kap quinny dreami

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angelie, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Hoi,

We hebben gisteren onze babyspulletjes thuis gekregen. Nu heb ik een vraagje mbt tot de dreami van onze Quinny Buzz.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet je de knopjes aan de buitenkant indrukken om de kap omlaag te doen. Maar deze knopjes doen helemaal niks bij ons. Ze hangen er een beetje los bij en de kap gaat gewoon naar beneden zonder ze in te drukken. Ook de knopjes een beetje aanschroeven werkt niet.

Hoort dit zo of is het kapot?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

klik je de kap wel goed vast? ik moet echt de knopjes gebruiken om hem naar beneden te krijgen

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier hebben we in het begin ook staan klooien met de kap. Het gaat niet zo makkelijk als in de beschrijving staat.

Je moet 'm eerst goed naar je toe trekken en dan het knopje indrukken, recht naar beneden en niet schuin! En je hoort 'm klikken als hij vast zit.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    klopt wat eva zegt... Je moet best een flinke ruk aan de kap geven om hem goed vast te zetten. Wij hebben het in een winkel een keer voor laten doen door een medewerker.
    Dus als je nog bij een prenatal komt of wat voor babyzaak dan ook, vraag daar eventjes hoe het werkt en probeer het zelf uit.

Wij kregen hem dus niet meer los ;) , maar dat kwam omdat 1 kant vast zat en 1 kant los. Dus eerst moest die andere kant ook vast klikken en dan pas kon de kap weer naar beneden...

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Jeetje wat een gedoe zeg! We hebben het met veel gedoe voor elkaar gekregen, maar om te zeggen dat het soepeltjes gaat, niet echt...

Ik denk dat ik nog veel ruzie met dat ding ga krijgen...

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ach, het wordt iets soepeler en je wordt er ook handiger in hoor :)

7. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ook hier enorm lopen klooien in het begin, maar na een aantal keren werd het systeem een stuk makkelijker en soepeler te bedienen, dus er is nog hoop ;)

8. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Laten we het hopen dan... :(

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier werd het ook na verloop van tijd makkelijker. Het wordt soepeler en je wordt er handiger in.
    Als je de kap omhoog doet, allebei de kanten goed vastklikken. En bij naar beneden doen, de knopjes allebei heel goed indrukken. In het begin lastig, maar het went en gaat na verloop van tijd soepeler.

Deel Deze Pagina