Ik heb gister gewoon 2 pagina's niet gelezen zie ik nu. Wat raar! Veel plezier vandaag Ukkie! Geniet ervan. Ben echt benieuwd wat Kimmiej krijgt hahaha.. En Anoniemxx ja dat pakje bedoel ik!! Hihi.. Heb de neiging om die voor een jongetje en een meisje gewoon te halen zodat ik zeker weten de goede heb hahaha..
Goedemorgen meiden! Sorry werd gister nogal laat allemaal. Maar het is een.... Meisje!! Zo leuk van beide straks 1 😃
Ja heel leuk. Ze begon met de echo en ze zei: "Ow ik zie het al". En ik had ook wat gezien, ik dacht een piemeltje. Ik zei: "Ik ook". Ow wat dan vraagt ze. Dus ik ja een jongen ik zag een piemeltje. Ze zegt uhm wacht even.. Bedoelde je dit? Ik zeg ja. Ze zegt nou dat zijn schaamlippen en een schaambot hahaha. Ik echt aah een meisje haha. Ben nu cupcakes aan het bakken voor mijn ploeg op werk met roze vulling en straks met mijn zoontje naar en vriendin om foto's te maken met verf voor o.a. facebook enzo.
Ja inderdaad, maar ook met je andere symptomen enz Je maakt het wel spannender voor mij of het hier ook klopt dat andere symptomen ook een ander geslacht betekend
Kimmiej leukleuk 😃! Anders zwanger toch een ander geslacht ... Dan zou het hier wederom een meid zijn. Nog een hele week wachten 😅. Ukkie heel fijne dag vandaag! Zo te zien is er mooi weer bij! Jennyve gefeliciteerd en welkom 😊!
Ik heb echt geen idee. Ik heb nog nooit een voorgevoel gehad. Een jongetje zou leuk zijn, maar nog een meisje is even welkom. Ik mag 4 oktober. Nog ff dus.
Oh leuk Kimmiej! Een meisje Ik ben zo benieuwd wat ik krijg nu hahaha.. Moet ook nodig shoppen voor zwangerschapskleding. Kan mijn broek nu eigenlijk al niet meer aan haha..
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥ 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 1x Jongen 4x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 23 september: Help85- echo (voor wetenschappelijk onderzoek) 26 september: Ukkie29 - Controle 27 september: Help85 - Geslachtsbepaling 30 september: Elmyra - geslachtsbepaling 04 oktober: RAppel - Geslachtsbepaling 05 oktober: Navarona - controle vk 12 oktober: Help85 - controle verloskundige 13 oktober: TigerMom - Geslachtsbepaling 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 19 oktober: Anoniemxx - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO 20 oktober: Chocochippie - Controle vk 24 oktober: Navarona - 20 weken echo 31 oktober: Chocochippie - 20 weken echo
Ik had gisteren ineens een gespannen buik was echt een rot gevoel. Nu heb ik ineens ook last van lichte krampen. Hoop toch niet dat dit de hele dag zo blijft
Wat leuk Kimmiej een meisje!!!! Ukkie een hele fijne dag vandaag en geniet er van!!!! Herkennen jullie dit: ik heb best moeite met genieten van ene zwangerschap. Om de een of andere reden ben ik veel minder bewust bezig met deze zwangerschap en dat vind ik wel jammer.
Annabel Ja ik herken dat wel! Terwijl dat ik wss echt mijn laatste zwangerschap zal zijn dus ik wil er wel bewuster van gaan genieten. Maar met een pittige dreumes is dat best lastig
Heb vanmorgen gelijk online geshopt haha.. En genieten ja vergeet ik ook wel eens omdat er al een rondloopt. Probeer het wel