Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah ik snap het Annabel. Wel fijn dat je zo dichtbij woont voor als er toch iets is.

Tiger, hoe gaat t nu??

2. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Tigermom tjeempie ... Zou je niet toch even willen bellen, je hebt gelijk dat ze niks kunnen doen. Maar voor je eigen gemoed kunnen ze even met de echo kijken. Hopelijk is alles in orde en komt er geen bloedverlies meer.

Zag een mooi buikje ook voorbijkomen. Heb niet alles bijgelezen. Voelde me zwaar belabberd, door de hitte ben ik nog veel misselijker dan ik al was. Daarbij een ischias en bekkenpijn 😑. Bij mijn stuit voelt het of mijn bekken uitelkaar getrokken word. Mijn fysiopakket is al op voor dit jaar dus dat kan pas in januari weer. Doe wel oefeningen, maar met een baby van 9 maanden en een dreumes moet er gewoon heel veel getild worden. Denk dat ik straks even met de assistente van de huisarts ga bellen, overleg over pijnstilling. Bekken is ook vervelend maar met name die scherpe ischiaspijn gaat door merg en been soms. Nouja genoeg geklaag 😅.

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Tigermom hoe is het nu met je? Nog rood / bruin verloren?

Wij zullen ook in het zkh bevallen.
    Uitslag combinatietest gehad. Voor alle 3 de trimosie kans kleiner dan 1 op 5000 dus geen verhoogd risico.

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Gefeliciteerd met de goede uitslag!

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gefeliciteerd met de goede uitslag!

Ik merk inderdaad ook dat ik door de hitte sneller misselijk ben echt heel vervelend. Ik ben blij als die hitte weer voorbij is! Ben er nooit zo'n fan van geweest eigenlijk. Voor de rest gaat het wel goed, gelukkig een hele lieve papa die mijn oudste dochter ophaalt vanmiddag. Dus ik denk dat ik echt eens even ga zitten en misschien lekker lezen ofzo. De jongste is toch lekker film aan het kijken

6. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hoi meiden,

wow tiger mom dat is schrikken zeg...als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor daar zijn ze voor...
    kimmie mooi buikje meis...;) gaat hard ineens..en superleuk jurkje..

ik mag niet meer thuis bevallen helaas...al had ik dat graag gewild en dan in bad, maar helaas pindakaas voor mij..de eerste is gehaald ivm te weinig vruchtwater..tweede is gehaald met te weinig vruchtwater en flinke fluxus gehad...dus badbevalling was toen al uitgesloten..en derde spoed KS gehad..mina lag half in stuit half dwars met voeten ingedaald in bekken..navelstreng om dr benen heen en placenta voor uitgang...zagen ze helaas pas allemaal met 38 weken..dus gelijk gehaald diezelfde dag.en ook weer te weinig vruchtwater..

nu wordt ik dus gelukkig wel goed in de gaten gehouden...meer echos enzo..en mag opzich normaal bevallen maar als kindje te weinig vruchtwater heeft en/of in stuit ligt wordt weer een kz..en ditmaal niet langer als tot week 38 door..

gister trouwens ook bij vk geweest..had erg veel harde buiken helaas..ook op de tafel bij de vk..heb er zo 10 per dag als het er niet meer zijn..heb nu deels rust opgelegd gekregen..mag geen huishouden enzo meer doen en geen zware dingen..kleine deed het perfect gelukkig..
    ws heeft het ermee te maken dat mijn baarmoeder nu al erg zit zit...al bij mijn navel..dit veroorzaakt naar alle waarschijnlijkheid de harde buiken door te harde groei..moet nu al ieder 3 weken op check en als ik te veel harde buiken blijf houden weer bellen..

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Help85; wat fijn die goeie uitslag! Lekker genieten nu!

Elmyra; ah gets vervelend zeg! Nu al last van je bekken. Hopelijk word het niet erger.

Navarona; fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! En voor jezelf ook wel een opluchting dat ze je niet verder laten lopen dan 38 weken. Scheelt een hoop zorgen lijkt me.

Ik ga vandaag met C even naar de Lek. Nog ff genieten van het mooie weer.
    Al heb ik het wel vreselijk benauwd door die hitte

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh wat naar Naverona! Hopelijk nemen de harde buiken weer af. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.

Help, fijn die goede uitslag!

Kimmie: Mooi buikje :D en erg leuk jurkje ja.

Hier erg onrustig geslapen. Was ook zo warm en vaak krampen in mn buik. Maar ik weet niet echt waar die pijn weg kwam. Alleen gisteravond bij het afvegen nog bruin, maar vanmorgen helemaal niks. Ik maak me geen zorgen.

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oja, Elmyra: Balen van je bekken. Lijkt me echt rot als dat zo vroeg al begint. Hopelijk mag je toch iets van pijnstillers zodat het wat uit te houden is.

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wel goed dat ze je goed in de gaten houden Naverona. Ik krijg ook Groeiechos omdat ze vermoeden dat bij mijn vorige mijn placenta aan het einde niet meer goed werkte en liggingsecho ivm stuit van mijn zoontje

11. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    ja ben ik ook heel blij om...ze zijn gelukkig nu niet zo naief als toen bij mijn dochtertje haha..

helpp super een goeie uitslag!!

choco lekker he even naar de lek..ik woon er vlakbij en wij gaan ook nog wel eens een dagje naar strandje aan de lek...woon je wel dichtbij mij ;)

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik krijg wel extra groei echo's ivm mn aandoening. Maar denk dat ze dat alleen doen als mn ontsteking actief is. Want alleen dan kan de groei van het kindje beïnvloed worden volgens mij.

Wie willen jullie bij de bevalling hebben?

Bij mijn zoontje waren mijn man, oma en beste vriendin erbij. Dit keer wil ik denk ik dezelfde mensen erbij hebben. Ze waren rustig. Lieten mij met rust en als ik wel Hulp nodig had dan stonden ze er ook. Beviel me heel goed.

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Bij mijn eerste was echt bij het persen alleen mijn man erbij. In de wachtkamer zaten mijn ouders, schoonouders en beste vriendin en haar man. Ik weet dat mij. Moeder er heel graag bij wil zijn maar moet nog overleggen met mijn man

14. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    bij mij alleen mijn man..mijn andere kids worden opgevangen door mijn schoonmoeder..

verder wil ik niemand erbij ook de eerste dag in het ziekenhuis niemand..eerste paar uur zijn van ons saampjes...

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik wil ook niemand erbij hebben alleen mijn man. Misschien in de wachtkamer maar denk dat je toch eerst met zijn 3-en wilt genieten en aan elkaar wennen.

Ik woon ook aan de Lek, maar die natuurlijk heel lang want volgens mij woont Tigermom niet bij mij in de buurt. Of kwam jij niet richting het oosten vandaan?

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik wil naast mijn man ook mijn moeder erbij hebben. Mijn man is een schat maar weet niet altijd wat hij moet doen en dan is het wel fijn er nog iemand bij te hebben.

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Zijn jullie trouwens ook nog steeds zo moe? Ik zou echt het liefst de hele dag slapen. Maarja een overactieve peuterpuber die besloten heeft dat ze niet meer wil slapen gooit roet in het eten.

18. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja ben ook nog wel moe
    Lijkt langzaam wel iets beter te gaan

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik blijf echt super moe, hopelijk gaat dat mij ook snel beter worden.

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ze zeggen rond 16 weken dat t wel beter moet gaan

Deel Deze Pagina