Wij hebben 16 september onze geslachtsbepalings echo. Daar kijk ik wel naar uit! Vandaag geen goede dag, ben echt ziek heb net al overgegeven en nu enorme honger. Ik had gehoopt dat dit minder zou worden.
Hmm ik blijf twijfelen over fb ... Zijn een paar mensen voor wie ik het wel leuk vind, maar die ik niet dagelijks spreek of een dergelijk contact mee heb dat ik ze zelf maar bel. Maar de rest ... tja. Die hoeft het eigenlijk niet te weten. Maar je kan toch ook per persoon kiezen wie het bericht ziet? Dat zou ook nog een optie zijn. Maar eens uitvogelen dan. Ik voel nog geen baby hoor 😅. De eerste met 20 weken en de tweede met 18 weken ongeveer. Morgen de combinatietest en als die goed is ga ik een pretecho plannen om het geslacht te weten te komen. Dus nog even spannend. Hopelijk wil ze ook naar de nub kijken morgen.
Leuk he, wij gaan ook geslachtsbepaling echo doen. Bij ons kan het vanaf 14 weken. Ik wacht eerst nog even de 12 weken echo/ combinatietest af. Maar ben zo benieuwd. Net bekend gemaakt bij mijn bazen, die reageerde wel leuk. Maar helaas qua planning komt het helemaal niet uit haha. Precies uitgerekend in business season.
@Help: Hahaha ja de planning komt vaak niet perfect uit Zal je altijd zien haha.. Wat voor werk doe je? (als je dat wilt vertellen). Ik heb eerst met 11w3d de termijnecho. Zal dan wel iets minder zwanger zijn. En dan wacht ik eerst de combinatietest af en dan maak ik een afspraak voor de geslachtsbepaling met 16w. Eerder laat ik het liever nog niet doen.
Heb mijn manager het ook moeten vertellen aangezien ik een aantal dingen niet meer mag doen. Hier komt het helemaal niet uit kwa werk, man werkt 40uur vast, maar mijn contract loopt tot 31 maart, ook mijn uitgerekende datum. Hebben nu al gezegd dat hij niet wordt verlengt. Dus ik denk dat ik mijn vakantiedagen en overuren lekker op spaar en eerder met verlof ga. Het contact met mijn manager is ook niet bepaald jofel
Jeetje dat is ook lekker Ukkie29, komt dat door het bekend maken van je zwangerschap dat je contract niet verlengd wordt? Mag dat? @Tigermom, ik ben accountant
Officieel mogen ze je contract niet, niet verlengen door je zwangerschap. Ze moeten een geldige reden hebben waarom ze je niet meer in dienst willen (Geen uren meer beschikbaar o.i.d.). Bij mijn zusje hebben ze het contract niet verlengd omdat er geen ''uren'' voor der waren, maar haar contract is nog niet afgelopen en zoeken nu al op internet naar nieuw barpersoneel. Tegen haar hebben ze wel eerlijk gezegd dat het niet ''mooi'' staat in een poolcafe. Maar ze kan terugkomen na de bevalling. Ik zou ze aanklagen Bij mij weet ik nog niet of ze mn contract verlengen of niet. Die loopt in Oktober af. Ze moeten het dan wel binnen nu en 2 weken aan mij bekend maken als ze hem niet verlengen.
Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje Kegi ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 29 augustus: Annabel26 - termijnecho 01 september : RAppel - 12 weken echo 02 september: Elmyra - combinatietest 05 september: Nikki83 - controle 06 september: Ukkie29 - termijnecho 08 september: Chocochippie - termijnecho 08 september: Tigermom - termijnecho 12 september: Hellp85 - combinatietest & nekplooimeting 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling
Hier goede echo gehad. Kleintje was druk aan het bewegen en nekplooi was 0,12 cm. Zal de echo voor de NUB hier ook zetten (staat ook al in het NUB topic). Misschien zien jullie iets.
Ik denk een meisje. Maar ik ben nog erg nieuw in het oefenen bij de NUB. Ga ook daar even kijken. Fijn dat je echo goed was!
Ik had gereageerd in het nub topic op je foto😊 Voor nu denk ik ook meisje maar mss dat hij nog omhoog gaat 12+2 toch?
Rot trouwens dat sommige hier onzekerheid hebben omtrent hun werk. In NL is dat volgens mij niet zo goed geregeld qua contracten of heb ik dat mis?
Mooi dat alles goed is Rappel! Heel fijn! Ik ken alleen de nubjes van mijn eigen meisjes en als ik dan deze zie zou ik ook zeggen meisje. De echoscopiste die wij toevallig beide keren bij de combitest hadden zei dat als de nub 45 graden staat ze er niks over kan zeggen. Maar duidelijk omhoog is jongen en duidelijk omlaag is meisje. Wij hebben morgenmiddag de combitest... Hoop dat alles in orde is. Ben 35 ... Niet de oudste zwangere, maar ook zeker niet de jongste.
Nee helemaal niet juist. Bij mijn eerste was ik 33, 2e 34 en dus nu 35 ... Ik weet ook niet precies hoe het werkt hoor. Maar de leeftijg neemt men mee in de kansberekening en va 35 stijgt de kans behoorlijk. Allemaa statistiek natuurlijk. Het is niet zo dat ik onwijs bang ben ofzo, maar vind het wel heel spannend. Dat t de vorige keren goed was, geeft nu geen enkele garantie natuurlijk. Lief dat je meeduimt 😊!