Oooh wat leuk Annabel! Een meisje Wat waren jullie waarden van alleen het bloed? De Uitgangskans was bij mij: Trisomie 21 > 1:863 Trisomie 18 > 1:2096 Trisomie 13 > <1:5000 En Aangepaste kans na echo: Alle drie < 1:5000 Het is een kans berekening. Maar als in mijn bloed de kans hoger is, waarom zegt een nekplooimeting dan dat die kans veel kleiner is als 20% van de syndromen gewoon een normale nekplooi hebben? Ik vind het raar dat het dan opeens zo aangepast wordt en daarom benieuwd naar jullie waardes.
Leuk annabel! Ben hier ook benieuwd of het 3 meiden worden. Mijn bloedresultaten staan er alleen op voor trisomie 21 en dat was 1/11012 maar wel in combi met mn leeftijd. Zal kijken of ik die resultaten kan toevoegen.
Oh ja, ik zie het! Het werkt bij jou dus anders. Ook omdat jou waardes 1: 100000 waren toch? En hier loopt het maar tot <1:5000
Ja inderdaad. Zal toch het verschil qua werking in Nederland en België zijn. Maar jouw bloedresultaten zijn allemaal mooi boven de 1/300, dus zou mij echt geen zorgen maken. Je echo was goed en daar zien ze vaak wel afwijkingen als er een syndroom is. Dus de combi van goede echo en je bloed is echt goed.
Oké! Nou ik ga er inderdaad ook wel vanuit dat alles goed zit, maar ik vroeg het mij af hoe dat zit haha..
Leuk annabel! Hier echt het gevoel alsof het een meisje is, Maar zie mezelf echt niet als een meiden gezin 😂 Mijn man en ik zijn beide zo lomp als het maar zijn kan, en ik ben zelf echt n halve vent ipv vrouw haha.
@Help: Ik zie het niet staan nee. @Ukkie: Ik ben ook echt een jongens moeder, maar toch zegt bijna iedereen dat het een meisje wordt. Ik ben erg benieuwd haha.. Ik heb eens nagedacht over de Bridget Jones film. Ik denk dat het kind uiteindelijk gewoon van Mark is. En dat ze dan samen komen enzo en happy ever after. Maar eerlijk gezegd zou ik dat echt teleurstellend vinden. Ik vind die Mark helemaal niet leuk haha en was blij verrast dat Jack zn entree doet. Wat vinden jullie??
Oooh ik wil ook zooooo graag!! Ik wou vanavond graag gaan, maar mn zusje reageert niet (daar zou ik mee gaan). Dus ik weet niet of ze vanavond wil en kan gaan. Daarbij is mijn zusje zwanger, en reageert al de hele ochtend nergens op. Normaal is ze allang wakker. Ze heeft vaak harde pijnlijke buiken dus maak me zorgen. Straks is er iets aan de hand. Maar ja, mocht dat zo zijn weet ik zeker dat ze me op de hoogte zou hebben gebracht. Dus misschien slaapt ze uit.
TigerMom, gefeliciteerd met de goede uitslag! Annabel, leuk 3 meisjes, een echte meidenmama! Ik weet vanmiddag of ik een jongensmoeder blijf of dat daar toch nog verandering in komt... Ik vind wel dat het me past haha. De boys logeren bij opa en oma dus vanmiddag meteen lekker shoppen met mijn man. Ben ook toe aan nieuwe bh's 😄 Nog niet verklappen wie de vader is het! Oh ik moet echt snel naar die film voordat ik het per ongeluk lees of hoor. Heb nog geen afspraak gemaakt met iemand, maar even snel doen!
Veel plezier ingrid! Ik wil ook nog echt naar de film, maar als ik nu iemand daarvoor vraag, vragen ze zich af of ik zwanger ben haha. Mijn man gaat echt niet mee.. dus nog even een weekje wachten. Er zijn zoveel films die ik nog wil zien... De gvr en die nieuwe film van tim burton bijv.