Ik kan meestal niet thuis blijven aangezien ik een behoorlijke verantwoordelijkheid heb op mijn werk. Als ik er niet ben gaan we niet open Mijn dochter mag ook altijd naar mijn moeder of tante. Ze is al een paar keer geweest terwijl ze ziek was. Ik kan pas proberen om naar huis te gaan als ik er eenmaal ben. Als je bij jou gewoon vrij kan krijgen zou ik het gewoon proberen.
Wow, dat is een behoorlijke verantwoordelijkheid ja. Ik kan wel vrij krijgen, maar voel me wel erg loyaal naar mijn werkgever toe en ook verantwoordelijk voor het werk dat ik moet doen. Toch besloten gewoon thuis te blijven. Mn zoontje kan altijd wel naar mijn oma, maar hij is nu zo ziek dat ik niet eens met hem op de fiets wilde naar mn oma toe. We liggen dus lekker samen op de bank een film te kijken. Ik ben vandaag weer misselijk, dus dan is het wel fijn als je gewoon rustig aan kan doen en je zoon kan vertroetelen. Wel een vervolgafspraak gemaakt bij de KNO-arts. Ik denk dat ik zijn verzoek ga accepteren en de amandelen eruit laat halen. 2x per maand een fikse keelontsteking (in de schoolgaande maanden) is voor mijn zoontje meer normaal dan een bijzonderheid. KNO-arts zei direct we halen die dingen eruit, maar ik wou nog even nadenken. Tot mn zoontje nu amper 2 weken op school is geweest en zn eerste keelontsteking alweer te pakken heeft. Dus volgende week Dinsdag gaan we weer even langs de KNO-arts.
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥ 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... 1x Jongen 0x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 16 september: TigerMom - Combinatietest 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Hmm denk pas de lijst even aan zijn alle kleurtjes weg Lastige situaties zo met werk en vrij krijgen dan he. Op mijn werk is er bijna altijd wel wat te regelen gelukkig. Maar snap dat het niet overal zo makkelijk gaat.
Het is hier behoorlijk druk zeg! Sorry moet even alles bijlezen haha. Hier laatste dagen veel stress voor de bruiloft volgende week, vandaag weer mijn jurk aangehad.. het past allemaal net hoor... Ik kan het momenteel echt niet meer verbergen... dus we spreken met niemand af.. of het moet avond zijn dat ik een dik vest aan kan haha. Hierbij mijn buikfoto van 11+2. Let niet op mijn kleren haha. Ben blij als ik het 23 september aan de hele wereld kan vertellen, ben er wel klaar mee nu.
Snap het Ukkie dat het lastig verbergen is, maar mooi buikje hoor. Hier vandaag de nekplooi meting gehad, alles was goed. Definitieve uitslag moeten we nog krijgen per post. De baby was erg druk, gooide steeds z'n kont de lucht in. Dus die vrouw zij hebben jullie een telefoon mee misschien leuk om te filmen voor de familie. Dus wij filmen en ja hoor gaat die stil liggen hahaha nu al eigenwijs
Haha dit hadden wij ook! Het was vet actief dus ik zei tegen mijn vriend filmen filmen! En toen wassie stil haha
@kimmie heb alleen filmpje maar volgens mij zie je daar alleen de zijkant op. Zal wel proberen te uploaden Helaas ongeldig bestand krijg ik. De 27e hebben we geslachtsbepaling.
Fijn dat je een goede echo had Help85! Ik ben niet in NL geraakt. Maar wel hier in de buurt kunnen winkelen.
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥ 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥ 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 15 Maart 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... 1x Jongen 0x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 12 september: Help85 - combinatietest & nekplooimeting 16 september: TigerMom - Combinatietest 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Fijn dat alles goed was Help! Mooi buikje hoor Ukkie Ik ben nu volgens mij de enige die nog geen zwangerschapsbuik heeft. Komt vanzelf! Wow, ik zat net een stukje chocolade te eten toen mn zoontje vroeg waar zn knuffel was. Dus ik ga op mn knieën zitten en buk voorover om onder de bank te kijken. Loopt het chocolade mn neus in. BRANDEN! Ongelofelijk. Deed echt pijn! En het chocolade proef ik nu nog achter in mn keel. Brrr!
mooi buikje ukkie!!! en super weer een goeie echo helpp85.. hier erg moe duik er zometeen lekker in...ben gewoon moe van niks haha. mijn 20 weken echo mag er ook op hoor...24 oktober..nog een weekje dan hebben wij de geslachtsbepaling...kan niet wachten haha ben veel te nieuwschierig.. moet zeggen dat ik wel regelmatig harde buiken heb en hou..vandaag even blaasontsteking laten checken dat is het niet gelukkig maar blijf het vreemd vinden..