Ik geniet ook weinig. Ik ben veel te druk. Werken, zorgen voor mijn zoontje, alles wat daar naast gebeuren moet en slapen. Dat is mijn leven momenteel haha..
Jaa zal ik doen dankje voor de tip haha dat zal nog wat worden als ik wat ga kopen. Ik heb me nog goed gedeist gehouden!
En kimmieej gefeliciteerd en maak er een leuke dagje van vandaag! Het word echt een meiden groepje haha ik hoop dat ik even de kleur ertussen zal veranderen in blauw haha anders een heel lijstje roze. En anders is roze ook gewoon heeeeelll leukk!!
Leuk Kimmiej! Mijn voorgevoel zegt voor mij een jongen, maar er moeten nog even geduld hebben voordat we het weten Dat genieten van de zwangerschap herken ik heel erg, dit is mijn eerste, ik had een bepaald beeld erbij. En dat is eigenlijk gewoon heel anders, ik dacht dat ik zou stralen van geluk de hele tijd en me verbonden zou voelen met het kleine wonder in me, maar om eerlijk te zijn voel ik me gewoon mezelf, niet anders dan toen ik niet zwanger was.
Hahaha jebbyve precies dat, dat gevoel heb ik ook hoor. Denk dat het wel verandert als ze straks wat gaat voelen. Heb net m'n nek verdraaid pfff doet echt verdomd pijn. Iemand tips. Probeer het warm te houden met sjaal en af en toe kruik en beetje masseren maar doet zo'n pijn
Voltaren K crème is ook goed. Geen idee of daar spul in zit wat je niet mag gebruiken nu. Maar ik heb er altijd veel baat bij.
Heb nu tojgebalsem erop gedaan en weer m'n sjaal brand nu lekker. Straks naar echo zal lekker stinken daar haha. Hoop dat het morgen iets is want moet morgen competitie tennissen..