ja wij houden het niet geheim..alleen de namen weet niemand tot aan de geboorte...ook daar zijn we al over uit...althans voor jongetje weten we het nog niet helemaal zeker haha
@Ukkie: Waarom zouden ze denken dat je zwanger bent als je naar die film wilt?? Ik wou er een half jaar geleden al heen en toen was ik nog geen eens zwanger haha.. Vandaag cadeaus gehaald voor mijn zoontje zijn verjaardag Woensdag. Heb er erg veel zin in.
@Naverona: Wij vertellen het ook gewoon. Wel op een leuke manier maar die zal ik hier ook delen. En namen geven wij ook niet prijs. @Tiger: Wat heb je gekocht?
@Tiger omdat heel veel mensen al denken dat ik zwanger ben, en ik wil ze niet nog meer op dat pad brengen
ingrid; ik ben benieuwd of je een jongensmama blijft! Spannend! Tigermom Leuke dingen gekocht voor je zoon? Wij hadden vandaag 2 kinderverjaardagen. En uiteraard vandaag heeft C 38,6 graden koorts en komen er tandjes door😓 Arme kind heeft alleen maar geslapen en bij ons gezeten.
Een superleuke middag gehad. Voor het eerst roze geshopt! It's a girl! Vind het een heel schattig idee om mijn zoontjes straks met een klein zusje te zien. Volgens mij staat de teller hier op het forum nu op 3 meiden toch? En jullie zijn de eerstvolgende dan met een geslachtsbepaling Kimmiej en Navarona, spannend 😆.
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ Jallou ♥ ... Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje Navarona ♥ 4e kindje, ♥ 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 22 Maart Saby ♥ 2e kindje 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , MissDonna ♥ 1e kindje ... Rianne86 ♥ 3e kindje, ... 1x Jongen 2x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 19 september: Nikki83 - geslachtsbepaling 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 22 september: Navarona - Geslachtsbepaling 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Kimmiej dat vraag ik me ook af. Aangezien ze nooit iets zeggen weet ik niet wanneer ze uitgerekend zijn en dergelijke.
ingrid wat leuk!!!een meisje na de jongens..zal wel even wennen zijn haha roze in huis. tja ik weet niet hoe t met die meiden zit ze zeggen nooit iets..maar zo zijn er ook een aantal die wel met datum in de lijst staan die al weken niks hebben gezegd..misschien een idee om de lijst op te schonen en mensen erin te zetten die wel actief meeschrijven?is wel zo leuk denk ik
04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ ACTIEF 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ ACTIEF 10 Maart Nikkie83 ♥ 2e kindje, ♥ ???? Jallou ♥ ... ?????? Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! ACTIEF 12 Maart Mamavisser ♥ 3e kindje ?????? Navarona ♥ 4e kindje, ♥ ACTIEF 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! ACTIEF 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ ACTIEF 17 Maart Skippy87 ♥ 2e kindje, ♥ ??????? Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! ACTIEF 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ ACTIEF 22 Maart Saby ♥ 2e kindje ?????? 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ ACTIEF 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥ ACTIEF 29 Maart Juulx ♥ 1e kindje ????? 30 Maart Sher1986 ♥ 3e kindje ?????? 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ ACTIEF Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ ACTIEF 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! ACTIEF Datumloos Jgr ♥ 1e kindje, ...... , ?????? MissDonna ♥ 1e kindje ... ?????? Rianne86 ♥ 3e kindje, ... ??????????
Je kan best de lijst opschonen inderdaad. Mochten ze zich wel weer melden, dan kunnen ze er altijd weer in gezet worden. Leuk Ingrid!! Een klein zusje om op te passen voor de jongens We hebben een tablet gekocht voor mn zoontje. Gaat tegen al mijn normen en waarden in, maar we vonden wel dat hij niet achter moet blijven nu al die andere kinderen er al goed mee om kunnen gaan op school. Uiteraard mag hij niet om het hutje op dat ding, daar gaan we een schema voor maken. Een spaarpot, die wou hij hebben en een klein bestuurbaar autootje. Die heeft hij bij zijn neefje gezien en je weet hoe dat gaat haha..
Aah cool! Nee alle kinderen hebben dat tegenwoordig haha. Over anderhalve week wordt ons zoontje 2. Gaat zo snel. Hij krijgt van ons een nieuwe kamer en van opa en oma een puky loopfiets