Hahaha echt? Ik woon 2 minuten bij de tennisbaan vandaan Hoor ook altijd die stomme pauw die daarnaast zit .. Gezellig Navarona! Kunnen we zeker een keertje soen
Nou hier kwam uit mn bloed hogere waarden, maar met mijn echo erbij gewoon <1:5000 en de echoscopist zegt dat hij niet lager kan in NL. Geen nub want de kleine was enorm beweeglijk en wou niet meewerken. Moest bijna Maandag terugkomen, maar toen wou hij net lang genoeg meewerken voor de nekplooi meting haha en daarna draaide hij zich weer lekker om heb het hartje voor het eerst gehoord. Voelde zo fijn. Ik ben weer helemaal verliefd.
Ik ben ook heel blij. Helaas direct Door naar het werk en werken tot 8 uur. Dus kan mijn man niet meteen de foto's en het filmpje laten zien. Jammer maar gelukkig is het zomaar 8 uur.
Mooie echo tiger! Kimmiej wat leuk! Ik kan niet wachten om dat voor het eerst te voelen, zou eigenlijk ook niet weten wat ik moet voelen 😂
Als het zover is voel je het wel haha.. Ik ben ook niet meer verbaasd over het feit dat ik de kleine al zo goed voel. Die is zo enorm druk. Vorige week de vk en nu de echoscopist verbaasden zich erover haha..
Aah leuk!! Gefeliciteerd!! Super gaaf! Ik loop in Rotterdam ploegdag van me werk spelen flikken Rotterdam haha
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥ 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... 1x Jongen 1x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Ja dat wordt gezellig haha. Zondag maken we het bekend met een taart. Handig als je man banketbakker is 😉. Maar ik moest het echt ergens delen!
3 meiden Annabel wat ontzettend gaaf. Oh ik word nu helemaal nieuwsgierig. Blijf ik een meidenmama of komt er toch nog een jongen. Twee weken duren nog zooooo lang 😩😉.