Ja is gelukkig wel fijn! Omdat alles er perfect uitzag hoef ik pas over 3 wkn ipv 2 wkn. Ik zit nu in uden, maar de 20 wkn echo is in nijmegen omdat ze daar weer meer bekend zijn met de diabetes en de groei van t kindje
Wauw mooie echo! Fijn dat alles goed is hopelijk nemen je kwaaltjes gewoon af en ga je je goed voelen.
Heerlijk kimmiej geniet ervan! Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik eindelijk 3 weken vakantie, ben er echt enorm aan toe.
Heerlijk Kimmie wij zitten in Drenthe nu, Hof van Saksen. Prima park en super weer erbij. Nog wel steeds kotsmisselijk maar daar laat ik het niet door verpesten. We doen lekker rustig aan (voor zover mogelijk met de meiden). Buikje word gestaag iets dikker, hoe is het met jullie buikjes?
Ik had eigenlijk geen idee wat het termijn was. We zijn gestopt met de pill en laten lopen zoals het liep, Gelijk maand erna zwanger, dus heb ook geen idee wat mijn cyclus was. Sta nu zoals het begin op 31 maart, Het wordt dus alleen gehaald in week 38
Mooie buikjes!!! Merk dat mijn onderbuik ook aan het opzetten is, zondags is mijn foto moment altijd, dus zal er dan eentje plaatsen
Ik zal ook weer eens een foto gaan maken. Mooi om al die buikjes te zien groeien. ik ben zelf nogal een dikkerdje dus ja ik heb zowieso al een buik haha. Hier ook nog steeds misselijk, durf soms ook gewoon niet te eten of drinken omdat ik bang ben dat ik er weer misselijk van wordt.
Ik heb zojuist een midweek bij oostappen gewonnen op vakantieveilingen dus daar gaan we lekker naar toe
Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje Kegi ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 08 september: Chocochippie - termijnecho 08 september: Tigermom - termijnecho 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling
Tigermom; morgen hebben we de termijnecho hoe laat mag jij? Ik ben echt zo benieuwd of mijn datum klopt. Vorige keer deed de computer raar dus kon ze geen termijn geven, behalve 4,5 week maar dat klopte absoluut niet