik vind de ene naam mooier en ML de andere haha..ook ditmaal aparte namen voor ons