Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Bij een man geloof ik wel, maar dat is heel anders dan bij een vrouw.
    In geloof zelfs dat het bij een man nog omkeerbaar is. De knoop kan er dus ook weer uit zeg maar :p

2. Chocochippie

Sher1986 <3 3e kindje, 30 Maart 2017, 9 Augustus 1e echo

Skippy87 <3 2e kindje, 17 Maart 2017, 27 Juli echo, kloppend hartje! 12 Augustus 2e echo

Lanara <3 1e kindje, 17 Maart 2017, 26 Juli 1e echo gehad. Kloppend hartje :D

MissDonna <3 1e kindje ...

Ukkie29 <3 1e kindje, 30 Maart 2017, 8 Augustus 2016 echo

LadyLola <3 2e kindje, ... 27 Juli 2e termijnecho > Helaas, niet goed :(

Rianne86 <3 3e kindje, ... 8 Augustus 1e echo

Naverona1986 <3 4e kindje, 13 Maart 2017, volgende week termijn echo en 22 Augustus weer een echo!

Nikkie83 <3 2e kindje, 10 Maart 2017, Eerste echo een Kloppend hartje!

Jallou <3 ... 10 Maart 2017, 16 Augustus 1e echo

Mamavisser <3 3e kindje, 12 Maart 2017, 30 Juli 1e echo

Elmyra <3 3e kindje, 18 Maart 2017, 1 Augustus 1e echo

TigerMom <3 2e kindje, 27 Maart 2017, 12 Augustus 1e echo.

Juulx <3 1e kindje, 29 Maart 2017

Chocochippie <3 2e kindje, 31 Maart 2017, 17 Augustus 1e echo.

Jgr <3 1e kindje, ...... , 9 augustus 2e echo

Zelf graag bijwerken waar nodig! Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar :D

3. Chocochippie

ik heb de lijst even naar voren gehaald en bijgewerkt :)

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Sher1986 <3 3e kindje, 30 Maart 2017, 9 Augustus 1e echo

Skippy87 <3 2e kindje, 17 Maart 2017, 27 Juli echo, kloppend hartje! 12 Augustus 2e echo

Lanara <3 1e kindje, 17 Maart 2017, 26 Juli 1e echo gehad. Kloppend hartje :D

MissDonna <3 1e kindje ...

Ukkie29 <3 1e kindje, 30 Maart 2017, 8 Augustus 2016 echo

LadyLola <3 2e kindje, ... 27 Juli 2e termijnecho > Helaas, niet goed :(

Rianne86 <3 3e kindje, ... 8 Augustus 1e echo

Naverona1986 <3 4e kindje, 13 Maart 2017, volgende week termijn echo en 22 Augustus weer een echo!

Nikkie83 <3 2e kindje, 10 Maart 2017, Eerste echo een Kloppend hartje!

Jallou <3 ... 10 Maart 2017, 16 Augustus 1e echo

Mamavisser <3 3e kindje, 12 Maart 2017, 30 Juli 1e echo

Annabel26 <3 3 kindje, 15 Maart 2017, ...

Elmyra <3 3e kindje, 18 Maart 2017, 1 Augustus 1e echo

TigerMom <3 2e kindje, 27 Maart 2017, 12 Augustus 1e echo.

Juulx <3 1e kindje, 29 Maart 2017

Chocochippie <3 2e kindje, 31 Maart 2017, 17 Augustus 1e echo.

Jgr <3 1e kindje, ...... , 9 augustus 2e echo

Zelf graag bijwerken waar nodig! Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar :D

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe dames! Lijstje begint langzaamaan langer te worden haha.. Gezellig!

Dankje chocochippie, heb Annabel er nog even bij gezet!

Dames, ik ga vanmiddag op vakantie en heb niet de intentie veel op Zwangerschapspagina te zitten :p Wel kan het zijn dat ik 's morgens even bij lees. Want zoonlief is een vroege vogel en de rest zal altijd nog wel een paar uur slapen voor ze wakker worden.

Pff ik zie erg tegen de reis op. In de auto naar België. Lijkt niet erg ver, maar wij wonen in Friesland haha.. En gister een uurtje gereden en ik werd er zo raar van doordat ik al misselijk ben en moe. Lijkt door autorijden opeens veel erger te worden. Dus wordt een leuk ritje haha..

6. Lot24

Lot24 Lid

22 jan 2016
    30
    0
    0
    Hallo allemaal, ik zit al wat daagjes mee te lezen en dacht ik schrijf ook even wat. Wij zijn in nov 2014 begonnen en raakte gelijk zwanger. Helaas met 7+3 een miskraam. 4 maanden geleden met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm erge pijn in m'n zij. Ik bleek zwanger te zijn, ondanks ongesteldheid. Dit bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn en ze hebben m'n rechter eileider verwijderd. Doordat we het niet wisten kunnen we er nuchter over praten en is het verdriet toch iets minder groot.
    Nu voor de 3e keer zwanger!! 3x is scheepsrecht zeggen we maar. As maandag 1echo in het ziekenhuis met 6+6. Met 8 weken 1e gesprek bij vk en week 10 eerste echo bij vk. Omdat het de vorige keer mis is gegaan met 7 weken heb ik de vk gevraagd of ik met 8 weken een echo kon krijgen en dit was gelukkig geen probleem.
    Genieten doe ik nog niet echt aangezien ik van alles voel waarvan ik denk dat het niet goed is:(
    Hopelijk kan ik na 12 weken meer genieten. Wel last van zere borsten, steekjes in buik en erg misselijk. Zit heel de dag droge crackers te eten.....
    Heel veel succes iedereen met de eerste echo's!!

7. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    @ sher1986 dat weet ik niet of ze dat los ervan ook doen ik neem aan van wel aangezien ze het tijdens kz ook doen toch bij mij..
    Ook ik ben 30 en als ik vind dat 4 kindjes genoeg is is het genoeg toch..vind dat ik daar zelf de keuze in heb mijn lichaam..

gyn wilde het in de eerste instantie ook niet hoor maar heb ook gevraagd dat als ik weer zwanger werd ( ben door de pil heen zwanger geworden 2 maal) of hij alle kosten ervoor zou gaan betalen...tot aan het 18de jaar..toen ging hij toch echt overstag...

Zou toch van de zotte zijn dat je zelf niet mag beslissen of je wel of niet kinderen meer wilt

8. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    Zo ik ben ook weer thuis van de vk..en hele mooie echo gehad..
    ben nu exact gemeten op 8+1...exact wat ik berekend had..
    24 augustus nu terug voor de officiële echo van 12 weken..de afspraak van de 22ste gaat niet door dus die kan veranderd worden naar de 24ste..
    Ik sta nu echt tot week 36 onder controle van de VK en daarna naar de GYN..
    Krijg een hele stetter echo's nog ivm mijn vorige zwangerschappen...lees veel te weinig vruchtwater vanaf week 20..dus dat houd ze nu goed in de gaten gelukkig..
    krijg met 12 weken nog echo met 20 weken maar ook 26,29,32,en 35 en vanaf week 36 wekelijks...dus wel een hele geruststelling dat ik er nu zelf niet om hoef te vragen..dat was namelijk bij mijn vorige kindjes wel..

9. Chocochippie

Wat fijn! Een goeie echo :)
    Logisch dat je meer echo's krijgt lijkt me? En daarbij is af en toe even spieken altijd leuk :D

10. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Hallo allemaal

Mag ik me hier ook aanmelden. Zit ook in de andere groep, maar die is inderdaad veel te druk.

Tigermom: Veel plezier op vakantie. Hoewel het weer hier (België) momenteel niet bepaald aangenaam is. Waar gaan jullie naartoe? Hopelijk is de rit meegevallen...

Wat leuk dat er al goed echo's zijn. Zorgt toch voor een grotere geruststelling. Hier is het nog wachten tot 25 augustus. Zal dan ongeveer 9w ver zijn.

Qua kwaaltjes is het vooral de vermoeidheid dat hier enorm toeslaat. Vandaag geslapen tot 11u (zoontjes bij oma + verlof) en om 15u lag ik er alweer terug in. Kan me niet wakker houden en voel me enorm slecht. De misselijkheid slaat hier vooral rond de middag toe. Kan me niet herinneren dat bij de andere 2 ook gehad te hebben.

Over de sterilisatie ben ik hier eens benieuwd. Wou dit ook eens aan mijn gyn laten vallen. Dit is nu ons 3de kindje en dan ook de 3de ks, dus voor ons is het genoeg. Ons gezinnetje is compleet.

11. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    @ tigermom veel plezier op je vakantie...geniet ervan..wij vertrekken zondag voor een week..heerlijk ffkes weg

@ chocochippie...ja is ook echt superleuk om je kleintje zo vaak te kunnen zien...maar het is niet vanzelfsprekend dat je al die echo's krijgt..heb bij alle 3 de vorige zwangerschappen te weinig vruchtwater gehad vanaf week 20..en de laatste heeft het door de fout van de gyn oko bijna niet overleefd..t is dat ik naar een ander zh bengegaan omdat ik voelde dat er iets niet klopte...dat werd binnen 2 uur een spoed KZ..
    Maar ook bij haar moest ik echt bekant voor de deur gaan liggen om 2 wekelijks een echo te krijgen..
    En nu van te voren het gelijk aangegeven en ze was het volledig met me eens godzijdank..

@ kegi ik zou het gewoon voorleggen aan je GYN..wb de sterelisatie...de een doet er moeilijk over maar de ander niet..;)

12. Chocochippie

Naverona dat het niet vanzelfsprekend is weet ik ;)
    Ik krijg alleen met 8 weken, 10 weken en 20 weken een echo
    Misschien nog een groeiecho maar dat doen ze alleen als ze het niet vertrouwen qua groei.
    Vorige keer nog 2 echo's gehad bij de gynaecoloog vanwege een te hoge bloeddruk, ben ook ingeleid vlak na de laatste echo.

Ik vind het altijd bizar dat ze niet naar een vrouw der gevoel kijken maar het zelf altijd beter denken te weten. Je hoort toch vaak dat de vrouw het uiteindelijk goed had. En wat is nou de moeite om even te checken?
    Fijn dat ze je nu zo goed in de gaten gaan houden. Scheelt ook zorgen Voor jezelf :)

kegi welkom en gefeliciteerd. De andere groep is druk he!
    Wij zijn even ver zwanger :D

13. Chocochippie

Even een vraag;
    Ik heb nu voor de 3e keer dat als ik opsta ik een felle steek aan de zijkant van me buik voelt. Beetje in het midden, snappen jullie het nog ;)
    Vorige keer niet gehad dus vraag me echt af wat dit is

14. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    is bandenpijn choco;) heb ik ook regelmatig

15. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Denk dat dit volkomen normaal is, aangezien ik het zelf ook heb. Als ik me uitstrek, te snel opsta, te snel iets wil oprapen,... Heb er best vaak wel last van. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen is dit me nooit opgevallen. Of herinner het me gewoon niet.

De andere groep is inderdaad erg druk. Wel gezellig, maar er wordt snel over een vraag ofzo gelezen denk ik. En inderdaad, we zijn op dezelfde dag uitgeteld. Leuk!:D

16. Chocochippie

Oh niks om me zorgen over te maken dus :) het is wel echt een rot gevoel zeg.

Er word inderdaad snel over je vraag heen gelezen en ik kan echt niet onthouden wie wat geschreven heeft dus op iedereen reageren is erg lastig. Hier is het wat rustiger dus makkelijker bij te houden

17. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Ik kan het hier al bijna niet bijhouden joh! Laat staan die andere groep haha!

Kan niet wachten tot maandag om te kijken of alles okay is. Vertrouw men suiker voor geen meter en ook dat ik 'bijna' geen kwaaltjes heb. Kan me daar zo'n zorgen over maken

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Goedemorgen.. hehe.. Wat een nacht! De rit ging goed, voelde me wel redelijk alleen wel Rot geslapen, omdat zoonlief me constant wakker heeft gehouden. Maar ach, vreemde omgeving enzo is logisch.
    Niet zulk mooi weer nee haha! Wij zitten in Aalst.

Welkom en gefeliciteerd nieuwe mensen! :D

@naverona: fijn dat alles er nu goed uitzag.

19. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Fijne vakantie tiger! Lekker genieten :)

20. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Bedankt voor het welkom!

Tigermom, fijne vakantie! Lange rit is dat dan ja, wij wonen vlakbij de grens dus dan is dat goed te doen.

Lot24, heftig hoor, ik hoop dat alles goed is en dat je nu een voorspoedige zwangerschap hebt!

Kegi, balen dat je zo moe bent! Ik probeer ook op elk mogelijk vrij moment even te gaan liggen en een dutje te doen.

Chocochippie, bandenpijn idd! Ik heb het ook weleens als ik hard moet niesen.

Ik zit in nog een andere groep dan jullie en daar is het veel te rustig haha!

Deel Deze Pagina