Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dat zijn ook leuke dingen!

En wat irritant als je op je telefoon zit op dit forum dat je dan steeds naar die greenchoice advertentie wordt getrokken.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zal de lijst zo even opschonen.
    De dames die niet reageren haal ik er uit en mochten ze ineens wel weer mee gaan praten kan ik ze er altijd weer in zetten :)

3. Chocochippie

♥ Uitgerekende datum ♥

04 Maart
    Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥

08 Maart
    Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥

10 Maart
    Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje!

12 Maart
    Navarona ♥ 4e kindje, ♥

13 Maart
    Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje!

14 Maart
    RAppel ♥ 3e kindje, ♥

17 Maart
    Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen!

18 Maart
    Elmyra ♥ 3e kindje, ♥

26 Maart
    Help85 ♥ 1e kindje, ♥

27 Maart
    TigerMom ♥ 2e kindje, ♥,

31 Maart
    Kegi ♥ 3e kindje, ♥
    Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥

01 April
    Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing!

1x Jongen
    2x Meisje
    1x Verrassing

♥ Afspraken en Echo’s ♥

21 september: Chocochippie - intake
    22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling
    22 september: Navarona - Geslachtsbepaling
    26 september: Ukkie29 - Controle
    27 september: Help85 - Geslachtsbepaling
    30 september: Elmyra - geslachtsbepaling

13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling
    14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo
    20 oktober: Elmyra - GUO

4. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Gaaf zeg! Je blijft dus geen jongensmama. Lijkt me echt bijzonder ... Voor mij dan andersom, als ik nu een jongen zou krijgen. Maar ik moet nog wachten tot 30 september.

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Is toch een mooi overzichtelijk lijstje zo. Al ben ik ook niet zo'n trouwe reageerder hoor en alles bijlezen lukt me ook niet altijd. Schrijf ook nog wel mee in het 16 t/m 31 maart topic, maar daar word nog meer gekletst dat houd ik helemaal niet bij. Probeer dan op de dingen die eruit springen wel even te reageren.

Gister een bbq gehad bij mijn ouders. Mama is dinsdag 60 geworden. De meisjes zijn daar in bed gegaan en wij gewoon weer naar huis. Dus vanochtend uitgeslapen tot 7.30, wat een heerlijkheid en nu helemaal fijn want het bbq eten viel niet goed dus ik heb op de terugreis in luierzakjes overgegeven :(:(. De meisjes komen na hun middagslaapje weer terug, dus we kunnen nog even relaxen.

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Dat is een opgeschoonde lijst!

Super leuk een meisje Ingrid, twee stoere broers die goed op haar kunnen passen straks.

Ben ook zo benieuwd wat het wordt. Ik ga toch wreeds meer overstag voor een jongen. Terwijl ik al 1,5 jaar droom over een meisje... Nog een week geduld

7. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    zoo die is lekker opgeschoond zo..
    wij hebben onze echo verzet...mogen nu morgenavond.....nu ben ik nog nerveuzer hahaha..

ook hier druk met voorbereidingen van mijn twee oudste hun verjaardagen...de ene is morgen jarig en andere zaterdag...cadeautjes kopen feestje voorbereiden enzo...
    ouste wordt alweer 10 he..gaat zo hard....

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah kon je niet meer wachten?? Wel jammer dat we niet meer op dezelfde dag gaan!hoe laat morgen?

9. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hahah nee kimmie...mijn schoonmoeder zou oppassen en kan donderdag niet meer..dus dan maar morgen en dat vind ik niet erg hoor haha

mag alsnog om 21:00 morgen..

jaaaa wel jammer dat we niet meer op zelfde dag gaan...was wel leuk geweest..

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ben ik dan ook de enige die de echo pas met 16 weken laat doen? (geslachtsbepaling). Eerder durf ik het echt niet aan. Te vaak gezien dat het dan toch nog fout bleek te zijn. Moet er niet aan denken die stress haha..

Vandaag even bij mijn schoonmoeder meubels verhuisd. Die heeft een nieuwe vloer gekregen en de meubels moesten weer terug vanuit de schuur naar het huis. Ze heeft geen 1 keer geïnformeerd naar de baby. Maar goed, dat accepteer ik wel gewoon want op dit felicitatie wacht ik ook nog steeds.

Daarna met mijn vader alle camping spullen afgebroken en in de kar geladen. Dat was erg gezellig. :D

Nu naar Bridget Jones!!!

11. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Wat leuk dat sommige al het geslacht weten! Ik voel de baby ook steeds vaker haha en soms voel ik hem rekken dan komt me baarmoeder ineens boven me navel. Ik had laatst een afspraak bij de VK maar ze heeft alleen gevoeld en hartje geluisterd? :( echt jammer want had me erop verheugd de kleine weer te zien.

12. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hahah denk het wel tigermom...maar kijk maar naar de echo's die al voorbij zijn gekomen met het geslacht...was duidelijk zichtbaar ;) en voordeel is is als ze twijfelen je terug mag komen..

veel plezier bij de film!!

13. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    @anoniemxx ja dat is wel normaal bij de vlk dat ze je kindje zo controleert. Alleen Termijnecho rond 10/12 wkn wordt vergoed en 20 wkn echo. Maar je kan al lekker genieten van de bewegingen in je buik. Heerlijk is dat ☺.

Bij pretecho enzo doen ze al vanaf 13 wkn geskachtsbepaling. Ze vertelde gisteren dat ze met z'n 3en zijn en vorig jaar meer dan 1600 echo's hebben gemaakt. Alledrie hadden ze het 1x fout maar dus in 99.8% goed. Het scheelt denk ik ook of je zelf weet wat je moet zien. Na 3 piemels ben ik helemaal overtuigd met dit beeld haha.

Nog steeds geen afspraak gemaakt voor Bridget Jones.. En in dec komt Soof 2, ook leuk!

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Tigermom..
    Ik ga bij 16 weken deze week!

15. Chocochippie

Ik vind het voor jullie allemaal spannend :p
    Mijn vriend twijfelt dit keer wel of die het wel of niet wilt weten.
    Maar wss blijft het gewoon weer een verrassing, althans als het aan mij ligt.
    Vorige keer wilde ik het niet weten en heeft ie mij me zin gegeven.
    Nu laat ik het aan hem over.

Navarona wat spannend morgen al!
    Ben benieuwd :) heb je een voorgevoel?

Ik voel zoals verwacht nog helemaal niks. Maar ik ben ook pas 12 weken zwanger. Als het dit keer net zolang duurt als bij mijn dochter moet ik ook nog wel ff geduld hebben ;)

16. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    haha ja choco ik denk echt een meisje net als de rest van de hele familie en schoonfamilie...alleen ML denkt een jongetje haha...morgen zullen we t weten..

en idd ik heb twee zoontjes en een dochter en dat zag er bij dit termijn toch heeeeeeeeeeeeel verschillend uit hoor...;)

17. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Dag dames

Wat een mooie opgeschoonde lijst! Ik herken veel meiden met vraagtekens van het topic 'uitgerekend eerste week maart', dus misschien zijn die daar blijven verder kletsen? Ze kunnen er inderdaad nog weer bij als ze dat zouden vragen.

Hier alles goed, al word ik met de dag meer moe. De derde echo was goed, mooi gegroeid! Ook al even zien bewegen, toch wel speciaal gevoel! Mijn moederkoek ligt bovenaan of vooraan op mijn buik, waardoor de gyn zei dat het zeker tot 20 weken zou zijn vooraleer ik hem zou voelen. We mochten ons ook niet laten opjagen door mensen die al op 16 weken vragen of ik nog niets voelde. Ik kan niet wachten!

Dit weekend hebben we het verteld aan onze meters, peters, oma's en opa's. Iedereen was uiteraard heel blij en verrast. Morgen mijn collega's aan de beurt. Spannend!

Proficiat met de meisjes!

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dames een vraagje, heeft er iemand ook zo'n last van brandend maagzuur. Wordt er soms helemaal gek van!

19. Chocochippie

Nog niet gelukkig! Vorige keer hielpen rennies hij mij erg goed :)
    Raadde mijn vk aan.

20. Chocochippie

Fijn om het bekend te kunnen maken he Lanara!
    Ik had bij dochter de placenta ook voorliggen en voelde haar pas met 23 weken. Maar wel ook gelijk van buitenaf dus mijn vriend kon der ook gelijk voelen :)

Deel Deze Pagina