Ja, wordt hartstikke leuk! De gynaecoloog grapte wel naar mijn man toe dat hij nu toch wel echt een man-cave zal moeten installeren .
Dankje! Ja die theorie, voel me bijna schuldig . Ging er ergens daardoor beetje vanuit dat het wel een jongen zou zijn.
♥ Uitgerekende datum ♥ 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥ 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 4x Jongen 6x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 05 oktober: Navarona - controle vk 08 oktober: Ukkie29 - Geslachtsbepaling 12 oktober: Help85 - controle verloskundige 13 oktober: Lanara - Controle gyn 14 oktober: Kimmiej89 - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO 20 oktober: Chocochippie - Controle vk 20 oktober: Ukkie29 - Controle + echo 24 oktober: Navarona - 20 weken echo 24 oktober: Anoniemxx - 20 weken echo 24 oktober: Ingrid82 - GUO 25 oktober: Kegi - 20 weken echo 31 oktober: Chocochippie - 20 weken echo 11 november: Ukkie29 - 20 weken echo
Leuk RAppel! Jou gevoel zat dus fout! Je mag weer roze shoppen Het kan nog steeds hoor Als Anoniem een meisje krijgt zijn het 7 meisjes, ukkie en kegi een jongen en je hebt 6 jonngens. Als ik ook een jongen krijg (wat ik betwijfel ) staat het 7-7 en is het toch half half
Haha Rappel, je hebt altijd mensen die eigenwijs moeten doen hè 😜. Leuk hoor een meidenhuis. Eigenlijk in alles ook gewoon leuk.. Kimmiej heerlijk met een theetje in het zonnetje de proefkaartjes bekeken, thanx! !
Als kegi ik en choco een jongen krijgen klopt het wel.. dan isset 7-7.. aaamen.. durf niet meer zaterdag haha. Als je niks hoort isset een meisje dan durf ik het niet te verbreken haha
Hoeveel setjes maat 50 en 56 gaan jullie klaar hebben hangen voor de bevalling? Ik weet niet meer hoeveel ik er had met mijn zoontje?
Ik haal alles van de meiden weer van zolder. Veel van het allerkleinste spul is nog in goede staat. Ik denk dat ik echte setjes een stuk of 10 heb. Voor iedere dag minstens 1 setje, maar ik heb ook veel lossen truitjes en broekjes die niet fantastisch bij elkaar horen, maar die ik altijd meeneem als reserve. Vooral mijn oudste dochter had er een kunst in om alles onder te spugen en dit dan 4x op 1 dag of net als je haar schone kleren aangedaan had zo'n poepluier te produceren dat het lekte. Ik heb dus graag veel aparte spullen ook om bijvoorbeeld alleen broekje of t-shirtje te verwisselen. Het enige dat ik me net besef is dat ik ditmaal in de winter beval en de vorige 2x in de zomer. Hmm, dat zal misschien toch dingen aankopen worden.
Ik heb zo een gevoel dat het bij mij een meisje is maar ergens denk ik: ik weet het niett is nog een verassing! Ik maak het geslacht trouwens zondag 23 oktober bekend (ook voor mezelf) en maandag 17 oktober staat weer de 20 weken echo. Sorry, hij moest weer verplaatst worden.. In de winkels grijpen we automatisch naar meisjes pakjes.. Heel apart dus misschien doorbreek ik die theorie niet haha who knows..
2 setjes maat 50 4 setjes maat 56 Neem ook van beide mee naar het zh Komt sowieso nog 1 setje in beide maten bij voor als eerste pakje Ik krijg na de geboorte heel veel van me moeder, vader etc omdat ze dan geslachtsgericht kunnen shoppen. Zelf vul ik tijdens de zwangerschap verschillende winkelmandjes. De een met meisjes kleding de ander met jongenskleding. In de kraamweek hoef ik dan alleen nog maar op bestellen te drukken
Ik heb 1 neutraal setje in maat 44. Mijn meiden hadden de eerste weekjes 44, maar verwacht dat nu niet omdat dit een jongen is. Die zijn vaak groter ... Toch??? 😅 Naja dan heb ik er iig 1. Denk dat ik in eerste instantie 3/4 setjes maat 50 wil hebben en evenzoveel 56. Verder zie ik dan wel weer. Bestel ik wel via internet dan. Van de meiden kan ik dus verder niks meer gebruiken dus ik ga straks maar beginnen met wat setjes verkopen. Dan kan dat geld weer naar jongenskleertjes.