Hoi allemaal. Ik heb de 20e mijn eisprong gehad en ik heb sinds die tijd continu een 'menstruatie-achtig' gevoel. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Zou dit een goed teken zijn?
Het is best lastig dit onderwerp aan te klikken als het alleen een streepje is. (edit: Ik zie dat het al is aangepast.) Ik denk dat het niks zegt, omdat er vanaf je eisprong nog niks anders dan anders is. Ik denk niet dat je kunt voelen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Volgens mij zou je hooguit vanaf een eventuele innesteling verschil kunnen merken, een kleine week later.
Hier was dat destijds een goed teken dus ik hoop het voor je! Edit: was hier idd pas na de innesteling.
Ik lees net toevallig hieronder het topic van Kaman, zij had precies hetzelfde (menstruatiegevoel sinds de eisprong) en is uiteindelijk gewoon ongesteld geworden. Niet dat ik denk dat het een slecht teken is hoor, ik denk gewoon dat het niet zoveel zegt en het gewoon afwachten is. En dat is superlastig!
Ik heb eigenlijk jaren lang zolang ik mij kan heugen altijd op de dag en soms 1 dag na de eisprong last van dat gevoel gehad. Heb het nooit kunnen verklaren.
Hier ook vaak tussen ovulatie en NOD in en helaas niet zwanger dus ik denk dat het niet per se iets zegt. Al hoop ik voor jou natuurlijk van wel.
Ik heb dit altijd tussen ovulatie en NOD. En de ene keer heb ik er wat meer last van dan de andere. Dit heeft waarschijnlijk te maken met hoe het op dat moment met het lichaam gaat. Tijdens stress, vermoeidheid, verkoudheid, griep o.i.d. kan je lichaam natuurlijk wat heftiger reageren op hormonen. Het enige wat ik je kan zeggen is dat die krampen geen garantie geven. Het blijft afwachten helaas. Maar ik ga in ieder geval wel duimen voor je!
Toen ik zwanger was kon ik me nog heel goed herinneren dat ik pijn in mijn onderrug had het hele weekend lang. Alsof ik verkeerd gelegen had. Ik was er die ronde helemaal niet mee bezig om zwanger te worden en wist ook niet wanneer mijn eispong was, maar ik denk dat dat de innesteling was aangezien ik die week daarop positief testte. Had het gisteren heel erg en vandaag nog een beetje. (misschien wel weer een innesteling) Zo blijkt maar dat iedereen anders is en anders reageert op een zwangerschap. Van menstruatiepijn tot een soort van verkeerd gelegen pijn het kan allemaal. Maar ik zou het even afwachten of er nog meer klachten komen voordat je jezelf valse hoop geeft. En wat je ook wel kan doen is wat afleiding zoeken en als je dan nog klachten hebt dan weet je in iedergeval dat die klachten echt zijn.