super tiger dat de rit is meegevallen..zitten jullie op een camping in aalst? niet toevallig de rietschoof ?
en ukkie maak je niet teveel zorgen meid...geen kwaaltjes zegt helemaal niks...ik heb ook nergens last van eigenlijk en gister een supermooie echo gehad....
Jee, het is wel maar triestig weer in België, hopelijk wordt het snel beter voor jullie op vakantie! Welkom aan alle nieuwe mensen! Bij mij slaat sinds eergisteren ook de misselijkheid toe in de namiddag, maar helemaal niet zo erg... Heel vreemd, helemaal geen last van ochtendmisselijkheid en ook niet veel andere kwaaltjes. 't Is toch wat, hé. Proberen niet te veel zorgen te maken en te genieten (al ben ik in het eerste zelf niet zo goed, hihi).
Hier al een week behoorlijk misselijk, moet soms echt vechten om mijn eten binnen te houden. Ik heb volgende week woensdag weer een echo mijn tweede, dit keer hadden we wat hulp nodig met zwanger worden dus vandaar dat ik nog een echo krijg. Dan gaan we overleggen of ik bij het ziekenhuis blijf of naar een verloskundige ga. Ik kijk uit naar de echo maar ook naar de dag dat die nare misselijkheid weg is.
Hallo meiden...volgens berekening zou ik vandaag 6 weken moeten zijn. Na wat bloedverlies moest ik vandaag naar het ziekenhuis komen. Het schijnt dat mijn baarmoeder erg laag en achterin ligt. Nu zagen ze een zakje erg laag in de baarmoeder liggen en zagen een zwangerschaps ring. Geen idee wat het allemaal inhoudt en maak me best zorgen. Ze denkt dat ik onder of rond de 5 weken ben. Zijn er hier meiden met ervaring?
sher1986 ik zou me niet al te veel zorgen maken meid...ik heb vorige week een echo gehad was toen 7+1 en ze zagen een zwangeschapr zeiden ze van 6 weken..niet gemeten ofzo..hartje klopte nog erg traag.. nu gister weer een echo gehad met 8+1 en kindje doet het perfect..gemeten op 8+1 dus niks aan de hand.. En zeker als jou BM zover naar achter gekanteld is kunne ze het gewoon niet goed zien..maar je niet teveel zorgen...
Er was verder nog niet echt wat in het vruchtzakje te zien..wss omdat t zo vroeg is. Het zakje was er wel en de bm mond afgesloten
ook jij krijgt de volgende keer een mooie echo met knipperlichtje te zien meis...en dan zeg je tegen ze net als ik zie je nou wel en omdat je BM zo laag en naar achteren ligt kan het zomaar zijn dat kindje zich gewoon verstopt heeft... btw jou kindjes hebben ook echt mooi namen zeg...ook van het amerikaanse? ikke ook..
Sher ik snap dat je je zorgen maakt. Al met al kan het alle kanten op als het zo vroeg is in de zwangerschap. Het kan zomaar zijn dat je de volgende keer een prachtige echo hebt en de termijn wel weer klopt met je eigen berekening. Hier heeft mvm de afspraak verzet naar morgenavond. Dan test ik weer voor het eerst sinds vorige week zondag, ergens vind ik het wel weer erg spannend
Sher: Komt vast helemaal in orde meid. Ik duim alvast voor je. Misschien ben je minder lang zwanger dan je zelf denkt... Wanneer moet je opnieuw gaan? (sorry moest dit ergens staan, maar kan het niet vinden) Tiger: Goed dat de rit is meegevallen. Nu nog hopen dat het weer snel betert. Zou voor het weekend zijn. Hier vandaag een goede dag gehad. De misselijkheid was (op deze morgen na) te verwaarlozen en eindelijk weer eens energie gehad. Voor de eerste keer sinds een week iets in huis kunnen doen, want het was nodig. Heb mezelf dan ook maar eens verwend vandaag. Eerst een lange warme douche genomen met mijn nieuwe scrub. En daarna helemaal ingesmeerd met bodylotion. Deze avond mijn gezicht gescrubd en nu een zalig huidmasker op. Heb me gisteren weer een hele hoop verzorgingsproducten aangeschaft van Lush. En vandaag maar eens getest. Na dagen van lusteloosheid en misselijkheid, is dit puur genieten.
Kegi ik heb na zondag 24 juli helemaal niet meer getest. Maar had toen een knaller dus ga er vanuit dat het goed moet komen vanavond
Tigermom fijne vakantie! Hopelijk trekt het weer nog bij. Poeh Sher dat is niet leuk, het is al zo spannend. Hopelijk is het toch gewoon in orde allemaal. Ik heb er zelf geen ervaring mee, met zulke vroege echo's. Met de medicatie is de misselijkheid goed te doen hier. Al word ik er wel vreselijk suf van. Maar beter suf dan kotsmisselijk.
@Sher: spannend hoor! Maar kan inderdaad zo zijn dat je bij je volgende echo weer op de goede weg zit qua termijn. @Elmyra: wat fijn dat je je beter voelt. Houden zo! Ik zit niet op een camping. Ik ben bij mijn broertje en z'n gezin. Gister naar Plopsaland de Panne geweest. Super leuk gehad! Het weer viel ook best mee gelukkig. Alleen onderweg daarheen vreselijke regen gehad. Doodeng. Nu vandaag weet ik nog niet wat we gaan doen. Voor nu lig ik languit op de bank. Bijkomen van gister haha.. Sorry als ik niet overal op heb gereageerd!
Dank je wel meis, ik hoop het ook! Ja ik hou wel van die amerikaanse namen. Is dit jou eerste kindje? Of heb je al kindje(s)
Sher1986, hopelijk snel weer een goede echo! Fijn dat je al wel snel terug mag! Kegi, heerlijk zon verwendagje! Heb ik van de week ook gedaan! Elmyra, fijn dat de medicatie helpt! Tigermom, leuk naar Plopsaland! Hier sinds gisterenmiddag ook niet zo misselijk meer, dan ben ik gelijk weer onzeker omdat je dan niets voelt.
Ik snap je onzekerheid, maar je hebt er soms gewoon goede dagen tussen zitten. Bij mij hangt het ook echt samen met de vermoeidheid. Gister veel minder misselijk en minder moe. Vandaag precies het tegenovergestelde. Maandag intake VK en de Vrijdag daarop de echo.
@ sher. ja ik heb al 3 kindjes...dit wordt dus mijn vierde...twee van mijn kids hebben amerikaanse namen en een italiaanse naam..vind dat nederlands niks haha..