Mijn zwangerschap is nu ook net wat anders dan die van m'n zoons. Ik ben meer misselijk geweest en kon gewoon koffie blijven drinken, tijdens de andere zwangerschappen smaakte dit heel vies. Vorm buik is gewoon hetzelfde en ook weer gladde huid (dacht bij meisje altijd pukkeltjes?).
Oh en andere zwangerschappen heel humeurig maar nu niet zo... Maagzuur heb ik nu nog geen last van, vorige keren wel steeds later in zwangerschap. Bij mij hielp gele vla goed. Spannend Naverona succes met wachten en straks lekker genieten om je kleintje te zien!
Veel plezier voor de dames die vandaag de geslacht bepaling hebben! Hier is deze zwangerschap totaal anders dan die van mn zoontje. Daar had ik een prachtige huid en mn haar was mooi. Amper misselijk geweest en helemaal niet zo vreselijk moe. Nu ben ik moe, misselijk, vette huid en haren en pukkeltjes overal. Mijn gevoel zegt toch dat het een jongetje is. Dus ben benieuwd. Hier tijdens mn 1e zwangerschap vooral op het eind veel erg maagzuur. Nu slik ik sinds een aantal jaren omeprazol ivm mn sterke medicatie, maar merk wel dat ik sneller maagzuur krijg. Dus heel soms slik ik dan een rennie naast mn omeprazol. Dat werkt prima.
en hier de rest van de fotos...vond alleen mijn placenta er zo vreemd uitzien..waar ze met de neus tegenaanligt zeg maar...maar zag er goed uit zei de echoscopiste...
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥ 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥ 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 1x Jongen 3x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 21 september: Chocochippie - intake 22 september: Kimmiej89 - Geslachtsbepaling 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO
Ik kwam er dus vanavond achter dat ik ben vergeten bloed te prikken Dat word morgenochtend een vroegertje voor mij om alsnog te gaan.
ahahaha ja wordt een meiden forum hier....vind echt zoooo leuk...van beide 2 strakjes.... lekker roze shoppen ja chippie...
Leuk Naverona van allebei 2 en duidelijk te zien op de echo ja! Succes met vroeg opstaan chocochippie!