Hoi Dames, Ik heb niet alles terug gelezen, maar ik zag in ieder geval een hele mooie buikfoto voorbij komen en ik hoop dat het het snel beter gaat met je darmen Tigermom. Ingrid succes met je echo! Ik was gisteren precies twaalf weken zwanger, vandaag heb ik ook een echo om 10 over 6 vanavond pas helaas. Verder gaat het zijn gangetje, helaas nog steeds misselijk als ik iets eet. Vandaag naar de kapper geweest met de jongste want de oudste had kapper gespeeld bij opa dit weekend. Ik was zelf het weekend weg.
Mijn tepels beginnen ook pijnlijk te worden. Maar niet vervellen of pukkeltjes. Zoiezo pukkelloos dus ik gok op een jongen haha. Hopelijk vanmiddag een mooie foto waarbij de nub te zien is. Plaatsen we die hier of in het nub topic? Heeft er iemand al laten kijken naar de nub?? Bij mijn vorige kon ik het heel goed zien met 12 wkn! Iemand trouwens tips tegen misselijkheid? Heb er nooit zo'n last van gehad maar nu toch al wel paar weken flink vervelend.. Probeer vaker kleine beetjes te eten en goed te drinken. @tigermom irritant dat die medicatie niet werkt grrr. Hoop voor je dat het beter mag gaan.
Ik kijk ook altijd nub! Dus hier plaatsen kan ook! Ik beoordeel hem graag! Ik heb mijne ook laten beoordelen in het nub topic maar onderling kunnen we dat ook wel hier doen denk ik
Ik ben (nog) niet bekend met NUB maar vind het wel interessant. Kijken ze daar altijd naar of moet je daar om vragen bij 12 weken echo?
Doen ze niet standaard En mijne wilde het niet eens doen omdat het volgens haar onzin was. Ik geloof er wel in wn had gelukkig wel twee goede plaatjes 😊
Oh wij hebben vrijdag de combinatietest. Hopelijk willen ze ook een gokje wagen met de nub als de uitslagen verder goed zijn 😃. Ben zo nieuwsgierig.
Alleen een vage foto, was zeer beweeglijk het kindje tijdens de echo. Vraag me af of je de nub kan zien??
12 weken precies. Kan je er wat van maken? @Elmyra ja jammer, het was grappig om te zien hoor maar wilde een goeie foto voor de nub haha
Ik ben geen nub kenner dus heb er geen verstand van. Maar vind de echo erg mooi Ik lees alles mee maar ben zoooo moe en heb het zo vreselijk druk! Wel een buikfoto van afgelopen vrijdag!
Dag dames Wij hebben gisteren het nieuws verteld aan beide ouders, die uiteraard zeer blij waren. Bij de ene (liefhebbers van wijn) hebben we een wijnfles gegeven en er een etiket overgeplakt met 'Maison' en dan onze beide familienamen, eronder een foto van een ooievaar en daaronder 'chateau des grand-parents' en nog eens daaronder 'maart 2017'. Ze vonden het wel erg origineel! Bij de andere hebben we de foto's van onze reis getoond en als laatste foto zat dan de echo erachter geplakt, wij tonen die zo zonder uitleg. Ze konden het niet geloven, zo blij waren ze. Wel leuk!
Wat leuk Lanara! Wij hebben vandaag de 12 weken echo gehad, een heel beweeglijk kleintje haha. Maar goed de uitgerekende datum staat nu op 10 maart dus weer opgeschoven. Ook hebben we het aan de rest bekend gemaakt met deze foto: zoals je kunt zien heeft onze jongste een lekker kort koppie. Grote zus vond het nodig om haar haren te knippen....
Ik heb niet alles teruggelezen, maar hoop dat met iedereen alles goed gaat. Hier begint het eindelijk beter te gaan, al durf ik dat nog niet te hard te roepen.
Mooie echo Ingrid! Leuk bekendgemaakt Lanara en Annabel! @Annabel: Hahahaha zo grappig (sorry). Ze dacht ik knip mn zusje haar haren wel even
@Tigermom ja nu kunnen we er wel mee lachen, maar schrok gisteren wel zeg! Maar goed nu past haar kapsel nog beter bij haar ondeugende koppie haha.