Heey meiden... Ik mag me ook toevoegen aan de maart mama's ik ben 29 maart uitgerekend We zijn helemaal happy Liefs, Geraldine
Jaaaaaa ik mag nog net op de valreep bij de maart mamma's. Ik ben uitgerekend op 30 maart 2010............ Spannend hoor allemaal. Iedereen gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!
Jee, ik mag ook nog net bij de maart mama's.. Als het goed is ben ik 31 maart 2010 uitgerekend! Deze week 4 positieve testen gehad, we zijn helemaal happy!
Je trouwdag echt waar! oh wat toevallig zeg. Dat is wel heel speciaal. Ja ik heb gisteren nog een test gedaan om te dubbelchecken, het is echt nog zo onwerkelijk En een streep is een streep meid. geniet ervan!! Liefs Saloua
29 maart is een prachtige datum om moeder te worden, dan ben ik (volgens de calculator) ook uitgerekend. Ik heb 18-08 mijn eerste afspraak staan met de verloskundige. Vinden jullie het ook nog zo onwerkelijk? Heb wel een paar kwaaltjes, maar nog niet echt besef dat ik zwanger ben.
Allereerst een dikke proficiat aan alle zwangere dames! Mag ik jullie doorverwijzen naar het volgende topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/150630-maart-2010-mamas.html Dit topic is enkel en alleen bedoeld voor felicitaties, niet om nieuwe mensen te leren kennen of gezellig te babbelen over jullie zwangerschap. Daar is eerder genoemd topic voor . Groetjes, Josien
ik weet sinds gister dat ik ook zwanger ben ! En als het goed is, word ik ook een maart mama ! 25 maart
wat grappig ik ben rond 16 maart uitgerekend dit is ook mijn verjaardag! donderdag hebben we een echo en dan weten we de uitgerekende datum zeker ben zoooo blij!
Gefeliciteerd alle maart mama's... Ik sluit me bij jullie aan ik ben 26 maart uitgerekend... Spannend allemaal weer hé.. Groetjes shez
Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd!! Ook wij hopen in maart te bevallen van ons 2de kindje. De datum zou 3-3-2010 zijn. Iedereen veel succes met de zwangerschap en geniet er van. Voor je het weet zijn ze groot!
hallo meiden! gefeliciteerd allemaal! Mag ik jullie een tip geven? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/150630-maart-2010-mamas.html er is een speciale bevallingslijst forum, waaronder dus ook maart mama's! groetjes doortje