Nog maar ff Tiger!! Spannend. Ik ga zo lekker weer mijn nagels laten doen 😊 Ff heerlijk tutten 🎀
Veel succes Tiger! Ben benieuwd wat het gaat worden... Hier net de volgende afspraak vast gelegd. 25 oktober mag ik terug op controle en normaal gezien zullen we dan ook het geslacht weten. Vandaag is mijn doppler aangekomen. Dus onmiddellijk liggen uittesten. Na even zoeken toch een hartslag kunnen vinden. Nu had ik gelezen dat sommige ook hun eigen hartslag horen. Wanneer ik hoger luister, kan ik precies mijn eigen hartslag niet vinden... Hoe weet ik dan zeker dat ik de baby hoor en niet mezelf? Weet wel dat het ritme van de baby hoger ligt dan het mijn, maar toch... Geniet ervan Kimmiej. Kan deugd doen zo even een momentje voor jezelf.
Even in je lies luisteren! Dat is jouw ritme. Ritme van je kindje gaat ook echt veel sneller. Hier tussen 150-160 als ik luister.
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥ Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 4x Jongen 5x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 04 oktober: RAppel - Geslachtsbepaling 05 oktober: Navarona - controle vk 08 oktober: Ukkie29 - Geslachtsbepaling 12 oktober: Help85 - controle verloskundige 13 oktober: Lanara - Controle gyn 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO 20 oktober: Chocochippie - Controle vk 20 oktober: Ukkie29 - Controle + echo 24 oktober: Navarona - 20 weken echo 24 oktober: Anoniemxx - 20 weken echo 25 oktober: Kegi - 20 weken echo 31 oktober: Chocochippie - 20 weken echo 11 november: Ukkie29 - 20 weken echo
Jeeh... gefeliciteerd Tiger! Leuk nog een knulletje. En de theorie van de tweede helft maart blijft gehandhaafd
Dankjewel meiden! Ja de theorie is nog steeds in tact. Mijn man is een beetje teleurgesteld. Die had zo graag een meisje gewild. Ik wist het gevoelsmatig al zeker dus kon sneller aan het idee wennen van Nog een jongetje.
Verder heeft hij gister al wat dingen nagekeken en alles zag er goed uit. Met de 20 weken echo is de echte check up pas, maar hij kon nu ook al zeggen dat hij niks raars zag. De baby groeit tot op de dag gelijk en alles qua hersenen, organen en botten e.d. zag er ook goed uit. Ik ben zo trots als een pauw op ons kleine mannetje.
Aah super goed Tiger. Zo ben een partij moe. De laatste 2 nachten wordt onze kleine man vaak huilend wakker. Niet echt wakker wakker maat wel huilen en onrustig. Super vermoeiend. Is een fase want hij heeft hem eerder gehad maar phoe.
Ik kan me voorstellen dat je dan ontzettend moe bent. Heb je op de dag geen momentje dat je even een dutje kan doen? Natuurlijk ook werk dat maakt het wel lastig.
Kimmiej ik weet hoe het is, C heeft al 2 weken 's nachts drama. Ze word gillend en brullend wakker en slaapt pas verder bij ons in bed. Maar zo een klein mensje neemt verdorrie wel je hele bed in beslag Ik slaap dus ook echt vreselijk.. Succes! Hopelijk kan je toch nog een uurtje slaap pakken vandaag