Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Kimmiej gefeliciteerd met je zoontje! En veel beterschap x

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Bedankt allemaal!

3. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ik had van t weekend verschillende babyboxen aangevraagd en kreeg vandaag via de post van babydump babysokjes! Dit is eigenlijk dus het eerste spulletje voor mijn baby. Echt heel leuk!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah leuk toch.
    Ik heb de box van prenatal en Etos al gehaald. Kruidvat aangevraagd en babydump wil ik nog aanvragen

5. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Kimmiej gefeliciteeerd!!

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Mn zoontje hoeft morgen pas geopereerd te worden. Ik ben enorm zenuwachtig :eek: Ik laat het niet merken aan mn mannetje natuurlijk.

Vanavond bij het op bed brengen keek ie me met die Bambi ogen aan, helemaal bang. 'Ik hoef niet meer naar de dokter mama, ik ben niet ziek'.. Arm kind.. Na wat geknuffeld te hebben is hij gelukkig wel blij gaan slapen.

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah ja hoe leg je dat uit arm ventje

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ah sterkte morgen met je zoontje tigermom!

Kimmiej beterschap met je zoontje en Gefeliciteerd!

Anoniemxx ik heb jou een pb gestuurd!

Ik voel heel af en toe plopjes :D beetje een borrelig gevoel heel apart.
    Ik heb nog geen bericht gekregen over het afhalen van een nox. Maar ben ook pas in me 13e week dus die zullen binnenkort wel komen.

9. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Sterkte morgen TigerMom :( lijkt me heel moeilijk!

10. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Aah leuk!
    Mocht je een jongetje krijgen heb ik nog spullen voor je als je dat wilt!

11. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    @tigermom heel veel sterkte morgen
    @kimmie beterschap en gefeliciteerd!!..

En nog een meisje erbij las ik...moest wel 15 paginas teruglezen geloof ik hahaha..het lijkt erop dat het tot aan de eerste helft van maart meisjes zijn en de laatste helft jongens...zou best grappig zijn..

Wat een weer trouwens vandaag..pfff waaide bekant weg..
    hier lekker druk....kamers verven enzo...mijn oudste gaat nu naar zolder en wilde een motor kamer...dus ik ben aan de gang met knal groene verf..maar wordt wel super gaaf..

verder heb ik de kleine een weekje gevoeld in het begin en nu al weken niks meer...heb nu een angelsound doppler besteld kan ik zelf hartje luisteren als ik ongerust ben...

12. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Dat is heel lief van je Ingrid <3 ik laat het je weten als het een jongetje word <3 <3 lief van je aanbod dankjewel! Hoop echt dat je ooit ook een persoon zal tegenkomen die je zal helpen als je t een keer moeilijk hebt in welk situatie dan ook!

13. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ja ik had ook al vanaf 12 weken dat licht vladderend gevoel. En sinds 16+1 voel ik de echte schopjes! De tijd gaat zo snel voor je het weet kan je ook je handje op je buik leggen en de kleine voelen!

Btw: ik heb je PB gelezen en gereageerd, super lief van jou! Dikke digi knuffel <3 :)

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb ook een angelsound. Ideaal ding. En leuk af en toe even luisteren

15. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Awwwgh! Ik zou echt niet weten hoe te reageren op zo een moment ... Zo lieff hij is niet ziek zegt ie.. :(
    Ik zou leuke spulletjes voor m kopen die hij na de operatie mag open maken als hij flink is geweest. Hij zal vast zenuwachtig zijn en die kleintjes zijn altijd wel op te fleuren met verassingen! Heel veel succes, hoelaat heeft hij de operatie?

Liefs

16. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Lijkt me ook leuk! Ga even op marktplaats kijken.. Ben benieuwd, klinkt duur zo een ding?! Moet je dan ook de gel hebben enz?

Btw: wanneer ga je de andere boxjes aanvragen? En zaten er leuke dingen in de boxjes die je al hebt gekregen?

17. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb er 29,95 voor betaald nieuw, met gel.

18. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ohja en mama's (to be).... Ik kwam dit bij dE PLUS tegen voor 1 euro per pakje... Ze waren afgeprijst. Denk wel goedkoop? Welke maat moet ik hebben of is zoiets niet nodig en heb je er altijd standaard bij de fles 1?
    Ik kwebbel weer teveel sorry voor vele losse berichten...:)

Bijgevoegde bestanden:

19. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ahh dus valt wel redelijk mee. Zal ze dan op marktplaats vast voor goedkoper vinden! Meteen even zoeken :) thanks!

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    En als er geen gel bij zit, kun je ook babyolie of zelfs glijmiddels gebruiken, werkt ook!:D

Deel Deze Pagina