Hier nog een fototje van de kleine meid. Ze was heel preuts, lag met haar benen over elkaar. Na wat springen en rennen lag ze eindelijk goed haha. De pretecho heeft bijna een uur geduurd....
Pff kut PostNL. Zou gister een brievenbuspakje krijgen met track en trace. Volgens die code is hij bezorgd maar ik heb niks. Ook vandaag niet. Ik bellen. Ja ze kunnen verder niks zien en geven aan dat ik moet wachten. Wellicht foutief gescand. Of pastte niet en wordt als pakket aangeboden later. Maar toch vaag dat ze hem dan wel op bezorgd zetten 😩
Proficiat met je dochtertje ukkie. Zie dat de theorie ondertussen ook niet meer klopt. Hier nog 17 dagen wachten en dan weten we het hopelijk ook.
Nou, ik heb me toch een nacht gehad. Brand op de bovenste etage van het appartementencomplex waar we wonen, het hele gebouw moest ontruimd dus we stonden 4:30 in de kou buiten. Gelukkig alles goed en we mochten vrij snel weer naar binnen. Maar schrikken was het wel!
Oh jeetje. In die kou nog wel 😱 Hopelijk heb je daarna nog ff een paar uurtjes kunnen slapen!
Ze weten nog niet precies hoe het is ontstaan, het was bij een oud vrouwtje. Ja ik heb gelukkig nog wel even kunnen slapen Thanks meiden xxxx
Jeetje heftig hoor. sta je dan lekker en juist nu het zo koud word al! het aantal jongens en meisjes is wel mooi verdeeld!
Dat is inderdaad echt schrikken! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen rusten. Hier vooral moe, twee dagen naar Londen geweest en dat hakt er wel in moet ik zeggen.