Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah leuke bekendmakingen!! 😃

2. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Leuk dames!!! Wij maken het voor vrienden/familie ( op ouders na ) bekend met de bruiloft dmv een powerpoint. Ouders hebben we het verteld door middel van een foto in een lijstje. Hadden toevallig een loveshoot gewonnen en konden t niet laten haha. Eerste wat mijn vader zei ; 'wat een mooie bloemen!!'... had zijn bril niet op haha

Bijgevoegde bestanden:

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah 😃

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Leuke foto!! :D

5. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt mooi hoor! Leuk ook met die tekst erbij, heb je daar een app voor?

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dankje,
    Ja ik gebruik Baby Pics, heb de betaalde versie ;)
    volgens mij is er ook een gratis versie van

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, ik heb een gratis versie gedownload, alleen die heet anders.
    Heb hem voorlopig nog niet nodig, want je ziet totaal niet dat ik zwanger ben. Haha!

8. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Ik word normaal nooit gestoken door muggen, man is meestal de sjaal 's nachts en nu? Ik zit helemaal onder en alles jeukt, afijn zal ook wel met de hormonen te maken hebben

9. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Leuk die bekendmakingen ... Ik twijfel nog om zoiets op fb te zetten. Neig meer naar niet, maar als je mensen tegenkomt en je hebt 'ineens' een buik dan is dat ook wel een beetje ongemakkelijk denk ik. Aan de andere kant, iedereen die er echt toe doet weet het inmiddels. Wat doen jullie daarmee?

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wij doen het wel via FB, gewoon omdat ik het leuk vindt om met de wereld te delen.

We maken een foto van ons zoontje en die heeft een vel wit papier in zn handen. Op de laptop photoshop ik daar een rebus in. Als je de rebus kan lezen krijg je 'Ik ben stoer! Want ik wordt grote broer'.

Zo is het niet direct duidelijk en mensen moeten even nadenken. :D

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Alleen dan zonder die 't' achter word. Natuurlijk :p

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ooh das leuk!
    Ik ga een foto maken van mijn dochter.
    Maandelijks maak ik van haar dezelfde foto op een groen kleed met Nijntje.
    Nu zet ik haar iets naar links samen met Nijntje (als ze meewerkt 🙄 ) En rechts nog een Nijntje, kalenderblokken met de uitgerekende datum en een milestonekaart met Ik Ben Onderweg erop :D
    C krijgt ook nog een shirtje aan met Only Child met een kruis erdoorheen, en daaronder Big Sister!

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik doe bewust niet op Facebook plaatsen. Misschien meer door mijn traject voordat ik zwanger werd. Ik vond het erg confronterend om altijd te lezen terwijl in ivf traject zaten. En wil geen meiden onbewust pijn doen.

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Leuke en originele ideeën meiden. Ben benieuwd naar jullie foto's van de bekendmaking klinkt erg leuk!

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Leuk chocochippie!

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb soms al het idee dat ik de baby voel.. Lijkt me wel vroeg maar las laatst ook iemand die de tweede ook rond 14 weken voelde.

En ik heb mijn placenta achter wat wel een voordeel is

17. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik geloof je direct. Bij mijn eerste voelde ik hem al voor de 12 weken, toen was ik ook erg slank en placenta lag achter ja.
    Nu heb ik de baby ook 1x gevoeld, maar ik durf het niemand te vertellen hahaha.. Alleen ik weet dat het mn darmen niet zijn, omdat het schokje echt diep onder in mn buik zat waar mn baarmoeder rand ook goed voelbaar is. Daaronder dus.

Dus ik geloof wel dat het kan!

18. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Leuk die bekendmakingen! We zitten alweer op de termijn dat dit kan! Wat gaat het weer snel.

Wij gaan het niet op fb zetten. Ik zit daar amper op, alleen omwille van professionele contacten. Man heeft zelfs geen facebook. Hier weet nog niemand van de familie het. Vrienden wel al.

19. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik heb ook al paar keer 'iets' gevoeld. Het voelt anders dan mijn darmen, dus denk ook de baby, maar het lijkt mij zo vroeg! De meisjes voelde ik pas op 15,6 en 15,2 weken.

20. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Wij zetten niets op Facebook, manlief zit er ook niet op en zou dat dus ook niet graag hebben. De mensen die het écht moeten weten, vertellen we het wel zo. De anderen komen het wellicht via via te weten, zo'n nieuws gaat snel. :)

Deel Deze Pagina