Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dan heb ik nog een goede week te gaan haha.

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Als die kleine zo op bed ligt ff snel was ophangen en dan nestel ik me met mijn boek op de bank. Ben een echte boekenwurm dus heerlijke en heb een deadline voor een recensie dus moet aan de slag

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben jaloers Kimmiej, ik krijg het niet voor elkaar om te lezen.... Heb je een blog? Omdat je een deadline hebt.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik woon ook vlakbij de lek :p
    Ik hoor ook regelmatig waterscooters en dergelijke over het water gaan als we thuis zijn.
    Dan wonen we waarschijnlijk dicht bij elkaar ja :)

5. Chocochippie

Hier zal alleen mijn vriend erbij zijn en de nodige mensen natuurlijk.
    Verder hoef ik er echt niemand bij te hebben hoor.

Oke ik ben dus absoluut niet topografisch ingesteld , maar Is de lek zo lang :$
    Ik woon namelijk in het westen :p

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja heb een eigen boekenblog 😊

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Leuk! Ik ook haha

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Echt?? Gaaf!! Stuur me een pb dan kunnen we ze uitwisselen

9. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    ik woon in streefkerk choco...weet niet waar jij vandaan komt maar pal aan de lek is het...

10. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hier ook alleen mijn vriend erbij, moet er niet aan denken nog andere erbij te hebben. En mijn mama is een schat maar ook zij mag thuisblijven 😅, maar zij denkt er hetzelfde hoor.

Tja vermoeidheid ... Ik heb een systeemziekte waardoor ik eigenlijk altijd moe ben (ene dag meer dan de andere). Heb wel het idee dat het nu met de zwangerschap nog heviger is hoor, maar heb al zo met die vermoeidheid leren leven dat het dan minder opvalt ofzo.

11. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Hey dames

Ben een tijdje niet geweest dus moest alles terug lezen. Leuke buikjes zag ik! Super mooi. Tigermom maak je niet druk bij mij zie je ook niets. Je voelt wel al me baarmoeder heel goed maar nog geen buikje. Merk soms wel dat mensen met hun ogen naar me buik gaan dus misschien valt het mij niet op ofso?

Ik zou bij de bevalling ook alleen de papa erbij willen zodat we met ze 3 van het moment kunnen genieten en zoals is gezegd aan elkaar wennen. Ik zelf dacht aan een thuisbevalling.. Maar maak me toch zorgen indien er complicaties zullen zijn oid.

Hier nergens meer last van! Gelukkig, af en toe misselijk gevoel van overgeven maar niet zo erg meer en ben het bovendien wel een beetje gewend. Ik kan verder weer beter eten daar ben ik al blij om. Vandaag langs de VK geweest had een te lage bloeddruk, dat merkte ik aan als ik opsta dat ik heel duizelig word.

Gister nog wel last gehad van me zijen. Deed super veel pijn ik vermoed dat ik een blaasontsteking had volgens de VK ook maar moet toch even wachten of ik er niet weer last van krijg en nu maar goed drinken. Voelde me even totaal niet serieus genomen.. De pijn was onverdragelijk... En nu maar afwachten tot ik weer pijn heb?

En ja verder gaat het prive wel redelijk.

Hoe is het met de anderen hier? Liefs

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hoe bedoel je dat ik in de buurt woon? Ik ken de Lek niet haha :p

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik was echt vreselijk moe en ben nog steeds super moe, maar ben er aan gewend aan het raken. Sowieso ben ik met mijn chronische ontsteking ook chronisch moe, dus ik wen er sneller aan denk ik.

Heb het er nog met mijn man over gehad en besloten alleen mijn man en mijn oma erbij te hebben. Is het dan echt meer een bijzonderheid dat je het niet alleen doet met je man? Ik heb zo enorm veel steun aan mijn oma terwijl mijn man niet weet wat hij moet doen. Daarbij vind ik het juist een vreselijk idee als mensen in de wachtkamer gaan zitten wachten. Ik zou me vreselijk opgejaagd voelen haha.. Dus niemand weet het op dat moment behalve mn man en oma. Pas als het er is mogen anderen het weten. En dat moment met zijn 3en heb ik sowieso wel met mijn man, want mijn oma weet heel goed wanneer ze ons alleen moet laten zonder een woord te hoeven zeggen.
    Nee moet er niet aan denken het zonder haar te doen. Ze is voor mij mn moeder.

14. Chocochippie

Oooh das heel dichtbij :p
    Ik woon in Bergambacht

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nee hoor Tigermom bij mij is ook mijn moeder erbij!

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Okee :D Daar heb ik dan overheen gelezen. Sorry!
    Ben ik gelukkig niet de enige haha..

Morgen is het dan zover. De combinatietest/nekplooimeting. Spannend hoor. Nu kan mijn man niet mee, dus neem ik mijn zusje en beste vriendin mee (die dus ook bij mijn bevalling was van mn zoontje). Zij heeft zelf nu ook een baby, en heeft de echo's bij dezelfde echoscopist laten doen.

Nu neemt ze morgen de baby mee, zodat ze die kan showen omdat hij heel veel haar heeft. Alleen hoe erg ik ook mijn best doe me niet aan te stellen, ik kan het gevoel niet van me af schudden dat ik het geen prettig idee vindt dat de baby mee is. Niet bij zo'n medische echo als dit. Ik bedoel, ik wil niet dat de echoscopist afgeleid raakt door gehuil ofzo. Dat hij iets niet ziet. Pff, ik stel me zo aan!

Maar ik wil echt kunnen genieten van de echo, als alles goed is natuurlijk. En niet dat zij haar baby komt showen en ik er maar een beetje bij lig ofzo. Geen idee haha.. Lijk wel een klein kind, ik.

Het steekt me dat ze niet eens gevraagd heeft of ze de baby mee kan nemen, maar het gewoon tegen me zei. Zo van hij gaat mee, punt uit. En ik zit daarmee, omdat ik nooit zoiets zou doen. Laat staan zonder te overleggen. :);)

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik zou het ook niet leuk vinden!

18. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Een baby mag niet mee als het goed is! Tenminste in t ziekenhuis waar wij waren staat dat ook in de brief. Er mag 1 persoon mee en geen kinderen. Maar wellicht gelden daar andere regels.

19. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Help: fijn dat de combinatietest goed was! Ik lees hier vaker (op heel zp) dat de kans kleiner is dan 1 op 5000, wordt er nooit hoger gezegd in NL? Is het altijd of lager (en dan bijvoorbeeld 1 op 400) of gewoon hoger dan? Bij mij was de kans namelijk kleiner dan 1 op 100 000.

Tigermom: Gelukkig geen bloedverlies meer. Grote kans dat het dan inderdaad een gesprongen adertje was.

Qua bevallen is alleen mijn man erbij, moet er niet aandenken dat er nog anderen bij zijn. Ik vind het geen prettig idee dat er mensen mij pijn zien hebben en een kind uit me zien komen. Vond het al vervelend dat de gynaecoloog erbij was omdat ik hem ondertussen al zo lang ken dat het bijna voelde alsof er een bekende/kennis bij was.

20. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Dat zou ik ook niet zo leuk vinden. Bij een pretecho en overleg met jou zou ik het nog kunnen begrijpen, maar niet bij een medische echo. Ik denk dat je vriendin daar ook niet echt bij stil zal staan en gewoon trots is op haar baby. Misschien kan je voorstellen dat ze haar baby showt tijdens een pretecho?

Aan de andere kan zou een echoscopist professioneel genoeg moeten zijn om toch goed geconcentreerd te werken ook als er een baby bij is.

Deel Deze Pagina