Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja vaak hoort hij mn zoontje echt niet, en soms als ik echt 3x uit geweest was dan maakte Ik hem wakker. En we hebben er uren lang over gepraat alleen hij wordt niet wakker en als hij wel wakker wordt dan wacht ie gewoon te lang tot ik ook al wakker ben. Ik slaap alleen een nacht Door als mn zoontje dat ook doet. En dat doet hij niet. Dat is ook het enige waar we ruzie om hebben.

Hopelijk komen we eruit want het Is natuurlijk niet de bedoeling dat ik moet verkassen om aan rust toe te komen.

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Vervelende situatie tigermom! Denk dat je er goed aan doet even rust voor jezelf en de baby te nemen. Stress is zeker niet goed, weet je al waar je heen gaat? Sterkte in ieder geval

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik ga naar mn opa en oma toe. Die komen morgen weer thuis van de camping dus eerste nacht even lekker alleen.

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hopelijk je lekker tot rust even.
    Ik moest vanmorgen ineens weer een keer spugen. De derde keer sinds ik zwanger ben maar wel apart ineens. Had nog niks gegeten en kwam ineens

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wat raar opeens! Maar het kan soms al door een verkeerde geur of beweging komen. Voel je je nu beter?

Ik ben al sinds 3 dagen een stuk minder misselijk *afkloppen*. Echt een opluchting.

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja heb daarna gegeten en toen was t over
    Geen idee haha

Aah fijn dat t minder is

7. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hoi meiden,

zo ff stil geweest vanauit mijn kant maar kon niet meer inloggen op de een of andere vreemde manier..

hier gaat het nog steeds prima, geen kwalen..alleen begin nu toch wel last van mijn bekken te krijgen merk ik..buikje groeit goed door haha..en de kleine net weer even gevoeld...!!zo leuk de plopjes weer..

nog 12 dagen dan weten we het geslacht...kan echt niet wachten zeg..
    en heb 24 oktober 20 weken echo..die mag ook op de lijst erbij :)

hoe is het verder met jullie?las net wat over jou situatie tigermom..heftig hoor...succes de komende week en denk dat ie de ernst ervan wel inziet hoor als je eenmaal weg bent.
    Wij hebben afspraken..ene weekend slaap ik uit andere weekend manlief...misschien dat eens voorstellen?hij moet ook zichzelf wel voor kunnen stellen dat een zwangerschap erg zwaar is...

8. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Halloo Naverona!

Wat fijn zeg dat je geen last hebt van de kwaaltjes! Wel minder van je bekken, misschien extra rust nemen? Spannend hoor de geslachtsecho! Weet je al hoe je dit wil laten bekend maken aan jouzelf en je partner of hoor je het gewoon graag van de VK? Heb je nog leuke ideeen betreft de bekend making? :)

Lijkt me echt super! En de 20weken echo natuurlijk ook erg belangrijk, hoop dat alles goed gaat!

9. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hoi hoi

mijn bekken had ik bij de vorige kids ook al...doe je niks aan..ja een bekkenband maar dat zit ook niet echt comfortabel..maar rust verhelpt dat niet helaas..het ergste is uit bed komen en van zittewn naar opstaan..

nee wij hebben bij een speciaal echobureau een geslachtsbepalingsecho..dus niet via vk...

10. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Dag dames

Ook van mij is het even geleden, ik had weer heel wat te lezen, zeg! Proficiat met de mooi echo's en veel goede moed en rust voor TigerMom!

Hier vanmorgen vroeg een goed resultaat gekregen van de NIPtest. Moet hem wel nog even opnieuw doen aangezien er nog weinig DNA in mijn bloed zat van de baby (gyn liet mij ook testen op 11 weken, terwijl het eigenlijk aangeraden wordt vanaf 12). Gelukkig kan dit dan gratis, maar het zag er alvast goed uit. Wat een opluchting!

Wij weten zo ook al het geslacht, we krijgen een jongetje! Spannend, zeg! Maandagavond de termijnecho, hopelijk alles goed. Ook weer erg spannend. Dinsdag dan mijn baas inlichten en in de loop van de week de rest van mijn familie. Drukke tijden dus. Het geslacht houden we wel nog even geheim.

Hier gelukkig ook weinig kwaaltjes, alleen veel afscheiding, snel moe en heeeeel veel water drinken (dus ook veel naar het toilet moeten gaan ;)). De buik begint ook al goed zichtbaar te worden, dus ik moet dringend eens gaan shoppen. :D

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Lanara gefeliciteerd met de goede uitslag en met je bericht van wen babyboy super leuk!!

Naverona wij moeten op dezelfde dag voor de geslachtsecho dan 22 september 😃 Spannend heb je een idee wat het wordt?

12. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    Lanara gefeliciteerd met je kleine man!! super leuk!!

@kimmiej89 jaaa klopt dezelfde dag haha..ik mag om 21:00 uur gaan...hele dag nog wachten die dag..Ja ik heb echt het sterke voorgeveol dat meisje is...

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dankje dames voor jullie lieve woorden. Deze tijger is behoorlijk afgekoeld haha.. Ben op dit moment nog thuis. Zoontje werd ziek en mn man heeft heel erg zn best gedaan vandaag dus ik geef het nog een kans. Heb wel aangegeven dat ik echt meer slaap nodig heb, omdat het anders ons relatie kapot kan maken. Hij zag eindelijk in dat het veel tever is gegaan. Godzijdank had hij daar geen week voor nodig, want zonder mn man slaap ik toch altijd een stuk minder lekker haha..

@Lanara: Wat leuk! Een jongen :D Dat ze dat al zo vroeg zien joh! Toch niet aan de hand van een NUB? Want die zijn toch maar 75% betrouwbaar?

@Naverona: Leuk dat je er weer bent :D Ik en mijn man wisselen zo af en toe de weekenden wel af, als hij tenminste wakker wordt haha, maar het zijn vooral ook de doordeweekse dagen. Mn zoontje wordt vaak wakker snachts en dan soms om 4 of 5 uur in de ochtend dat ie echt niet meer wil slapen.

Net melatonine voor kids in huis gehaald. Want volgens mij heeft hij gewoon koorts omdat hij veel te weinig slaap krijgt. Deze melatonine werkt gedurende de hele nacht dus lekker slapen voor mijn kleine ventje hoop ik.

14. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oja ik heb 16 September de Combinatietest (Is dit de NIPT?).

En 13 Oktober de geslachtsbepaling. :D

15. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hier nog fotootje van mij 14 weken

Bijgevoegde bestanden:

• 14.jpg
      14.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,7 KB
      Weergaven:
      0
  16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Lanara: Wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd!

@tigermom: Fijn dat er weer wat rust is en beterschap met je mannetje.

@naverona1986: Mooi buikje zeg!

Ik heb vandaag eindelijk eens een dag gehad dat ik niet misselijk was dus dat is wel fijn! Ik heb dus geen voorgevoel over het geslacht, om me heen denken veel mensen een jongen behalve mijn oudste dochter die denkt een meisje. Wij weten het in ieder geval volgende week vrijdag al! Gaat zo snel allemaal.

17. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    dank je wel annabel..

ik heb express een aantal dagen later ingepland dan 15 weken exact...je weet nooit straks ben je net een paar daagjes te vroeg haha dat geluk heb ik zal je net zien..als ik ga ben ik 15+4...hoop dat ze bij jou goed kunnen zien...dat beebje er goed voor ligt hihi..

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja dat hoop ik ook! We zullen het zien vrijdag.

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha naverona ik mag 20.30 dus maar net eerder 😂

Wauw volgende week al, hopelijk Zien ze het goed. En bij de nipt halen ze het geslacht uit het bloed en dat is voor zover ik weet 100% betrouwbaar.

20. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    jullie trouwens ook al last van harde buiken? ik vooral savonds na een drukke dag.....

Deel Deze Pagina