Hey! Het lijkt me wel leuk te weten wie hier allemaal uitgerekend is voor maart. Ik weet namelijk van dinsdag dat ik zwanger ben en ik ben uitgerekend voor 9 maart (mijn verjaardag!!!!) Ik ga nu wel nog voort op mijn tests die ik thuis heb gedaan. Morgen bloed laten prikken bij de dokter. Heel raar, maar ik ga pas gerust zijn als ik een positieve bloedtest in handen ga hebben. Liefs Deke
gefeliciteerd Deke! Ik weet sinds wo dat ik zwanger ben, en ben ook 9 maart uitgerekend!!! wat leuk!! Ik zal idd even het juiste forum opzoeken, kletsen we daar verder!
Hier nog iemand die officieel 9 maart zou moeten bevallen *als alles goed gaat* Maar ik denk dat dat later wordt heb het idee dat ik iets minder ver ben...
hoi hoi iedereen gefeliciteerd En ik mag me ook be maart mama's toevoegen wij zijn op 8 maart 2010 uit gerekend. daus ales nog pril maar wel heel erg leuk en spannend. Ik praat met jullie mee op het forum bij de maart 2010 mama's succes iedereen groetjes sherly
Van Harte gefeliciteerd geniet ervan. Toen ik zwanger was van me eerste en ik kwam bij de dokter en vroeg of hij ook een test wou doen zei hij alleen van als je thuis een test hebt die positief is ga er ook maar van uit dat je zwanger bent dus ik had 1 test en that was it. Wel fijn dat je een bloedtest mag doen.
hier ook een... gefeliciteerd meid, dat het maar mooie gezonde kindjes mogen worden, die maart2010babies. volgens de ene calculator ben ik uitgerekend op 8 maart, volgens de andere op 9 maart. nu ja, we zien het wel, ik denk niet dat er een kalendertje in m'n baarmoeder zit!
hoi Wendie en bri gezellig dat jullie er ook zijn. en bri wij zijn op de zelfde dag uit gerekend dus nu ben ik niet meer alleen in het lijstje van wie wanneer is uit gerekend hahahaha. Gaat het met jullie allemaal voorspoedig??? groetjes sherly
Ik word ook een maart mama voor de 2e keer hihi. Ben er net achter dat na bijna exact 6 jaar weer zwanger ben, volgens calculator 19 maart 2010 en mijn dochter word 20 maart 6!