Ik mag 10 over 3!!! Zo spannend! Mijn vorige echo zei 6,5 week, maar dat was echt een waardeloze meting. Ik zelf hou het erop dat ik gewoon 7,5 week was. Dan zou ik nu dus 11w2d zijn, maar morgen zal ik weten wie er gelijk had Spannend he! Hier komt een buikfoto nog lang niet Ik heb van mezelf al een buik, die alleen nog maar dikker lijkt te worden. Ziet er totaal niet zwanger uit haha alleen dik. Mn armen en benen vallen wel af! Dus dat is wel grappig om te zien, want mn buik groeit haha..
Tigermom; spannend! Ik mag om 18:00 uur pas Ik was vorige x volgens mijn berekening 7 weken 4 dagen en de computer zei 4weken 3 dagen. Maar dat kon echt niet kloppen. Er was een kloppend hartje en dan zou ik in week 1 van me cyclus positief getest hebben, best knap Verloskundige zei ook dat dat echt niet kon dus ben benieuwd morgen Ik maak wekelijks een buikfoto dus de eerstvolgonde zal ik plaatsen! Kimmiej; dankje!
Ja dat zou wel heel raar zijn haha.. Ik heb ook uitgerekend hoever ik dan zwanger was toen ik positief testte. Dat zou een paar dagen na m'n eisprong zijn geweest. Onmogelijk haha.. Maar wie weet.
Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje Kegi ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 08 september: Chocochippie - termijnecho 08 september: Tigermom - termijnecho 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepalin 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 20 oktober:Elmyra - GUO [/QUOTE]
Succes vandaag meiden .. En ik heb enkel mijn telefoon nu dus de lijst aanvullen gaat wat lastig mss dat iemand dat wil doen 😊 14 oktober heb ik de 20 weken echo
Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje Kegi ♥ 3e kindje Ukkie29 ♥ 1e kindje 04 April TigerMom ♥ 2e kindje Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 08 september: Chocochippie - termijnecho 08 september: Tigermom - termijnecho 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepalin 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Succes vandaag meiden. Ik heb sinds mijn zwangerschap gewoon al 3x een bloedneus gehad. Daarvoor maar 1x in mijn leven, zo raar... meer ervaring mee. Weet wel dat de bloedvaatjes gevoeliger zijn geworden
Succes met de echo's vandaag meiden! Het wordt weer een warm dagje vandaag, dus ik ga het rustig aan doen. Heb al wel gemerkt dat ik niet misselijk wordt van crackers dus die gaan we maar inslaan! Verder gaat alles hier zijn gangetje, we zitten alweer flink in het schoolritme van de oudste. Volgende week woensdag moeten we weer naar de verloskundige en volgende week vrijdag weten we gewoon al of we een zoontje of een dochtertje erbij krijgen! Ow ja hoe kan je die lijst aanpassen want mijn datum is veranderd van 15 maart naar 10 maart.....
♥ Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥ 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥ Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 04 April TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 08 september: Chocochippie - termijnecho 08 september: Tigermom - termijnecho 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepalin 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Hallo allemaal. Alweer ff niet gereageerd. Iedereen met een echo vandaag: veel succes! Hier heb ik via de huisarts toch al de resultaten van de combinatietest binnen: 1/100000! Dus heel blij! Misselijkheid is nog steeds niet volledig weg. Al gaat het soms al een stukje beter. Qua borstvoeding: ik heb mijn vorige kinderen ook borstvoeding gegeven en ben dit nu weer van plan. Ik denk als je het nog nooit gegeven hebt dat je het altijd kan proberen. Lukt het niet, dan is het geen schande, maar dan weet je tenminste dat je het geprobeerd hebt.
Ik niet dit keer, heb het twee keer gedaan, mijn tweede dochter besloot van de één op andere dag dat ze niet keer wilde. Maar ik krijg het ook niet voor elkaar om te kolven dus dat werkt ook niet mee. Wij gaan gewoon voor de fles deze keer.
Dankjewel! Ik mag geen bv geven maar ben nog druk onderzoek aan het doen of het echt niet mag. Anders doneert mn zusje mij. @Help: ja je kan meer bloedneuzen hebben tijdens de zwangerschap.
Bedankt choco voor het aanpassen Ik heb bij de eerste wel bv gegeven een maand maar had geen vette melk. Kreeg er toen een borstontsteking bij wat uitgroeide tot een cyste ter grote van een golfbal dus ik heb besloten het bij de tweede niet te doen. Ook heb ik vorige jaar mijn borsten laten doen dus ik weet niet eens of het zou lukken.