Wat fijn! Wel jammer van het nieuws dat je naar de gyn moet voortaan. Ik hoop dat je er dit keer een ander ervaring mee zal hebben. Anders zou ik zeggen op tijd als je geen klik voelt, om een ander vragen? De termijnecho is echt heel erg leuk inderdaad om de dat minimensje zo te zien bewegen daardoor verheugde ik me alleen nog meer om hem nog een keer te zien! Heb je een voorkeur van geslacht? Of maakt het niet uit Liefss
@Anoniem: Jeetje wat zit jij in een onzekere situatie momenteel zeg! Hopelijk mag je snel meer zekerheid krijgen. En omdat je geen werk hebt, is er niet een instantie waar je tijdelijk een uitkering en hulp van kunt krijgen? Klinkt raar, maar je krijgt een kindje en je hebt gewoon geld nodig en onderdak. Ik heb niet echt een voorkeur, maar een meisje zou wel leuk zijn omdat we dan een jongen en een meisje hebben. Maar een jongen zou ik ook totaal niet erg vinden. Jij?
Alles was goed! Ben nu wel officieel een april mama 😂 De datum is verzet naar 1 april. Ze was heel enthousiast omdat de baby zo goed mee werkte. En bleef maar fotos maken! Anoniemxx; wij willen het geslacht niet weten
♥ Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥ 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥ 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥ Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ♥ Afspraken en Echos ♥ 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepalin 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Anoniem welkom, wat een moeilijk situatie. Hopelijk vind je hier een beetje afleiding en als je je verhaal kwijt wilt kan dat natuurlijk altijd. Choco en Tigermom wat fijn dat jullie echo's goed waren.
Wat goed dat de echo's weer goed waren! En wat een lastige situatie anoniem. Heftig. Hopelijk vind je snel een plekje waar je je goed thuis voelt en komt er wat steun van de families
Hier de Facebook bekendmaking en de echo En don't mind mijn perfect aangeklede zoon -_- Dit is was hij aan wou.
Ah dank jullie wel meiden. Mijn partner en ik zitten eraan te denken om naar Belgie te verhuizen, niks staat vast maar hoe het tot nu toe hier is gegaan is het niet makkelijk. Ook ondat ik ondersteuning kan krijgen, maar dan waar me vriend niet bij betrokken is of kan zijn als ik bv onderdak zou krijgen is dat voor mij alleen. We willen samen voor het kindje zorgen en omdat de familie van me partner in Antwerpen woont zal het volgens hem daar wat soepeler zijn om aan een baan te komen, woning etc. Maar ik kijk nog aan. Wat als eerst op me pad komt neem ik aan want ben echt uitgeput van het leven dat ik nu heb, geen rust, dagbesteding of iets dergelijk. Ik kan me altijd uitstorten hier op ZP om even te genieten van babydingen/situaties etc. Vind dat erg fijn! Chocochippie bedankt dat je me erbij hebt gezet! En lekker spannend haha tot de bevalling. Vind dat echt knap dat geduld wat je ervoor kan opbrengen, ik hoorde vandaag van de VK dat de echo van volgende week (met 15 weken) nog geen geslachtbepaling zal zijn pas met 20 weken dus nog een maand! Leuke fb bekendmaking! Ik kon t raadseltje zelf niet goed oplossen (ligt aan mij haha) je zoontje ziet er super uit haha lekker zichzelf
Je kan de geslachtsbepaling bij sommige bureaus al doen bij 15 weken. Wij doen het bij 16 weken met een pretecho Bij onze eerste wisten we het ook met 16 weken
Leuk Tigermom! Ik moet even puzzelen Anoniemxx; lastig zeg, ik heb geloof ik jou topic destijds gevolgd. Rust is erg belangrijk. Over een tijd heb je het druk zat! Probeer af en toe echt even een rustmoment in te lassen voor je zelf En inderdaad je kan gewoon een echobureau bellen voor een geslachtsbepaling. Wij hebben er geen moeite mee om het niet te weten. Het moment dat wij erachter komen vinden we zo magisch mooi. Eindelijk weet je dan wie er na al die maanden in je buik heeft gezeten, zo speciaal!
Iedereen vind het ook een wonder dat wij dat kunnen, we zijn namelijk nogal ongeduldig Deze foto heb ik naar een aantal mensen op whatsapp gestuurd. Wilde het ze zelf vertellen maar zie ze voorlopig niet. Moet nog een foto met me dochter maken. Die gaat dan op fb.
Ja maar als het goed is zou ik daar zelf voor.moeten betalen, niet? Momenteel geen cent om uit te geven zit geld op te hopen om binnenkort hopenlijk als het doorgaat de studiokosten te betalen.. Zal maar geduldig moeten zijn tot de 20 weken en wie weet als het dan financieel wat beter gaat dat ik het ook op een leuke manier kan aankondigen aan mijzelf en mijn vriend geduld loont zeggen ze, is zien.. Ik denk elke keer wat te kunnen genieten van de zwangerschap en dan word ik weer verast met wat nieuws wat me bezorgd maakt. Nu word ik bedreigd door de familie omdat ik het kindje wil houden (vndaag de bedreigingen gelezen) en ben er kapot van.. Ik had nog allemaal hoop dat het uiteindelijk wel goed zal komen.. Maar nu voelt het dat ik moet vluchten en onderduiken, diepe zucht! Ik ga deze topic niet verpesten met dit gezeik.. Ik heb een andere topic geopend met de vraag naar hulp/tips.. Ik probeer weer bij 0 afleiding te zoeken en toch iets te genieten van de baby ondanks dat me hoofd er nu niet bij staat... Je hebt een mooie foto doorgestuurd op de whatsapp! Ik vind hem heel origineel ben echt benieuwd hoe de foto op facebook zal zijn! Je bent creatief Nog anderen die het aan naasten op een leuke manier bekend maken?
Jeetje Anoniem, ze maken het je behoorlijk lastig zeg. Rustig aan meid. Laat je niet gek maken. En wat betreft het bekendmaken aan familie heb ik een juwelier doosje gekocht met een rijstkorrel erin en de tekst van 'ook al ben ik nu nog als een rijstkorrel zo klein. Willen jullie in Maart 2017 mijn .... Zijn? '
Jeetje anoniem wat een heftige situatie waarin je zit. Probeer niet teveel te stressen dat is niet goed voor jou en je baby. Wij doen idd geslachtsbepaling met 15 weken bij een echobureau, ben zo benieuwd!
Herkennen jullie dit dames: geen motivatie om ook maar iets te doen? Echt ik ben niet vooruit te branden!