Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Elmyra ja heel druk! Word echt teveel gekletst, probeer wel alles te lezen maar zodra ik dan wil gaan typen ben ik de helft alweer kwijt.
    Ik zag dat het hier rustiger was dus dat houd wat makkelijker bij!

Ukkie je kan ook een zwangerschap hebben zonder kwaaltjes en symptomen ;) die bestaan ook.
    Ik heb op wat avondmisselijkheid en moeheid nergens last van.
    Pijnlijke borsten heb ik sowieso nooit gehad, ook niet bij mijn dochter ;)

2. Chocochippie

Sher1986 <3 3e kindje, 30 Maart 2017, 9 Augustus 1e echo

Skippy87 <3 2e kindje, 17 Maart 2017, 27 Juli echo, kloppend hartje! 12 Augustus 2e echo

Lanara <3 1e kindje, 17 Maart 2017, 26 Juli 1e echo gehad. Kloppend hartje :D

MissDonna <3 1e kindje ...

Ukkie29 <3 1e kindje, 30 Maart 2017, 8 Augustus 2016 echo

LadyLola <3 2e kindje, ... 27 Juli 2e termijnecho > Helaas, niet goed :(

Rianne86 <3 3e kindje, ... 8 Augustus 1e echo

Naverona1986 <3 4e kindje, 13 Maart 2017, volgende week termijn echo en 22 Augustus weer een echo!

Jallou <3 ... 10 Maart 2017, 16 Augustus 1e echo

Mamavisser <3 3e kindje, 12 Maart 2017, 30 Juli 1e echo

Elmyra <3 3e kindje, 18 Maart 2017, 1 Augustus 1e echo

TigerMom <3 2e kindje, 27 Maart 2017, 12 Augustus 1e echo.

Juulx <3 1e kindje, 29 Maart 2017

Chocochippie <3 2e kindje, 31 Maart 2017, 17 Augustus 1e echo.

Zelf graag bijwerken waar nodig! Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar :D

3. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Ukkie je kan ook een zwangerschap hebben zonder kwaaltjes en symptomen ;) die bestaan ook.
    Ik heb op wat avondmisselijkheid en moeheid nergens last van.
    Pijnlijke borsten heb ik sowieso nooit gehad, ook niet bij mijn dochter ;)[/QUOTE]

Dag dames

Ik heb ook niet veel kwaaltjes, hoor. Pijnlijke borsten, moe (of als ik kort iets doe, precies alsof ik een halve marathon gelopen heb haha) en een afwisseling tussen constipatie en diarree. Gezellig! :) Bijna niet misselijk, alleen als ik niet op tijd zou eten. Ik word er ook wat ongerust van dus ik begrijp Ukkie wel, maar zoals mijn vriend zegt: '(voorzichtig) positief denken'! :)

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik werk de lijst later even bij.. Of iemand wil het zelf doen? Mag ook! Gewoon quoten en dan die quote tekens weghalen en dan bijwerken.

Gefeliciteerd en welkom chocochippie. :D
    Gezellig dat je hier even komt kijken. Klein maar leuk clubje.

Mamavisser: wat fijn dat alles goed was :D

Ukkie ik begrijp dat je het spannend vind. Maar je echo zal vast prachtig zijn.

Hier met vlagen misselijk. Ene dag helemaal niks en gewoon trek. Andere dag wordt ik beroerd wakker en staat alles me tegen. Nog 1 week en dan vk en 1.5 week tot echo.

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Straks de echo. Ben zooo benieuwd. Heb wel gebeld voor medicatie tegen de misselijkheid, ligt vanmiddag klaar. Voel me behoorlijk beroerd, dus hoop dat het wat gaat helpen. Als de echo toch niet goed is dan kan ik het altijd weer afbellen. Maar als ik vanmiddag bel krijg ik het morgen pas en ik heb het liever nu &#128527;.

6. Chocochippie

Elmyra veel succes vandaag! Hopelijk een mooie echo met kloppend hartje

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Veel succes vandaag Elmyra!

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik heb last van gevoelige tepels en ik ruik alles ontzettend erg haha. Vooral de nare geurtjes. Mijn humeur is ook niet al te best op sommige momenten en ja moe zijn...

Maar ach we moeten er wat voor over hebben he.

Elmya heel veel succes..

Ik heb toch ook een andere vraag, wellicht iemand ervaring?
    Ikzelf ben net 30 jaar geworden in mei, heb 2 kids uit een vorige relatie en dan nu een kindje op komst. We zijn het er beide mee eens dat er hierna geen kindjes meer komen.
    Ik wil me heel graag 'laten helpen', maar de doktoren hier doen zo moeilijk omdat ik nog 'zo jong' ben. Heeft iemand ervaring met eventueel sterriliseren, of een andere optie in haar omgeving? of wellicht zelf wel is informatie opgevraagd?

9. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Succes elmyra!!

10. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Kloppend hartje gezien &#128515;! So far so good!

11. Chocochippie

Elmyra wat fijn!

Sher1986 een vriendin van mij (32) heeft er ook navraag voor gedaan. De artsen zeiden dat ze dat niet doen voordat een vrouw 36 is.

12. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    is mniet helemaal waar hoor dat ze dat pas doen als een vrouw 36 is...dit wordt voor mij mijn 4de kindje en vind het zat zo..mocht ik toch weer een KZ krijgen dan wordt ik ook meteen gestereliseerd...het is alleen even afwachten wat het wordt haha...ligt deze gup in stuit dan een KZ ( andere 3 allemaal in stuit gelegen tot 36 weken..2 gedraaid met 38 weken uit hunzelf en 1 spoed KZ) en anders mag ik normaal bevallen..

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wat fijn Elmyra! Houden zo! :D

14. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Hoi! Ik zou hier ook graag meekletsen! Zit al in het 1-15 maart clubje bij de bevallingslijsten, maar daar is het erg rustig.
    Ik ben 10 maart uitgerekend, en vorige week dinsdag de eerste echo gehad, met kloppend hartje <3

Ik heb al een kleine meid rondlopen van 15 maanden :)

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Gefeliciteerd nikki83! En welkom :D er staat op de vorige pagina een lijstje. Zou je je daarin willen zetten?

Fijn dat de echo goed was.

16. Jgr

Jgr Lid

1 jun 2016
    88
    26
    18
    Hallo meiden,

ik wil me hier ook melden. Ik zit ook in een ander topic maar die begint wat rustiger te worden door het opzetten van een facebook-groepje waar ik niet aan deel wil nemen. Daarom meld ik me hier ook even maar even :D.
    Op dit moment ben ik ruim 8 weken zwanger van ons eerste kindje. 9 augustus hebben we weer een echo, ben erg benieuwd! Ik vind het nog steeds erg spannend omdat ik nog niet lang geleden een vroege miskraam heb gehad. Omdat we 2 weken terug een kloppend hartje hebben gezien op de echo, heb ik er nu wel meer vertrouwen in, maar spannend blijft het nog wel!
    Ik lees graag mee met de ervaringen van anderen.

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Is de sterrilisatie los ook te doen? Of alleen met een keizersnede tijdens een bevalling?

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Voor nu staat het hier op 15 maart voor ons derde kindje. Maar goed het is nog pril dus kan nog veranderen. Ik ben vooral heel erg misselijk, hopelijk gaat dit wel weer zakken.

19. Chocochippie

Oh echt? zij heeft het bij meerdere artsen nagevraagd en kon op der kop gaan staan maar moet toch echt wachten tot ze 36 is.

Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd :D

Kwaaltjes lijken hier af te nemen, word nu alleen wakker om te plassen.
    Normaal kan ik dat ophouden maar moet toch echt rennen nu :p

20. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Elmyra : jeej super!!

Welkom de rest :)

Ik ben zelf 23, maar mijn man wil als wij 2 kinderen hebben dat ze bij hem een knoop erin leggen, doen ze dit dan ook niet voor een bepaalde leeftijd?

Deel Deze Pagina