Tigermom blijkt maar weer dat het goed is om zo nu en dan goed je grenzen aan te geven. Gelukkig is de rust weer een beetje teruggekeerd. Ben je al bij de huisarts geweest? Annabel wat leuk volgende week al het geslacht weten. Ik kan ook bijna niet wachten maar ik moet nog even tot 30 september (ben dan 15+6). Ben zooo benieuwd. Krijgen we een derde meisje of is het een jongen ... Een jongen lijkt me echt 'raar' 😅. Hoe moet dat? Haha ... Hier nog steeds heel misselijk helaas ... Word er nog niet beter op! Ondanks dat toch een fijn midweekje gehad in Drenthe. Even een kleine break. Vl heeft aankomende week nog vakantie maar moet wel al twee middagen en avonden weg voor cursus helaas. Maargoed de andere dagen kunnen we nog even samen genieten en heb ik wat meer hulp 😏.
Haha ja dat is wel een belangrijke, maarja dat zijn wij dus niet gewend dus als het een jongetje is dan moeten we daar echt aan denken. Overigens maakt het me helemaal niet uit hoor! Jongen of meisje als het kindje maar gelukkig is.
Haha Elmyra en Annabel ik geef jullie wel advies, ben expert 😉. Heb nog geen harde buiken maar wel soort van spierpijn onder in m'n buik aan het einde van de dag. Tigermom fijn dat het is aangekomen bij je man!
Wow ik ga zo even de lijst bijwerken hoor, zie ineens zoveel data's voorbij komen Hier is de misselijkheid ook al 2 dagen weg! *whoeehoeee* Lanara; wat leuk een jongen!
♥ Uitgerekende datum ♥ 05 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥ 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... 1x Jongen 0x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 16 september: TigerMom - Combinatietest 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
TigerMom, fijn dat je man het doorheeft, oef! Zal jou ook een stuk beter doen voelen, hopelijk is je zieke zoon snel weer beter! Dat het een jongen is, weten ze hier door de NIPtest, waarbij de chromosomen uit het bloed gehaald worden om afwijkingen na te kijken. Zo kunnen ze ook bepalen of het een jongen of meisje wordt. Geen NUB dus. Ik moet de test wel nog even (gratis) herhalen, omdat er nog te weinig DNA van de baby in mijn bloed zat (gyn liet me iets vroeger testen dan normaal). Het is dus nog niet helemaal zeker... Spannend! Eerst wachten op de echo van maandag, dan nogmaals bloed laten trekken dus...
Wow.. Veel gekletst en ik heb alles gelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Sorry! Ik zag wel een mooie buik voorbij komen Aha dus de NIPtest. Hoe vraag je zoiets aan dan? Want ik had er nog nooit iets over gehoord. Maar ik wacht zelf ook liever tot de echo. Is zo'n speciaal moment haha.. Ik zit nog wel te twijfelen of we het direct willen horen, of dat we ons laten verassen Door mn zusje met een origineel idee. Ben nog niet naar de huisarts geweest, want die had geen plek op de momenten dat ik vrij was. Dus ben ik zelf nog even op onderzoek uitgegaan. Mn zoontje was overigens gewoon 5 uur weer wakker, maar heeft wel de gehele nacht doorgeslapen.
Hier zou het volgens de nub en gyn weer een meisje zijn, maar ik ben er nog niet van overtuigd. Ook wij hebben al 2 meiden dus een jongen zal echt aanpassen worden! Waar kopen jullie positiekleding? Ik ga mogelijks (als ik niet te misselijk ben) morgen naar Nederland en zou graag eens shoppen. Is dit voor jullie de laatste zwangerschap? Bij ons waarschijnlijk wel en voel ergens een druk om ten volle te genieten, maar omdat ik me zo ziek voel, voel ik mij nog niet bepaald 'roze wolk' zwanger.
Fijn dat hij toch al doorgeslapen heeft tigermom. Hopelijk slaapt hij nu steeds door en misschien binnenkort ook iets langer!
Ik koop het online of bij prenatal of h&m enzo Waarschijnlijk is dit ook onze laatste. Twee vinden we wel een mooi aantal
Ik koop positiekleding bij prenatal. Dit is waarschijnlijk de laatste zwangerschap. Mijn vriend wilt 2 kinderen en echt niet meer. Ik heb altijd 3/4 kinderen gewild dus ik vind het erg lastig.
Ik heb het gisteren tegen me tante verteld aan de hand van die foto. Ze dacht dat ik een grapje maakte ivm 1 april. Ben benieuwd hoe de reacties vandaag gaan zijn op fb. Maar eerst moet me dochter meewerken voor de foto🙄
ik heb positiekleding gehad..erg blij mee haha..maar draag het al meerdere weken.. ben benieuwd choco.....hihi..hopen dat je dochter snel mee gaat werken haha tigermom ben blij dat de boodschap is aangekomen bij je man...niet niks om zo te zitten zeg..dus ben blij te horen dat opgelost os zonder dat je weg hopefde te gaan.. ja voor mij is dit idd de laatste keer zwanger zijn...voor mij mijn 4de kindje en voor ML de eerste..wilden graag samen nog een kindje en dan is het klaar...maar vind 4 ook meer dan zat haha